quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is Phil Lynott en ik vermoed dat het in Dublin staat.
Kom er dan zelf iets aan veranderen als je er zo aan ergert. Maar jullie (de oude garde zeg maar) zijn bijna alleen nog maar in het Slowchat topic te vinden. Jij komt hier dan de laatste tijd weer kijken, maar veel mensen (ik ken al die namen niet, maar je weet zelf wel welke groep dat is) blijven in de SC hangen. Dan kun je wel blijven zeuren dat het hier zo slecht is geworden maar op die manier help je er zelf ook niets aan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Helaas is het echt zo.
AKQ moet qua sfeer echt verschillen van de rest van FOK!, moet een warm bad zijn, niet een verzameling mensen die zitten te azen op een puntje meer of minder of zich op elkaar afreageren.
En die bank op de achtergrond, daar heb ik een rekening of driequote:Op woensdag 18 juli 2007 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is Phil Lynott en ik vermoed dat het in Dublin staat.
Ik zit nu nog in de fase waarin ik me verbaas en aanstichters en meelopers uit elkaar probeer te houden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Kom er dan zelf iets aan veranderen als je er zo aan ergert. Maar jullie (de oude garde zeg maar) zijn bijna alleen nog maar in het Slowchat topic te vinden. Jij komt hier dan de laatste tijd weer kijken, maar veel mensen (ik ken al die namen niet, maar je weet zelf wel welke groep dat is) blijven in de SC hangen. Dan kun je wel blijven zeuren dat het hier zo slecht is geworden maar op die manier help je er zelf ook niets aan.
Ik zou nog graag een antwoord willen hebben op mijnquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Helaas is het echt zo.
AKQ moet qua sfeer echt verschillen van de rest van FOK!, moet een warm bad zijn, niet een verzameling mensen die zitten te azen op een puntje meer of minder of zich op elkaar afreageren.
Zij was net zo als jij.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik zou nog graag een antwoord willen hebben op mijn
Oh, jammer dat ik haar niet ken dan, moet een leuk mens zijn.quote:
BB is een echte schat. Laatst was ze wel eventjes hier en toen in SC.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:28 schreef ElizabethR het volgende:
Oh, jammer dat ik haar niet ken dan, moet een leuk mens zijn.
Mooi plekje in Parijs of zo?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:29 schreef ElizabethR het volgende:
Johnny Haliday?????
Ik heb haar toen gezien. Ze leek me een warme persoonlijkheidquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:29 schreef wyccie het volgende:
BB is een echte schat. Laatst was ze wel eventjes hier en toen in SC.
Dat biedt perspectief toch?? Wellicht komt ze dan wel weer meedoenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
BB is een echte schat. Laatst was ze wel eventjes hier en toen in SC.
Goh, nee toch?!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:30 schreef wyccie het volgende:
Ik vind 'm er een beetje gefacelift uitzien.
Terwijl heren de naam hebben visueel te zijn ingesteldquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:31 schreef qonmann het volgende:
dames zijn goed in fotos raden !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |