Die reporter bedoel ik ook hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:42 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Je bedoelt Cor van Hout? Bas is volgens mij een reporter)
Kijk, de kenner meldt zich.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:50 schreef MadMaster het volgende:
Zwarte Joop van voormalig Casa Rosso en Club Kabala ...
Nee, maar als Amsterdammer moet je de historie van je stad kennen en de brand in Cassa Rosso was een behoorlijk verhaal. Hij is overigens al wat jaartjes overleden...quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
MM, vriend van je?
RoofingBurner +1quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:55 schreef RoofingBurner het volgende:
Noraly Beyer
Dit klopt trouwens niet, zo hoog stond 'ie niet op de piklijst van Amsterdamse boefjes...quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:32 schreef RoofingBurner het volgende:
Deze man geldt als de "Godfather" van de Amsterdamse onderwereld.
Pas jij Wiki aan, of zal ik het doen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit klopt trouwens niet, zo hoog stond 'ie niet op de piklijst van Amsterdamse boefjes...
tuurlijk niet joh, da's opgericht door o.a. Lex Harding.quote:
hehe, kan ik gaan eten. Stanley +1quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bedoel je KX?
Zeker weten. Meesterlijke clip, sterk nummer.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:15 schreef C21H23NO5 het volgende:
they dont really care about us?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |