Dat was eigenlijk dezelfde avond al duidelijk. Huub verklaarde Jaap niet tot zijn vijand.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:44 schreef farceman het volgende:
ZIjn er nu nog echt mensen die denken dat Huub en Jaap echt ruzie hebben?
Allemaal een belachelijke opdracht van achter die ruzie tussen hun.
Ze maken er zelfs grappen om; morgen weer ruzie maken
verraad dat die nu bij nadia en nix zit of dat die weer terug komt en dan tegen nadia en nixquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze gaan slapen.
Japio tegen Huub : "Morgen weer ruzie maken, dat is goed voor het verraad" .......
Huub bevestigd.
Het was niet duidelijk wat hij ermee bedoelde, hij legde het niet verder uit.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:46 schreef Visual het volgende:
[..]
verraad dat die nu bij nadia en nix zit of dat die weer terug komt en dan tegen nadia en nix
Juist. Voorlopig ga ik nog steeds uit van een paar 'verplichtingen', zoals bijvoorbeeld 'Japio mag Dennix en Nadia niet laten vallen'.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:46 schreef Day het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk dezelfde avond al duidelijk. Huub verklaarde Jaap niet tot zijn vijand.
ook en dezelfde avond zei Jaap tegen Huub ..... geniet nog maar van Lieke, zolang het nog kan..quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze gaan slapen.
Japio tegen Huub : "Morgen weer ruzie maken, dat is goed voor het verraad" .......
Huub bevestigd.
We hebben geen rondneukende Huub nodig, brrrrrrian heeft die rol al op zich genomen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
Op zich wel logisch.
Een rondneukende Huub maakt in principe meer smaakmakende tv dan Huub de huisvader.
Voor mij duidelijk het laatste.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:46 schreef Visual het volgende:
[..]
verraad dat die nu bij nadia en nix zit of dat die weer terug komt en dan tegen nadia en nix
Voor mij juist het eerste.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voor mij duidelijk het laatste.
Hangt van jouw definitie van 'rondneuken' af.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:48 schreef koppiesoep het volgende:
We hebben geen rondneukende Huub nodig, brrrrrrian heeft die rol al op zich genomen.![]()
Japio heeft meermaals tegen zowel Huub als Lieke gezegd dat het weer goed zou komen. Wacht maar, was iedere keer z'n verhaal.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:48 schreef Desii het volgende:
[..]
ook en dezelfde avond zei Jaap tegen Huub ..... geniet nog maar van Lieke, zolang het nog kan..
'K ben heel benieuwd of Lieke binnen 2/3 weken weg is.... ik hoop echt van niet.
En ook mannen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen die daar -als het vrijwillig gaat- helemaal geen bezwaar tegen hebben hoor.
Klinkt goed.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke mag volgens mij echt naar huis, Huub verder met Jaap.
Ik ben geen fan van Lieke en ik mocht haar vanaf dag 1 al niet,quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke mag volgens mij echt naar huis, Huub verder met Jaap.
Klopt, maar in dit geval ging het om Dennis die als vrouwenmishandelaar werd neergezet.quote:
Daar houdt de redactie niet van.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:52 schreef koppiesoep het volgende:
Ik ben geen fan van Lieke en ik mocht haar vanaf dag 1 al niet,maar ik vind wel dat ze zich dapper staande weet te houden. T'is een sterk wijffie.
Mij ook, maar de 25 procent eigen inbreng van de spelers liet afgelopen weekend zaken fout gaan. Ben benieuwd of ze het script nu aanpassen of er toch op doorgaan. Lieke laat zich natuurljik ook niet 123 weg sturen.quote:
Klopt allemaal, maar ik vind Lieke absoluut niet sympathiek.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:52 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Lieke en ik mocht haar vanaf dag 1 al niet,maar ik vind wel dat ze zich dapper staande weet te houden. T'is een sterk wijffie.
Nee, is nog niet op de streams gemeld.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:55 schreef CoT het volgende:
Weet Natasia al dat ziet naar amsterdam gaat?![]()
Ja, bekijk nog maar eens het vertrek van Eric. Lieke blies daar een flinke partij mee. En dat waren geen drie minuten zoals zondag maar het duurde zeker een half uur.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:54 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt allemaal, maar ik vind Lieke absoluut niet sympathiek.
Ze scheldt niet, ze slaat niet, ze verlaagt zich niet tot het niveau van de andere dames. Maar ook zij kan goed liegen en heel erg sneaky zijn.
Precies WAS. Huub naait alleen Lieke en verder niemand. En als brrrrrian de kans had gekregen voor hij met lellebel in zee ging, dan had hij ook de halve villa afgeneukt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:49 schreef APK het volgende:
[..]
Hangt van jouw definitie van 'rondneuken' af.
Brian is al maanden alleen maar met Amanda bezig.
Huub was niet zo eenkennig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |