abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51615026
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 02:21 schreef LoveProfusion het volgende:

Persoonlijk zou het me niks verbazen als ze Huub backstabbed. Ze is best wel kil. Zou ik het begrijpen? JA, want Huub heeft haar schandalig behandeld toen ze net weg was (deed hem niks). Ik denk dat ze als bewoonster in het huis kwam als wraak voor hoe ze was neergezet in het begin.
Lieke die Huub vermoord in zijn slaap Ze deed verleden keer ook al haar oordopjes in, en ging slapen, wou niet meer tegen zijn gezicht aankijken, had geen zin in hem. Oh oh, ik voel iets aankomen.

Dat zouden nog eens krantenkoppen, wereldnieuws worden !
pi_51615030
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 02:26 schreef CoT het volgende:

[..]

Nee hoor
Brain is nog steeds zo para als in het begin
Filmpje van afgelopen zondag niet gezien?
Of de deur die aan diggelen ging...
  donderdag 19 juli 2007 @ 02:28:03 #253
58921 Day
You can fly!
pi_51615031
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 02:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Ik hou er nog steeds rekening mee, dat haar huishoudsters-periode een soort try-out was. Kijken of de klik met Huub ontstond. En vanaf dat moment is het natuurlijk een mooie lange verhaallijn ..... van huishoudster naar deelnemer naar kandidaat in de finale.
Maar dan ga je er dus van uit dat haar verliefdheid nep is?
Of sowieso de hele relatie nep is?

ik heb trouwens ook gezegd dat Lieke zich allang had opgegeven voor het spel, maar even een andere rolletje heeft gespeeld (schoonmaakster) omdat Syl (of een andere bewoner) er eerst uitgewerkt moest worden.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  donderdag 19 juli 2007 @ 02:28:42 #254
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_51615035
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 02:25 schreef CoT het volgende:
Huub en Lieke gebruiken elkaar gewoon
Als het einde nadert, en ze zitten er nog in, laten ze elkaar keihard vallen
Maar dat is toch in al dit soort spellen zo ....... ik ken al die namen niet, maar het is toch altijd een tjid lang elkaar helpen en op het laatst tegenover elkaar staan.
Keep the Sunny Side Up
pi_51615046
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 02:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Maar dat is toch in al dit soort spellen zo ....... ik ken al die namen niet, maar het is toch altijd een tjid lang elkaar helpen en op het laatst tegenover elkaar staan.
Ja, is ook zo
Maar ik vertrouw die Lieke niet
pi_51615049
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 02:15 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Gisteren hadden Huub en Lieke nog ruzie, nou weet ik niet precies meer waar het over ging, maar zij zeurde en was een k* wijf enzo. Nou ik neem aan dat het wel ergens over ging. Huub en de trouwe, heilige vent, ik denk zelfs dat Lieke daar zo haar vraagtekens over heeft, anders zeurde ze wel niet zoveel en ging hij dan niet zo uit zijn naad.

Lijkt mij dan weer ergens. Of is dat iets mannelijks, dat kan ook hoor.
Wat is nou je punt.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
pi_51615052
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 02:12 schreef Disana het volgende:

Volgens mij is ze geconditioneerd om weinig te voelen, of heeft ze zichzelf geconditioneerd. In elk geval vind ik het niet authentiek overkomen, en dat maakt haar denk ik ook voor de anderen wat 'verdacht'.
Ik heb ook eerlijk gezegd het vermoeden dat ze (wel) is gebrainwashed of iig heel wat gesprekken met iemand heeft gehad voordat ze erin ging. Of haar vader is straaljager ofzo, dat kan ook nog.
  donderdag 19 juli 2007 @ 02:30:25 #258
6941 APK
Factual, I think.
pi_51615053
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 02:22 schreef koppiesoep het volgende:

Dan moet je beter lezen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_51615056
Verveel me en zit nu hier te lezen.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_51615059
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 02:30 schreef koppiesoep het volgende:

Wat is nou je punt.
Dat ik trek heb in een koppie soep
  donderdag 19 juli 2007 @ 02:31:13 #261
bright side of life
pi_51615062
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 02:28 schreef Day het volgende:

[..]

ik heb trouwens ook gezegd dat Lieke zich allang had opgegeven voor het spel, maar even een andere rolletje heeft gespeeld (schoonmaakster) omdat Syl (of een andere bewoner) er eerst uitgewerkt moest worden.
Nee, ik bedoelde niet te zeggen dat het op dit moment nep is. De try-out was meer om te zien of Huub zou gaan happen op 'het aas'.

De echte verliefdheid is pas laten gegroeid.
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 19 juli 2007 @ 02:33:17 #262
58921 Day
You can fly!
pi_51615081
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 02:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Nee, ik bedoelde niet te zeggen dat het op dit moment nep is. De try-out was meer om te zien of Huub zou gaan happen op 'het aas'.

De echte verliefdheid is pas laten gegroeid.
Ah ok

Misschien is het ook wel de manier waarop ze in dat huis kwam, maar verhaallijn bijft vreemd, vind ik.
I am gonna shine
pi_51615085
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 02:30 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ik heb ook eerlijk gezegd het vermoeden dat ze (wel) is gebrainwashed of iig heel wat gesprekken met iemand heeft gehad voordat ze erin ging. Of haar vader is straaljager ofzo, dat kan ook nog.
ik denk ook dat haar vader straaljager is
Dat zou alles verklaren.
pi_51615091
quote:

[..]

Ik vind, als je het mij echt eerlijk vraagt, die hele DGK Lieke nep. Veel te veel in control en te weinig zichzelf denk ik (op momenten na). Neem ik het haar kwalijk? Nee, natuurlijk niet, ze zal in het echte leven vast anders zijn en speelt nu zo het spel. Het is haar rol, een emotieloze rol om niet geraakt te worden door de anderen.
  donderdag 19 juli 2007 @ 02:34:37 #265
bright side of life
pi_51615094
Aan de lichaamstaal van Huub te zien heeft hij weer bonje .....
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 19 juli 2007 @ 02:34:56 #266
798 voyeur
bemoeit zich
pi_51615095
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 02:33 schreef mootie het volgende:

[..]

ik denk ook dat haar vader straaljager is
Dat zou alles verklaren.
Nou, dan is het geen starfighter.
Here we are now, entertain us.
  donderdag 19 juli 2007 @ 02:35:07 #267
58921 Day
You can fly!
pi_51615097
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Aan de lichaamstaal van Huub te zien heeft hij weer bonje .....
Yep, ze hebben weer ruzie.
I am gonna shine
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2007 @ 02:35:34 #268
137949 Disana
pi_51615102
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 02:30 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Haar vader is straaljager... hmm. Ik denk dat ze in de sport gepusht is.
pi_51615122
Ik vraag me wel af of het echte verliefdheid is. Die tante is zo gehaaid, die naait iedereen om het spel.
Toen het "uit ging" toen ze nog schoonmaakster was, was de reden dat ze problemen had met Huub's levensstijl. Lieke is slim genoeg om nadien niet in Huub te gaan trappen.
Toch gaat ze wel iets aan met Huub als bewoonster, mar ik denk zeker om het spel en geen echte verliefdheid.
Ik weet ook nog dat Huub zeer verbouwereerd zat te kijken toen Lieke zei: je bent mijn bent helemaal niet, ik val op stoere en langere jongens. Huub ging er niet verder op in.
Ik denk dat Lieke op alle momenten de waarheid sprak en Huub niks meer of minder voor het spel gebruikt.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  donderdag 19 juli 2007 @ 02:37:37 #270
58921 Day
You can fly!
pi_51615123
Ben benieuwd waar het over gaat: Jaap? Of het feit dat hij niet gelijk met haar naar bed is gegaan?
I am gonna shine
  donderdag 19 juli 2007 @ 02:37:48 #271
bright side of life
pi_51615127
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 02:35 schreef Day het volgende:

[..]

Yep, ze hebben weer ruzie.
En dat kan nog uuuuuuuren doorgaan. Ik wacht er niet op. Tot morgen.
Keep the Sunny Side Up
pi_51615156
Hub trekt het gewoon niet meer, hij kijkt veel vaker ongelukkig. Zie de ogen, de neusgaten en de mond. Het spreekt boekdelen.
  donderdag 19 juli 2007 @ 02:40:54 #273
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51615159
quote:

[..]

Die FOK conclusies... het is echt ongelooflijk. Voor mij een reden om ook steeds minder op FOK te lezen. Al dat gezeik over dat alles een script is, ik word er echt enorm moe van. ALLES wijst erop dat het GEEN script is (terror dat wordt afgekeurd enz enz. Dan is het dus door de bewoner bedacht en NIET door de redactie) .. en dan nu de mensen die nog altijd denken dat Liekes gevoelens voor Huub niet echt zijn. KOM OP ZEG..... Kijk gewoon even naar de streams en he weet dat het wel zo is. Lieke wil gvd zo ongeveer iedere avond seks met Huub. Maar ja, FOK zal FOK niet zijn als er geen conspiracy wordt gevonden. Jammer.... heel jammer. Lesley was een actrice en alleen in de gouden kooi om Bart kapot te maken. Veel mensen waren er van overtuigd, maar..... BART EN LESLEY ZIJN NOG STEEDS SAMEN. Maar ga gerust door met de FOK conclusies.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_51615160
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 02:22 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Het was een hardop-iets, of en of enzo. Nou ja, als we dan toch zo gaan praten, welke man wil niet elke dag zijn kwakkie kwijt, de GK-bewoners iig wel . Je kan mij niet zeggen dat Huub niet elke dag zijn kwakkie kwijt wil?!

Waarom Brian er nou weer bijgehaald wordt en Natasma
En nee, tuurlijk niet, stel je voor, dat niemand briefkaarten had gestuurd, de cops had gebeld en vliegtuigtjes had besteld, dat zou wel heel bittere soep geweest zijn voor Huub en Lieke .

Maar de Gouden Kooi tolereren we wel !
Lang leve de maatschappij

De maatschappij dat ben jij!

Maar als je een bewoner neer wilt zetten als geilbak dan moet je de andere geilbak niet vergeten. Vooral niet als die andere geilbak de meeste zaadlozingen produceert onder een klam en vochtig dekbed. Want die amandel moet wat af hijgen lijkt me.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
pi_51615165
Tja, wie is daar echt en wie speelt daar ontzettend.

Ik vind Amanda nog het meest zichzelf, gevolgd door Natasia.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')