abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juli 2007 @ 01:56:46 #176
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_51614698
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 01:54 schreef Day het volgende:

[..]

Klopt allemaal, maar ik vind Lieke absoluut niet sympathiek.
Ze scheldt niet, ze slaat niet, ze verlaagt zich niet tot het niveau van de andere dames. Maar ook zij kan goed liegen en heel erg sneaky zijn.
In je eerste zin schrijf je precies waarom ze zo geknipt is voor een soap..........
Keep the Sunny Side Up
pi_51614699
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 01:55 schreef CoT het volgende:
Weet Natasia al dat ziet naar amsterdam gaat?

Ken je die mop al van Natasia die naar Amsterdam ging?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_51614703
Hb het hele gedoe met Brain en Amanda gemist
Zijn er geen filmpjes van? Dacht ff lekker te gaan gamen, mis ik het weer
pi_51614717
Als Natasia hoort dat ze niet naar A'dam mag zegt ze vast; 'Ik ben er helemaal klaar mee.."
Dolf is de baas
Insaantje
  donderdag 19 juli 2007 @ 01:58:43 #180
58921 Day
You can fly!
pi_51614726
Dit is zo irritant. Twee stellen die nog wakker en in gesprek zijn, maar bij beide is het gefluister.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_51614733
Tilly komt niet meer, Judith niet meer, Amsterdam gaat niet door
Gaat goed met de Kooi
  donderdag 19 juli 2007 @ 01:59:30 #182
168951 STAP01
body and brain
pi_51614735
Wat een terror weer vanavond van Dnix btw! Elke keer denk ik van, nou en nu gaat het echt gebeuren want ze zetten hem er nix voor nix in. Maar nee hoor. Tis echt een nix!
Why don't you just use that thing inside your head....
  donderdag 19 juli 2007 @ 01:59:52 #183
58921 Day
You can fly!
pi_51614739
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 01:50 schreef APK het volgende:

[..]

Klinkt goed.
Weet alleen niet of Lieke dat zomaar accepteert .
I am gonna shine
  donderdag 19 juli 2007 @ 02:00:01 #184
bright side of life
pi_51614743
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 01:56 schreef Day het volgende:

[..]

Nee, is nog niet op de streams gemeld.
Het zal ook, in eerste instantie, niet de bedoeling zijn geweest het op de streams te laten zien. Nu het al bekend is op de forums, compleet met een e-mail, zal 'achter' het zeker helemaal doodzwijgen. Net als de beslissing van JJ doodgezwegen zal worden.
Keep the Sunny Side Up
pi_51614751
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 01:52 schreef koppiesoep het volgende:

Ik ben geen fan van Lieke en ik mocht haar vanaf dag 1 al niet, maar ik vind wel dat ze zich dapper staande weet te houden. T'is een sterk wijffie.
Liefde doet kennelijk je pijngrenzen verleggen en je veel doen slikken

Ik blame Huub
Als hij echt van haar had gehouden, had hij gezegd 'lieve schat, ik los het allemaal wel op, ga jij maar snel de Gouden Kooi uit, het wordt hier gevaarlijk, ik voel nl aan mijn mannenwateren dat het weleens gevaarlijk zou kunnen worden , dus schat ga snel, ik zie je buiten de Gouden Kooi, ik ga die miljoen winnen, daar zorg ik wel voor, ga jij nou maar op mij wachten, thuis achter de bloemekes (insert accent Huub als hij wat emotioneel is geworden) ', zoals een echte man betaamt. Maar nee, hij moet zijn back-up en uhm kwakjes toch ergens kwijt

En nu is heel Nederland van de rel, alle kranten staan vol, teletekst puilt uit, vliegtuigen zijn de lucht in gestuurd en briefkaarten verstuurd. En dat allemaal omdat Huub zonodig zijn kwakjes kwijt moet !

het is een rare, vreemde wereld af en toe
pi_51614753
Persoonlijk denk ik dat Lieke populairder was geweest als het een man was geweest.
Het (redelijk) intelligente zeer sportieve stoere meisje is wat denk ik een beetje tegen haar werkt. Vrouwen zijn door haar lijf geintimideerd. De meiden in het huis kunnen niet met haar omgaan omdat ze een heel andere kijk op het leven heeft. Ze had een eigen bedrijf, succes in sport..daar kunnen die meiden niet over meepraten.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  donderdag 19 juli 2007 @ 02:01:47 #187
168951 STAP01
body and brain
pi_51614764
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 01:58 schreef Lobasca het volgende:
Als Natasia hoort dat ze niet naar A'dam mag zegt ze vast; 'Ik ben er helemaal klaar mee.."
Ja, of: Gelukkig! Ik wilde er ook niet naartoe met Jaap!
Why don't you just use that thing inside your head....
  donderdag 19 juli 2007 @ 02:02:11 #188
bright side of life
pi_51614771
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 01:58 schreef Lobasca het volgende:
Nee hoor. Natasia zal echt niet treuren dat het niet doorgaat. Naar A'dam, samen met Japio, was zo ongeveer de grootste straf die ze kon krijgen.
Keep the Sunny Side Up
pi_51614779
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 02:00 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ik blame Huub
Als hij echt van haar had gehouden, had hij gezegd 'lieve schat, ik los het allemaal wel op, ga jij maar snel de Gouden Kooi uit, het wordt hier gevaarlijk, ik voel nl aan mijn mannenwateren dat het weleens gevaarlijk zou kunnen worden , dus schat ga snel, ik zie je buiten de Gouden Kooi, ik ga die miljoen winnen, daar zorg ik wel voor, ga jij nou maar op mij wachten, thuis achter de bloemekes (insert accent Huub als hij wat emotioneel is geworden) ', zoals een echte man betaamt. Maar nee, hij moet zijn back-up en uhm kwakjes toch ergens kwijt

En nu is heel Nederland van de rel, alle kranten staan vol, teletekst puilt uit, vliegtuigen zijn de lucht in gestuurd en briefkaarten verstuurd. En dat allemaal omdat Huub zonodig zijn kwakjes kwijt moet !

Ben je nu gemancipeerd of niet? Lieke kan voor zichzelf opkomen dat heeft ze al vaak genoeg laten zien. Ze heeft nooit een boete gehad en is nooit te ver gegaan. Waarom zou ze als een zielig vrouwtje thuis moeten wachten op haar vent? Ze geeft echt wel om Huub en Huub om haar, maar uiteindelijk wil ze ook het spel spelen.
pi_51614781
Hebben ze de Telegraaf vanmorgen gelezen? Of zijn er stukken uitgehaald
pi_51614792
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Het zal ook, in eerste instantie, niet de bedoeling zijn geweest het op de streams te laten zien. Nu het al bekend is op de forums, compleet met een e-mail, zal 'achter' het zeker helemaal doodzwijgen. Net als de beslissing van JJ doodgezwegen zal worden.
Aan de bewoners wordt ook niet alles vertelt. Brian vind het nog steeds jammer dat zijn vlieglessen niet meer doorgingen maar heeft geen flauw benul dat dat kwam doordat streamers de vliegmaatschappij hadden gemaild.
pi_51614793
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 02:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Vrouwen zijn door haar lijf geintimideerd.
Ja, ik zou ook schrikken van die armen
  donderdag 19 juli 2007 @ 02:03:49 #193
6941 APK
Factual, I think.
pi_51614795
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 01:56 schreef koppiesoep het volgende:

Precies WAS. Huub naait alleen Lieke en verder niemand. En als brrrrrian de kans had gekregen voor hij met lellebel in zee ging, dan had hij ook de halve villa afgeneukt.
Wat is jouw punt van discussie
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 19 juli 2007 @ 02:04:28 #194
bright side of life
pi_51614800
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 02:02 schreef CoT het volgende:
Hebben ze de Telegraaf vanmorgen gelezen? Of zijn er stukken uitgehaald
Nee en Nee. De Telegraaf is helaal niet gekomen ........
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 19 juli 2007 @ 02:04:43 #195
6941 APK
Factual, I think.
pi_51614803
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 01:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

In je eerste zin schrijf je precies waarom ze zo geknipt is voor een soap..........
Volgens mij een inschattingsfoutje, de Huubfans adoreren haar...
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 19 juli 2007 @ 02:04:44 #196
58921 Day
You can fly!
pi_51614804
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 02:02 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Ben je nu gemancipeerd of niet? Lieke kan voor zichzelf opkomen dat heeft ze al vaak genoeg laten zien. Ze heeft nooit een boete gehad en is nooit te ver gegaan. Waarom zou ze als een zielig vrouwtje thuis moeten wachten op haar vent? Ze geeft echt wel om Huub en Huub om haar, maar uiteindelijk wil ze ook het spel spelen.
Dat lijkt me heel interessant om te zien, weet je dat? Hoe zij dat met z'n 2-en op gaan lossen als ze in de finale zitten. Wordt het dan backstabben of geef 1 van de 2 uit liefde op?
I am gonna shine
pi_51614807
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 01:59 schreef STAP01 het volgende:
Wat een terror weer vanavond van Dnix btw! Elke keer denk ik van, nou en nu gaat het echt gebeuren want ze zetten hem er nix voor nix in. Maar nee hoor. Tis echt een nix!
De redactie vind dat ook. In de uitzending alleen zijn grote mond af en toe, meer niet. Op Villa Vandaag stond een stukje een paar dagen terug dat hij alleen maar met zijn handen in zijn zakken liep en wat peper in zijn reet kon gebruiken..
pi_51614808
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 02:00 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ik blame Huub

Vrouw, ga koken! Ik ga op jacht, ik dood os!
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2007 @ 02:05:26 #199
137949 Disana
pi_51614811
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 02:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Lieke populairder was geweest als het een man was geweest.
Het (redelijk) intelligente zeer sportieve stoere meisje is wat denk ik een beetje tegen haar werkt. Vrouwen zijn door haar lijf geintimideerd. De meiden in het huis kunnen niet met haar omgaan omdat ze een heel andere kijk op het leven heeft. Ze had een eigen bedrijf, succes in sport..daar kunnen die meiden niet over meepraten.
Ik ben me er niet bewust van dat ik door haar lijf word geintimideerd. Maar de rest klopt wel. Zelf vind ik die stoerheid irritant omdat hij zo gekunsteld overkomt... iets dat ze zichzelf oplegt. Ik zou ook nooit overtuigd kunnen worden door haar peptalk.
pi_51614815
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 02:02 schreef LoveProfusion het volgende:

Nee man, ik ben zo ongeëmancipeerd als weet niet wat, mijn man moet voor mij koken, werken, etc etc.
En oh oh, weer een fan help.

Maar dan kan ik kort zijn, dan moeten ze of de kijkers ook niet gaan zeuren.
Tja, simpel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')