Het moet zo zijn dat het een eer is om de OP te maken.. er moeten drie topics tegelijk geopend worden..quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:05 schreef erkel het volgende:
[..]
Ach, een relletje hoort erbij af en toe![]()
Ik verziek niks. Ik fleur de boel wat op..quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:06 schreef qonmann het volgende:
[..]
Niks mis met SC hier maar niet met iemand die alleen maar het topic komt verzieken.
is het niet VEIN, zonder die G?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:07 schreef superworm het volgende:
[..]
Dit is het dérde topic waar ik in post. Wat verwachten jullie nou helemaal van me?! Zoals ik al zei, ik boek 'm, en zal never nooit meer de stand bijwerken, ooit. Doe je je best, krijg je dít over je heen, en ja, alles is weer goedgepraat en zus en zo, maar ik had een kútdag op mijn werk en ben stikchagrijnig, dus laat me effe kankeren als er op me gekankerd wordt. Op mijn werk kan ik dan niks zeggen, hier ben ik een nobody, een onzichtbaar figuur, een computerpersonage, dus hier spui ik mijn gal als ik word beledigd of als mijn noeste arbeid niet wordt geäpprecieerd. The rage of hatred in my veigns, dichtte ik zelf ooit:
I changed to be the same
Tough as soldiers, rough as diamonds
Cold as steel was this heart of mine
I could view the evening news just
Watching other people die.
I could enjoy both blood and hunger
The rage of hatred in my veigns
I'd be ironic topics regardless, you see
Emptiness my world did reign.
And then suddenly as you stepped in
With your love heating my freezing heart
But as days grew older your love grew colder
And now I'm back to where I start'd.
I wanted to love you and never leave you
But all this loving troubled my sight
Your yearning to this former friend now
Makes me cry hot tears at night.
What should I do except forgetting
Which I cannot because you've changed
Both me and my dying heart of sorrow
Emptiness my world 'gain reigns.
Hehe, als sommigen het temperament meenemen wat ze hier tonen komt dat niet goedquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:07 schreef Berkery het volgende:
[..]
...en dan met zijn allen 'Met het mes op tafel' spelen. Met echte messen![]()
Zoals ik al zeg, 2 posts ofzo geleden, ik heb een kutdag gehad. Meestal ben ik aardig, al is het al om mijn voorbeeldfunctie als Teamlid.quote:
kun je het toch wel veranderen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:11 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Toen ik het dichtte was ik 15, dus excuseer me.
Zoals ik zeg.. Ook superworm! Dat is gezelligquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:10 schreef superworm het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg, 2 posts ofzo geleden, ik heb een kutdag gehad. Meestal ben ik aardig, al is het al om mijn voorbeeldfunctie als Teamlid.
HéHé. Rustig aan hè. We zijn hier bezig met belangrijkere zaken dan puntjes scoren..quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:09 schreef Terpentin07 het volgende:
vraag aub
Dat hebben we tegen die tijd wel aangepast als het goed is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Hehe, als sommigen het temperament meenemen wat ze hier tonen komt dat niet goed![]()
![]()
Noem man en paard, gladde boy.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:07 schreef ScottTracy het volgende:
Ik weet niet precies wat er hier gebeurd maar aan gezeik van zure oldbies hebben we helemaal niets.
Wow!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:14 schreef Berkery het volgende:
Van Dik Hout - Pijn?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik zeg: ElizabethR is een waardig opvolger van BwennieBren.
Jij en geenaam met je vroeger-was-alles-beterquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Noem man en paard, gladde boy.
Helaas is het echt zo.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Jij en geenaam met je vroeger-was-alles-beter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |