Je hebt het waarschijnlijk over de tv uitzending. Dat is van 10 dagen geleden..quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:15 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Gisteren hadden Huub en Lieke nog ruzie, nou weet ik niet precies meer waar het over ging, maar zij zeurde en was een k* wijf enzo. Nou ik neem aan dat het wel ergens over ging. Huub en de trouwe, heilige vent, ik denk zelfs dat Lieke daar zo haar vraagtekens over heeft, anders zeurde ze wel niet zoveel en ging hij dan niet zo uit zijn naad.
Lijkt mij dan weer ergens. Of is dat iets mannelijks, dat kan ook hoor.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Probleempje is dat ze zo saai is als de tering.
Als ze na 5 maanden één leuke opmerking maakt wordt er een halve COS volgepost met: "Eigenlijk is ook ze best wel grappig."![]()
Een beetje zoals die winnaar van de vorige BB, dat was ook wel een sportieve hunk, maar DGK is geen BB.
Hoewel de kijkers dat wel lijken te willen tegenwoordig.
Als Brian miljonairswaardig is...... dan kan je Natasja die villa ook wel gevenquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
RTL 4 Toch? Zal het niet een winnaar zijn die waardig genoeg is zich als miljonair te gedragen? Ik vind Brian over het algemeen redelijk in control. En wat denk je van Dennis? Jaap geloof ik niet zo in en Huub krijgt ook zijn waterloo denk ik.
Met sommige fans valt soms moeilijk te praten, die lezen wat ze willen horen ofzoquote:
En toch slikken ze het.....quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:11 schreef mootie het volgende:
Bullshit, dingen zoals zondag daar zou niemand vrijwillig voor tekenen.
Brian zal nooit winnen. De Para Brother die de Kooi wint? No Way.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
RTL 4 Toch? Zal het niet een winnaar zijn die waardig genoeg is zich als miljonair te gedragen? Ik vind Brian over het algemeen redelijk in control. En wat denk je van Dennis? Jaap geloof ik niet zo in en Huub krijgt ook zijn waterloo denk ik.
Ze wil graag bij hem zijn....quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:17 schreef Day het volgende:
Ik blijf toch een beetje moeite hebben met Lieke's rol in de villa. Ze heeft meegedaan aan fear factor, heeft een goeie opleiding,had een eigen bedrijfje maar komt dan toch ineens werkend als schoonmaakster de villa in. Wordt verliefd op Huub en geeft zich dan op voor het spel, waarin ze dus uiteindelijk tegen de man van wie ze houdt zal moeten strijden.
Toen ze er pas inkwam dacht ik dat ze de verliefdheid fakete, maar ik ben er nu wel van overtuigd dat ze echt verliefd is. Maar daaardoor begrijp ik eigenlijk haar stap nog minder.
Ik ging volledig uit mn dakquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:18 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Met sommige fans valt soms moeilijk te praten, die lezen wat ze willen horen ofzo![]()
Gaan ze gelijk uit hun dakkie![]()
* ik dood os !![]()
Dat wist ik helemaal niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:03 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Aan de bewoners wordt ook niet alles vertelt. Brian vind het nog steeds jammer dat zijn vlieglessen niet meer doorgingen maar heeft geen flauw benul dat dat kwam doordat streamers de vliegmaatschappij hadden gemaild.
Persoonlijk zou het me niks verbazen als ze Huub backstabbed. Ze is best wel kil. Zou ik het begrijpen? JA, want Huub heeft haar schandalig behandeld toen ze net weg was (deed hem niks). Ik denk dat ze als bewoonster in het huis kwam als wraak voor hoe ze was neergezet in het begin.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:17 schreef Day het volgende:
Ik blijf toch een beetje moeite hebben met Lieke's rol in de villa. Ze heeft meegedaan aan fear factor, heeft een goeie opleiding,had een eigen bedrijfje maar komt dan toch ineens werkend als schoonmaakster de villa in. Wordt verliefd op Huub en geeft zich dan op voor het spel, waarin ze dus uiteindelijk tegen de man van wie ze houdt zal moeten strijden.
Toen ze er pas inkwam dacht ik dat ze de verliefdheid fakete, maar ik ben er nu wel van overtuigd dat ze echt verliefd is. Maar daaardoor begrijp ik eigenlijk haar stap nog minder.
Waar kwamen al die stemmen dan vandaan?quote:
schiet gewoon op manquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Waar kwamen al die stemmen dan vandaan?
Hoe zou het trouwens zijn met de mensen die deze COS boycotten vanwege de aanstootgevende TT?![]()
Nagelbijten?![]()
Het was een hardop-iets, of en of enzo. Nou ja, als we dan toch zo gaan praten, welke man wil niet elke dag zijn kwakkie kwijt, de GK-bewoners iig welquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:16 schreef koppiesoep het volgende:
Ten eerste val ik als vrouw niet op vrouwen, doe mij maar een lekkere vent.En ten tweede, de enige die zijn kwakkie regelmatig (dagelijks) kwijt wil raken is brrrrian.
![]()
En het is pas een rare, vreemde wereld als er vliegtuigjes voor brrian of natasja de lucht in gaan met lovende teksten. Dan pas is de wereld niet meer te helpen.![]()
![]()
Het is me een raadsel wie en waarom ....quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Waar kwamen al die stemmen dan vandaan?
Hoe zou het trouwens zijn met de mensen die deze COS boycotten vanwege de aanstootgevende TT?![]()
Nagelbijten?![]()
Ik hou er nog steeds rekening mee, dat haar huishoudsters-periode een soort try-out was. Kijken of de klik met Huub ontstond. En vanaf dat moment is het natuurlijk een mooie lange verhaallijn ..... van huishoudster naar deelnemer naar kandidaat in de finale.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:17 schreef Day het volgende:
Brian is goed op wegquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:23 schreef CoT het volgende:
Brain is vanaf het begin al para
Zag laatst nog een filmpje waar die tegen Stefan tekeer ging, was volgens mij de 2e week, ging over sigaretten
Hypocriet he...verbazingwekkendquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:22 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Het was een hardop-iets, of en of enzo. Nou ja, als we dan toch zo gaan praten, welke man wil niet elke dag zijn kwakkie kwijt, de GK-bewoners iig wel. Je kan mij niet zeggen dat Huub niet elke dag zijn kwakkie kwijt wil?!
Waarom Brian er nou weer bijgehaald wordt en Natasma![]()
En nee, tuurlijk niet, stel je voor, dat niemand briefkaarten had gestuurd, de cops had gebeld en vliegtuigtjes had besteld, dat zou wel heel bittere soep geweest zijn voor Huub en Lieke.
Maar de Gouden Kooi tolereren we wel !
Lang leve de maatschappij![]()
![]()
![]()
Hey!quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:24 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Brian is goed op weg![]()
Hij neemt nu telkens een korteadempauze als hij het weer voelt aankomen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |