vrouwen zijn beter in gezichtsherkenning (weet niet wat mannen goed kunnen herkennen)quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Terwijl heren de naam hebben visueel te zijn ingesteld
Dat geldt niet voor foto's van oude mannen..quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Terwijl heren de naam hebben visueel te zijn ingesteld
quote:
Nu nog altijd? Dat was vorig jaar ook al...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik zit nu nog in de fase waarin ik me verbaas en aanstichters en meelopers uit elkaar probeer te houden.
Trouwen??quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nu nog altijd? Dat was vorig jaar ook al...
En nee, ik heb gewoon geen tijd. Moet vrijdag naar 't stadhuis enzo.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Trouwen??![]()
Daf!! Hoe is het verder? Arbeid, liefde, fysiek??
Nee, ik dacht Borrekito (fonetisch)quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bokito?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bokito?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, ik dacht Borrekito (fonetisch)
Rook je de muziekfragmentvragen die ik gesteld heb afgelopen dagen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..].
Sinds november vorig jaar weer arbeidende. Liefde... eh, geen idee, misschien weten we vrijdag meerFysiek ben ik nog net zo lelijk als vorig jaar augustus.
En *knuf* @ Soempie
Ik rook Caballero.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Rook je de muziekfragmentvragen die ik gesteld heb afgelopen dagen?
Rub it in. Againquote:Wat gaaf man.. erg leuk dat je dat even komt melden.
Schoonheid is vergankelijk.. en jij bent nu eenmaal wat ouder..Ik bedoelde meer qua gezondheid en thumbs up en zo..
Dat vermoedde ik reeds.quote:Klinkt heel goed.. al dat geluk in je leven heeft een nadelige consequentie... dat je hier zo weinig bent..
Weet u gemist!
Exactly, incompleet dus, maar ik vond het zo leuk staan met al die iiiiiiiien en dan die smileyquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nu ben ik in dubio. Wie verdient het punt? Lizzie geeft enkel de voornaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |