ik moet de hele week werkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
vette serie![]()
![]()
wordt deze week de rest kijken
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:50 schreef Muck het volgende:
gaan jullie morgenochtend heel hard voor me duimen?
Jochem Myjerquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:41 schreef Frutsel het volgende:
GVD... nu al uitverkocht die voorstelling van jochem myjer![]()
En natuurlijk alweer voor woekerprijzen op marktplaats
Owja, voor degenen die hem niet kennen
http://www.youtube.com/watch?v=ZPwRH6TTDUo
http://www.youtube.com/watch?v=FpsLPJhKcAU
quote:
We kunnen dus op de koffie komen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:02 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Ik heb een föhn gescoord, een setje garen en naalden enzo en guitar hero II dus, en euhm. Slingers in huis. En ehm.. koffiekopjes en schoteltjes en geld.
En daarna nog een pilske vatten ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:02 schreef Kuukske het volgende:
Oh en bier.
Niet? Verdulle. Heb je niet standaard bier in huis dan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:06 schreef Kuukske het volgende:
Há. Je denkt toch zeker zelf niet dat dat bier het langer dan 2 dagen volhoud hier.
Die eerste is en blijft geniaal, maar die tweede is ook echt goedquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:41 schreef Frutsel het volgende:
GVD... nu al uitverkocht die voorstelling van jochem myjer![]()
En natuurlijk alweer voor woekerprijzen op marktplaats
Owja, voor degenen die hem niet kennen
http://www.youtube.com/watch?v=ZPwRH6TTDUo
http://www.youtube.com/watch?v=FpsLPJhKcAU
Heerlijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:14 schreef Kuukske het volgende:
Ja prima rustig dagje. Beetje gehangen met de visite. Die weer weggetrapt (neehoor, ze gingen zelf). En eh lekker nu even tijd voor onszelf. Beetje muziek, bier.. Morgen vrij dus lekker even layed back and all.
Collegaquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die eerste is en blijft geniaal, maar die tweede is ook echt goed
Hallo Fritske.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
Die eerste is en blijft geniaal, maar die tweede is ook echt goed
Collega/vriend!quote:
Kuuk, tweemaal gefeliciteerd hè, 1 keer in je nieuw huis topic en 1 keer hierquote:
Dank. Dank. Dubbel dank.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
Kuuk, tweemaal gefeliciteerd hè, 1 keer in je nieuw huis topic en 1 keer hier
Kan geregeld worden. Zal mak aan doenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:19 schreef Kuukske het volgende:
Het zou best leuk zijn als dit topic ook gewoon de hele dag meeging.
Alles goed? Lekker gewerkt?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Collega/vriend!
[..]
Kuuk, tweemaal gefeliciteerd hè, 1 keer in je nieuw huis topic en 1 keer hier
quote:
Ja hoor, ging best aardig.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Kan geregeld worden. Zal mak aan doen
[..]
Alles goed? Lekker gewerkt?
Mevrouw OA leest nooit mee... denk ik!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:55 schreef Kuukske het volgende:
Leest mevrouw OA nu ook mee eigenlijk? MEvrouw OA ik vind OA een toffe user en noem hem daarom moppie. Verder ben ik zelf gelukkig samenwonend met JDude!
Ik zei net nog tegen JD dat ik het best leuk vond, die TT enzo. En hij weet dat ik jou simpelweg een toffe usert vind. Maar ik snap mevrouw OA wel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:58 schreef OA het volgende:
Mevrouw OA leest nooit mee... denk ik!![]()
Toch goed dat je het even uitlegt, daar zij soms jaloerse trekjes vertoont... (zoals elke vrouw ws....)![]()
Heer JD is bij deze ook meteen gerust gesteld.![]()
Vandaar ook mijn toelichting
Fritsie!quote:
Nee dat snap ik. Ik neem aan dat hij kinderen heeft, anders ga je niet in Nederland op de campingquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:00 schreef OA het volgende:
[..]
Fritsie!
Het wordt dus drukker bij jou!![]()
Bij mij zou het drukker worden, maar mijn collega heeft besloten om de vakantie een week te verzetten, aangezien hij in Nederland op de camping staat en het komende weekend niet veel goeds belooft qua weer...![]()
Ik snap mevrouw OA ook wel, aangezien ik in het geheel niet onaantrekkelijk ben!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zei net nog tegen JD dat ik het best leuk vond, die TT enzo. En hij weet dat ik jou simpelweg een toffe usert vind. Maar ik snap mevrouw OA wel. [afbeelding] Vandaar ook mijn toelichting [afbeelding]
Hij heeft kids, ja.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Ik neem aan dat hij kinderen heeft, anders ga je niet in Nederland op de camping
Is OAdin ook actief op het forum eigenlijk? Zo ja, wie is het dan? Ik vraag het me al een tijdje af
Hehe. Herkenbaar met JD.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:02 schreef OA het volgende:
Ik snap mevrouw OA ook wel, aangezien ik in het geheel niet onaantrekkelijk ben!![]()
Hehe.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:03 schreef OA het volgende:
[..]
Hij heeft kids, ja.
Nee, zij is niet actief hier.
Mocht dat wel het geval zijn, dan weet zij dat verdomd goed verborgen te houden...![]()
Blijkbaar!quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben ook geheel niet onaantrekkelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |