Bredaquote:Op donderdag 19 juli 2007 07:55 schreef LamstraalASD het volgende:
Ik ken je dan wel niet maar ach wat geeft het:
Gefeliciteerd! waar kan ik dat beirtje ophalen?
Huuu, toch niet met JD he?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:02 schreef Kuukske het volgende:
Én gezoend zelfs groen fruitje.
Jaquote:
Dank je mopquote:
Een hoax zeg ik je!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:23 schreef Kuukske het volgende:
Dank je Chow, maar die heb ik al.
Maar ik nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:23 schreef Kuukske het volgende:
Dank je Chow, maar die heb ik al.
Vraag aan Chow of je die van haar mag hebben.quote:
Mhehehehe, de mods van ONZ zijn daar heel blij mee.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:38 schreef Klonk het volgende:
Schopje naar ONZ
OMG, die houden we erin.quote:
Noweej. Die van mij zijn me dierbaar! Ze hangen er al negentien jaar en zullen er zeker nog negentien jaar hangen. Daarna vallen ze eraf. Dan mag 'ie ze hebben van mij.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vraag aan Chow of je die van haar mag hebben.
Stuur ze tegen die tijd maar op. Dan zorg ik er wel voor dat 'ie ze op zet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:56 schreef Chowi het volgende:
Noweej. Die van mij zijn me dierbaar! Ze hangen er al negentien jaar en zullen er zeker nog negentien jaar hangen. Daarna vallen ze eraf. Dan mag 'ie ze hebben van mij.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Noweej. Die van mij zijn me dierbaar! Ze hangen er al negentien jaar en zullen er zeker nog negentien jaar hangen. Daarna vallen ze eraf. Dan mag 'ie ze hebben van mij.
jaloers?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |