Is zijn haar in de war geraakt?quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:00 schreef Meganog het volgende:
Dennis kijkt paniekerig boven het dekbed uit.
Dat gevoel krijg ik ook steeds meer.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:16 schreef Day het volgende:
Ik krijg toch steeds meer het gevoel dat ik naar 1 grote toneelstuk zit te kijken.
Dat lijkt me toch zo sterk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:16 schreef Day het volgende:
Huub heeft een brief gekregen van een gepensioneerde psychologie die schreef dat ze met heel veel interesse de streams volgt.
Jaap: Ze zou eens moeten weten.
Huub: Ja maar toch.....
Ik krijg toch steeds meer het gevoel dat ik naar 1 grote toneelstuk zit te kijken.
Heb je gelijk in wordt de laatse dagen heel erg veel over achter gepraat idd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja het valt mij de laatste dagen al op dat er steeds meer ( per ongeluk?) naar voren komt dat het een toneelstuk is.
Huub wilde niet dat er over gesproken werd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:18 schreef Disana het volgende:
Wat is Jaap toch een egocentrische botterik. Hij leest de brief maar geeft geen enkel commentaar en begint gelijk weer over zichzelf.
ach gut... we hebben nog een wifebeatende egoist in de kooi gespot! nix is ook van het duw en trekwerkquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:46 schreef mazaru het volgende:
She'll be back
![]()
En Dennix wordt agressief
[afbeelding]
Maar tijdens de marteling van Lieke zondag zag hoorde je Huub ook naar achter roepen om hulp dus ik denk dat zondag niet gepland was maar de rest wel. Bovendien kan die elleboog die Brian in zn gezicht kreeg ook niet nep zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:18 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel dat er ontzettend veel gestuurd wordt.
Maar het gaat er steeds meer op lijken dat alles gestuurd wordt.
En als dat zo is vind ik wat er afgelopen zondag gebeurd is wel heel erg kwalijk.
Het is wel zo dat Eric bewust uit dat huis gepest is. Daar geloof ik heilig in.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch zo sterk.
Ze zullen heus wel wat suggesties krijgen, maar voor de rest kunnen ze ze nooit dwingen om tegen hun karakter in te gaan.
En zelfs al zouden ze dat doen, dan nog komen er ware gevoelens bij los.
Als iemand de hele dag loop te treiteren, zelfs al is het gespeeld, dan komt er toch agressie van los.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:18 schreef Day het volgende:
Ja, ik weet wel dat er ontzettend veel gestuurd wordt.
Maar het gaat er steeds meer op lijken dat alles gestuurd wordt.
En als dat zo is vind ik wat er afgelopen zondag gebeurd is wel heel erg kwalijk.
Hé, dit is ook een leuke theorie.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:19 schreef Adothehague het volgende:
Ja het valt mij de laatste dagen al op dat er steeds meer ( per ongeluk?) naar voren komt dat het een toneelstuk is.
Ik denk dat (een deel) van de inhoud van die brief juist ook over Jaap ging.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:18 schreef Disana het volgende:
Wat is Jaap toch een egocentrische botterik. Hij leest de brief maar geeft geen enkel commentaar en begint gelijk weer over zichzelf.
Zondag liep dan ook waanzinnig uit de hand.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:21 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Maar tijdens de marteling van Lieke zondag zag hoorde je Huub ook naar achter roepen om hulp dus ik denk dat zondag niet gepland was maar de rest wel. Bovendien kan die elleboog die Brian in zn gezicht kreeg ook niet nep zijn.![]()
Die tackle waardoor Huub boven op die glazen tafel viel, had ook veel erger kunnen aflopen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:21 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Maar tijdens de marteling van Lieke zondag zag hoorde je Huub ook naar achter roepen om hulp dus ik denk dat zondag niet gepland was maar de rest wel. Bovendien kan die elleboog die Brian in zn gezicht kreeg ook niet nep zijn.![]()
Oh, nou, dan is dit net toevallig de uitzondering op de regel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub wilde niet dat er over gesproken werd.
Er zijn genoeg vrouwen die daar -als het vrijwillig gaat- helemaal geen bezwaar tegen hebben hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:20 schreef Lieve het volgende:
ach gut... we hebben nog een wifebeatende egoist in de kooi gespot! nix is ook van het duw en trekwerk
Ja maar er moet een reden zijn dat ze steeds meer over achter praten en de regie niet ingrijpt. Dus ik denk dat er een reden achter moet zitten dan de regie dit toelaat op de streams, de reden is voor mij alleen nog compleet onduidelijk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Hé, dit is ook een leuke theorie.![]()
Damage control?
Vanmiddag werd er juist heel veel geswitched als er over zondag gesproken werd. Dus het blijft vaag.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:24 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja maar er moet een reden zijn dat ze steeds meer over achter praten en de regie niet ingrijpt. Dus ik denk dat er een reden achter moet zitten dan de regie dit toelaat op de streams, de reden is voor mij alleen nog compleet onduidelijk.
Ik weet het niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:21 schreef Day het volgende:
[..]
Het is wel zo dat Eric bewust uit dat huis gepest is. Daar geloof ik heilig in.
Soort van zelfverdediging. Misschien beginnen ze eindelijk te beseffen dat bijna heel nederland ze als een groep tokkies ziet. Door nu zo nadrukkelijk dingen te 'lekken', kunnen ze later zeggen dat alles geacteerd was en dat ze eigenlijk heel normale mensen zijnquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:20 schreef pasjesjen het volgende:
Heb je gelijk in wordt de laatse dagen heel erg veel over achter gepraat idd.
Ik had dus iets gemist, want avonne schreef dat hij er niet over mocht praten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:22 schreef m1sse het volgende:
[..]
Ik denk dat (een deel) van de inhoud van die brief juist ook over Jaap ging.
Overigens, dat Jaap nu zegt: "ze moest eens weten" duidt er wel weer op dat hij inderdaad bezig is met het onderuit halen van de redaktie (het blijven hinten naar dat alles in opdracht gebeurt).
Uit 'n gesprek vanmiddag kreeg ik meer de indruk dat de pesterijen richting Eric meer een 'verpakking' van de toneelhaak was. Japio verklapte iets te veel en te duidelijk tegen Palma en kennelijk wist Palma het ook.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:21 schreef Day het volgende:
[..]
Het is wel zo dat Eric bewust uit dat huis gepest is. Daar geloof ik heilig in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |