Heel veel plezier! en..quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Twintig tot dertig man, klein feesie (om een uur of 20.00 schop ik iedereen buiten), gewoon in 't gemeentehuis trouwen en dan thuis wat eten.... Niks bijzonders dus. Maar 't betekent veel voor haar.
En dan zondag op 't vliegend tuig naar Rhodos, alwaar we gaan proberen de Nederlandse toeristen zoveel mogelijk te vermijden.
Misschien..quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:48 schreef wyccie het volgende:
Je doelt op Haylie Duff?
Jawohl!quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:51 schreef ElizabethR het volgende:
Napoleon Dynamite???
Gulden middenweg nemen? 2004..quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:52 schreef ElizabethR het volgende:
Maar die is volgens mij eerder? Uit 2003 ofzo??
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Gulden middenweg nemen? 2004..
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:57 schreef wyccie het volgende:
Elvis Costello
Heb je zijn versie van 'She' van Charles Aznavour wel eens goed beluisterd? Gebruikt in de film Notting Hill. Ik krijg regelmatig tranen in mijn ogen van die stem!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Die was ook nog op NSJ.. vind er nooit zo veel aan, maar zal best een integere man zijn.
Is een pseudoniem voor het album Blood and Chocolate van ECquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat heeft ND met EC te maken dan?
Vindt je man het wel goed dat je met Harry naar bed gaat?
ER +1quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:05 schreef ElizabethR het volgende:
The great stone face
Want Buster Keaton was zijn artiestennaam
Je bent net zo erg als ik.quote:
Is echt macht der gewoonte hoor!! Achterlijk gewoon.quote:
The Stranger in The Big Lebowskyquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:18 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
hintje?
Hetgeen overigens een van de beste films is die ik oooit gezien heb!! En tegenwoordig als cult film bestempeld.quote:
Oh-oh, daar gaat Harry........quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:23 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik heb alle 2 de films gezien maar wie dit is???
O ja!! Maar ik bedoel die lover van Cher. Die man op de motor!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:25 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Dat was Eic Stolz als "Rocky".....
In de film hoor je gewoon Charles... versie van Elvis staat op de cd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Heb je zijn versie van 'She' van Charles Aznavour wel eens goed beluisterd? Gebruikt in de film Notting Hill. Ik krijg regelmatig tranen in mijn ogen van die stem!!![]()
Pfffffffff!!!! Duidelijk ondergewaardeerd dus. Enhet is zo'n schatje!!! Helemaal in Road House, met zijn staartje!!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:26 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Oww, Sam Elliott?
En Iquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Heb je zijn versie van 'She' van Charles Aznavour wel eens goed beluisterd? Gebruikt in de film Notting Hill. Ik krijg regelmatig tranen in mijn ogen van die stem!!![]()
Pertinent niet hoor!! Is echt Elvis Costello!!!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
In de film hoor je gewoon Charles... versie van Elvis staat op de cd.
Het begin van de film.. met die beelden van Anna Scott in de spotlights.. ik blijf erbij dat dat Charles is.. hoor je ook duidelijk aan de uitspraak als je het aan de stem niet hoort..quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pertinent niet hoor!! Is echt Elvis Costello!!!!
Scotty!!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:30 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
En IWant
You
vind ik echt een van de mooiste liedjes ooit gemaakt
![]()
Het zou best kunnen dat aan het begin een stukkie Charles wordt gedraaid, dat weet ik niet meer precies. Maar op het einde, als Hugh staat te kijken tussen de mensen van de pers, en Julia haar prachtige glimlach laat zien hoor je toch echt en echt waar Elivis Costello.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het begin van de film.. met die beelden van Anna Scott in de spotlights.. ik blijf erbij dat dat Charles is.. hoor je ook duidelijk aan de uitspraak als je het aan de stem niet hoort..
maar... afgelopen topics hebben me geleerd beter niet de discussie met je aan te gaan.
Let's agree to disagree?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |