Lieke die Huub vermoord in zijn slaapquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Persoonlijk zou het me niks verbazen als ze Huub backstabbed. Ze is best wel kil. Zou ik het begrijpen? JA, want Huub heeft haar schandalig behandeld toen ze net weg was (deed hem niks). Ik denk dat ze als bewoonster in het huis kwam als wraak voor hoe ze was neergezet in het begin.
Of de deur die aan diggelen ging...quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:26 schreef CoT het volgende:
[..]
Nee hoor
Brain is nog steeds zo para als in het begin
Filmpje van afgelopen zondag niet gezien?![]()
Maar dan ga je er dus van uit dat haar verliefdheid nep is?quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik hou er nog steeds rekening mee, dat haar huishoudsters-periode een soort try-out was. Kijken of de klik met Huub ontstond. En vanaf dat moment is het natuurlijk een mooie lange verhaallijn ..... van huishoudster naar deelnemer naar kandidaat in de finale.
Maar dat is toch in al dit soort spellen zo ....... ik ken al die namen niet, maar het is toch altijd een tjid lang elkaar helpen en op het laatst tegenover elkaar staan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:25 schreef CoT het volgende:
Huub en Lieke gebruiken elkaar gewoon
Als het einde nadert, en ze zitten er nog in, laten ze elkaar keihard vallen
Ja, is ook zoquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar dat is toch in al dit soort spellen zo ....... ik ken al die namen niet, maar het is toch altijd een tjid lang elkaar helpen en op het laatst tegenover elkaar staan.
Wat is nou je punt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:15 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Gisteren hadden Huub en Lieke nog ruzie, nou weet ik niet precies meer waar het over ging, maar zij zeurde en was een k* wijf enzo. Nou ik neem aan dat het wel ergens over ging. Huub en de trouwe, heilige vent, ik denk zelfs dat Lieke daar zo haar vraagtekens over heeft, anders zeurde ze wel niet zoveel en ging hij dan niet zo uit zijn naad.
Lijkt mij dan weer ergens. Of is dat iets mannelijks, dat kan ook hoor.
Ik heb ook eerlijk gezegd het vermoeden dat ze (wel) is gebrainwashed of iig heel wat gesprekken met iemand heeft gehad voordat ze erin ging. Of haar vader is straaljager ofzo, dat kan ook nog.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:12 schreef Disana het volgende:
Volgens mij is ze geconditioneerd om weinig te voelen, of heeft ze zichzelf geconditioneerd. In elk geval vind ik het niet authentiek overkomen, en dat maakt haar denk ik ook voor de anderen wat 'verdacht'.
Nee, ik bedoelde niet te zeggen dat het op dit moment nep is. De try-out was meer om te zien of Huub zou gaan happen op 'het aas'.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:28 schreef Day het volgende:
[..]
Maar dan ga je er dus van uit dat haar verliefdheid nep is?
Of sowieso de hele relatie nep is?
ik heb trouwens ook gezegd dat Lieke zich allang had opgegeven voor het spel, maar even een andere rolletje heeft gespeeld (schoonmaakster) omdat Syl (of een andere bewoner) er eerst uitgewerkt moest worden.
Ah okquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde niet te zeggen dat het op dit moment nep is. De try-out was meer om te zien of Huub zou gaan happen op 'het aas'.
De echte verliefdheid is pas laten gegroeid.
ik denk ook dat haar vader straaljager isquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:30 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik heb ook eerlijk gezegd het vermoeden dat ze (wel) is gebrainwashed of iig heel wat gesprekken met iemand heeft gehad voordat ze erin ging. Of haar vader is straaljager ofzo, dat kan ook nog.
Ik vind, als je het mij echt eerlijk vraagt, die hele DGK Lieke nep. Veel te veel in control en te weinig zichzelf denk ik (op momenten na). Neem ik het haar kwalijk? Nee, natuurlijk niet, ze zal in het echte leven vast anders zijn en speelt nu zo het spel. Het is haar rol, een emotieloze rol om niet geraakt te worden door de anderen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:28 schreef Day het volgende:
[..]
ik heb trouwens ook gezegd dat Lieke zich allang had opgegeven voor het spel, maar even een andere rolletje heeft gespeeld (schoonmaakster) omdat Syl (of een andere bewoner) er eerst uitgewerkt moest worden.
Nou, dan is het geen starfighter.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:33 schreef mootie het volgende:
[..]
ik denk ook dat haar vader straaljager is![]()
Dat zou alles verklaren.
Yep, ze hebben weer ruzie.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Aan de lichaamstaal van Huub te zien heeft hij weer bonje .....
Haar vader is straaljager... hmm. Ik denk dat ze in de sport gepusht is.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:30 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik heb ook eerlijk gezegd het vermoeden dat ze (wel) is gebrainwashed of iig heel wat gesprekken met iemand heeft gehad voordat ze erin ging. Of haar vader is straaljager ofzo, dat kan ook nog.
Die FOK conclusies... het is echt ongelooflijk. Voor mij een reden om ook steeds minder op FOK te lezen. Al dat gezeik over dat alles een script is, ik word er echt enorm moe van. ALLES wijst erop dat het GEEN script is (terror dat wordt afgekeurd enz enz. Dan is het dus door de bewoner bedacht en NIET door de redactie) .. en dan nu de mensen die nog altijd denken dat Liekes gevoelens voor Huub niet echt zijn. KOM OP ZEG..... Kijk gewoon even naar de streams en he weet dat het wel zo is. Lieke wil gvd zo ongeveer iedere avond seks met Huub. Maar ja, FOK zal FOK niet zijn als er geen conspiracy wordt gevonden. Jammer.... heel jammer. Lesley was een actrice en alleen in de gouden kooi om Bart kapot te maken. Veel mensen waren er van overtuigd, maar..... BART EN LESLEY ZIJN NOG STEEDS SAMEN. Maar ga gerust door met de FOK conclusies.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:28 schreef Day het volgende:
[..]
De maatschappij dat ben jij!quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:22 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Het was een hardop-iets, of en of enzo. Nou ja, als we dan toch zo gaan praten, welke man wil niet elke dag zijn kwakkie kwijt, de GK-bewoners iig wel. Je kan mij niet zeggen dat Huub niet elke dag zijn kwakkie kwijt wil?!
Waarom Brian er nou weer bijgehaald wordt en Natasma![]()
En nee, tuurlijk niet, stel je voor, dat niemand briefkaarten had gestuurd, de cops had gebeld en vliegtuigtjes had besteld, dat zou wel heel bittere soep geweest zijn voor Huub en Lieke.
Maar de Gouden Kooi tolereren we wel !
Lang leve de maatschappij![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |