Ontwenningsverschijnselen van een alcoholist.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:40 schreef noucky het volgende:
Hub trekt het gewoon niet meer, hij kijkt veel vaker ongelukkig. Zie de ogen, de neusgaten en de mond. Het spreekt boekdelen.
Ik vermoed dat Amanda er wel pap van lust. Nog meer dan Brian denk ik. Ze hijgt graag!quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:41 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
De maatschappij dat ben jij!![]()
Maar als je een bewoner neer wilt zetten als geilbak dan moet je de andere geilbak niet vergeten. Vooral niet als die andere geilbak de meeste zaadlozingen produceert onder een klam en vochtig dekbed. Want die amandel moet wat af hijgen lijkt me.![]()
Nee, ik volg al die streams niet zoquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:26 schreef CoT het volgende:
Nee hoor
Brain is nog steeds zo para als in het begin
Filmpje van afgelopen zondag niet gezien?![]()
Als je goed gelezen had, Scan, had je ook gezien dat ik niet meer twijfel aan Lieke's lliefde voor Huub.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die FOK conclusies... het is echt ongelooflijk. Voor mij een reden om ook steeds minder op FOK te lezen. Al dat gezeik over dat alles een script is, ik word er echt enorm moe van. ALLES wijst erop dat het GEEN script is (terror dat wordt afgekeurd enz enz. Dan is het dus door de bewoner bedacht en NIET door de redactie) .. en dan nu de mensen die nog altijd denken dat Liekes gevoelens voor Huub niet echt zijn. KOM OP ZEG..... Kijk gewoon even naar de streams en he weet dat het wel zo is. Lieke wil gvd zo ongeveer iedere avond seks met Huub. Maar ja, FOK zal FOK niet zijn als er geen conspiracy wordt gevonden. Jammer.... heel jammer. Lesley was een actrice en alleen in de gouden kooi om Bart kapot te maken. Veel mensen waren er van overtuigd, maar..... BART EN LESLEY ZIJN NOG STEEDS SAMEN. Maar ga gerust door met de FOK conclusies.
Gaan we schelden?quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hypocriet he...verbazingwekkend![]()
![]()
Ja, ik denk dat het door zijn relatie met Lieke komt. Die twee zitten muurvast aan elkaar en het beperkt zijn speelveld. Zijn creativiteit is al maanden ver te zoeken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:40 schreef noucky het volgende:
Hub trekt het gewoon niet meer, hij kijkt veel vaker ongelukkig. Zie de ogen, de neusgaten en de mond. Het spreekt boekdelen.
Wie weet !quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:33 schreef mootie het volgende:
ik denk ook dat haar vader straaljager is![]()
Dat zou alles verklaren.
Aha, het is wel zo dat er een groot verschil is tussen uitzendingen en streams. In de uitzending schijnt zo nu en dan een nogal verwrongen versie van de waarheid neergeplempt te worden. En bepaalde gebeurtenissen schuiven ze gewoon helemaal onder het tapijt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:42 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nee, ik volg al die streams niet zo![]()
Nee even serieus, eigenlijk niet. Maar hij heeft zich toch een aantal malen al goed weten in te houden. Afduwen ipv, niet terugtrappen maar koel blijven, en naja dat vind ik toch wel knap, met zo'n uhm temperament![]()
Of hoogvlieger.quote:
Heel preventief, oordopjes in doen als je niet meer tegen iemand aan wilt kijken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:27 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Lieke die Huub vermoord in zijn slaapZe deed verleden keer ook al haar oordopjes in, en ging slapen, wou niet meer tegen zijn gezicht aankijken, had geen zin in hem. Oh oh, ik voel iets aankomen.
Dat zouden nog eens krantenkoppen, wereldnieuws worden !![]()
Het lijkt mij geen problkeem als je zegt "ik denk". Groter probleem is als je schrijft "Ze is". Als je daar een beetje op let is er toch niets aan de hand?quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die FOK conclusies... het is echt ongelooflijk. Voor mij een reden om ook steeds minder op FOK te lezen. Al dat gezeik over dat alles een script is, ik word er echt enorm moe van. ALLES wijst erop dat het GEEN script is (terror dat wordt afgekeurd enz enz. Dan is het dus door de bewoner bedacht en NIET door de redactie) .. en dan nu de mensen die nog altijd denken dat Liekes gevoelens voor Huub niet echt zijn. KOM OP ZEG..... Kijk gewoon even naar de streams en he weet dat het wel zo is. Lieke wil gvd zo ongeveer iedere avond seks met Huub. Maar ja, FOK zal FOK niet zijn als er geen conspiracy wordt gevonden. Jammer.... heel jammer. Lesley was een actrice en alleen in de gouden kooi om Bart kapot te maken. Veel mensen waren er van overtuigd, maar..... BART EN LESLEY ZIJN NOG STEEDS SAMEN. Maar ga gerust door met de FOK conclusies.
Ik zag vanavond de laatste 5 minuten van de reguliere uitzending. Daar werd Huub neergezet als een soort van J.R.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Aha, het is wel zo dat er een groot verschil is tussen uitzendingen en streams. In de uitzending schijnt zo nu en dan een nogal verwrongen versie van de waarheid neergeplempt te worden. En bepaalde gebeurtenissen schuiven ze gewoon helemaal onder het tapijt.
Ze is zekers ergens voor gepusht, vermoed ik zo.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:35 schreef Disana het volgende:
Haar vader is straaljager... hmm. Ik denk dat ze in de sport gepusht is.
Dat heb ik nou altijd. Ik ben verslaafd aan cup a soup.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:30 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Dat ik trek heb in een koppie soep![]()
Wil je het recept delen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat heb ik nou altijd. Ik ben verslaafd aan cup a soup.![]()
Huubhulplijn is nodigquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:40 schreef noucky het volgende:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:41 schreef koppiesoep het volgende:
De maatschappij dat ben jij!![]()
Maar als je een bewoner neer wilt zetten als geilbak dan moet je de andere geilbak niet vergeten. Vooral niet als die andere geilbak de meeste zaadlozingen produceert onder een klam en vochtig dekbed. Want die amandel moet wat af hijgen lijkt me.![]()
ja, het is alweer afgekust.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:52 schreef Desii het volgende:
Ik hoor Huub toch duidelijk "hou van je" tegen Lieke zeggen.... dus het zal allemaal wel los lopen
Huppeltje is al een paar maanden op, en wordt met veel moeite door Lieke nog enigszins overeind gehouden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:51 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Huubhulplijn is nodig![]()
Meer briefkaarten helpt vastof toch niet misschien
![]()
Nou niet gaan stangen hé.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, wie is daar echt en wie speelt daar ontzettend.
Ik vind Amanda nog het meest zichzelf, gevolgd door Natasia.
Wel voor zijn al gigantische egoquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:51 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Huubhulplijn is nodig![]()
Meer briefkaarten helpt vastof toch niet misschien
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |