vrouwen zijn beter in gezichtsherkenning (weet niet wat mannen goed kunnen herkennen)quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Terwijl heren de naam hebben visueel te zijn ingesteld
Dat geldt niet voor foto's van oude mannen..quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Terwijl heren de naam hebben visueel te zijn ingesteld
quote:
Nu nog altijd? Dat was vorig jaar ook al...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik zit nu nog in de fase waarin ik me verbaas en aanstichters en meelopers uit elkaar probeer te houden.
Trouwen??quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nu nog altijd? Dat was vorig jaar ook al...
En nee, ik heb gewoon geen tijd. Moet vrijdag naar 't stadhuis enzo.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Trouwen??![]()
Daf!! Hoe is het verder? Arbeid, liefde, fysiek??
Nee, ik dacht Borrekito (fonetisch)quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bokito?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bokito?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, ik dacht Borrekito (fonetisch)
Rook je de muziekfragmentvragen die ik gesteld heb afgelopen dagen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..].
Sinds november vorig jaar weer arbeidende. Liefde... eh, geen idee, misschien weten we vrijdag meerFysiek ben ik nog net zo lelijk als vorig jaar augustus.
En *knuf* @ Soempie
Ik rook Caballero.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Rook je de muziekfragmentvragen die ik gesteld heb afgelopen dagen?
Rub it in. Againquote:Wat gaaf man.. erg leuk dat je dat even komt melden.
Schoonheid is vergankelijk.. en jij bent nu eenmaal wat ouder..Ik bedoelde meer qua gezondheid en thumbs up en zo..
Dat vermoedde ik reeds.quote:Klinkt heel goed.. al dat geluk in je leven heeft een nadelige consequentie... dat je hier zo weinig bent..
Weet u gemist!
Exactly, incompleet dus, maar ik vond het zo leuk staan met al die iiiiiiiien en dan die smileyquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nu ben ik in dubio. Wie verdient het punt? Lizzie geeft enkel de voornaam.
Nou ja, als dat het ergste is...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:56 schreef ElizabethR het volgende:
EN daar gaan we hem lekker mee pesten op zijn huwelijksfeest![]()
Als ie dit leest gaat ie stiekem trouwen in Las vegasquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:56 schreef ElizabethR het volgende:
Echt hilarisch was dat. Staat nog ergens op de film. EN daar gaan we hem lekker mee pesten op zijn huwelijksfeest![]()
Bummerquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:01 schreef Berkery het volgende:
[..]
Als ie dit leest gaat ie stiekem trouwen in Las vegas
Niemand??quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:01 schreef ElizabethR het volgende:
In welke film met Whoopiiiiiiiispeelt wie de hoofdrol en zingt daarin ondermeer: 'I'm Henry the eight I am'
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ghost. Pat Swayze.
Aaaaawwwwwwwwwwwwww, walief!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als macho hetero koning vind ik die film..
Whehehe. Ik kan me alleen herinneren dat mevrouw Moore bij vrijwel iedere scčne een zakdoek nodig had. Eén keer was genoegquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als macho hetero koning vind ik die film..
Nein.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:09 schreef wyccie het volgende:
BountyHuntercity?
Trouwen in Baarle is leuker. Wij zijn koppel nummer 5 van dit jaar.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:01 schreef Berkery het volgende:
[..]
Als ie dit leest gaat ie stiekem trouwen in Las vegas
Krijg je er gele vlekken van?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:17 schreef C21H23NO5 het volgende:
de eerste vraag die ik van dit topic weet![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Krijg je er gele vlekken van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |