ja moet je ook niet midden in de nacht daar naar binnen proberen te dringen, en dan ook nog klagen om een schade vergoeding.quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:24 schreef Crashcat het volgende:
damn... die gasten bij de paintbal shop worden slapend rijk met die prijzen.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
ja moet je ook niet midden in de nacht daar naar binnen proberen te dringen, en dan ook nog klagen om een schade vergoeding.
HeeeH dat is mijn quote.quote:
Bovendien.. wie doet er aan kikvors perspectief piccies.quote:En naar Zandvoort gaan zonder WP op de hoogte te stellen...(
)
Wat dan te denken van Geerd's fipo hierquote:Op donderdag 19 juli 2007 08:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
HeeeH dat is mijn quote.![]()
![]()
Oftewel :^![]()
Je bedoelt piccies behorende tot de staartloze amfibieënquote:[..]
Bovendien.. wie doet er aan kikvors perspectief piccies.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat dan te denken van Geerd's fipo hier
Volgens mij is het een alom bekende "Ik ben alleen, dus zet mij cam op de grond met timer piccie"quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
HeeeH dat is mijn quote.![]()
![]()
Oftewel :^![]()
[..]
Bovendien.. wie doet er aan kikvors perspectief piccies.![]()
![]()
Volgende keer wel ff opletten als er mensen aan komen lopen - als je op ze wacht......quote:
Ik verstuurde het antwoord, keek rond, en ja hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:31 schreef bvvt het volgende:
[..]
Volgende keer wel ff opletten als er mensen aan komen lopen - als je op ze wacht......
Klikquote:Op donderdag 19 juli 2007 08:49 schreef hicham het volgende:
Je bedoelt piccies behorende tot de staartloze amfibieën![]()
Zou OPM er bij geweest zijn..quote:Beetje OPM's-oude-camera achtige foto's
Creert een maximaal vergrotend effect voor de motor/berijdercombi.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:55 schreef koffiekoekje het volgende:
Volgens mij is het een alom bekende "Ik ben alleen, dus zet mij cam op de grond met timer piccie"
quote:Even wachten tot ze de niet gelukte foto's post
Ik voel het ook nog - en ik werk nu..quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik verstuurde het antwoord, keek rond, en ja hoor
Maar was wel een gezellige avond, eerste keer op de vierdaagsefeesten is goed bevallen, ben nu nog zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |