Je vroeg inderdaad naar de naam, maar die had ik niet getypt dus klopt het wel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze is inderdaad een zangeres uit volendam, maar het punt gaat naar Berk, hij noemde haar artiestennaam. (Sorry qon. Ben echt slecht in het formuleren van vragen)
Aha! Tracy Ullman was het dacht ikquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:00 schreef wyccie het volgende:
A night with Liv Ullmann of zo ets?
kun je niet ergens anders gaan spelen ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:00 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ach meid toch. Je hebt het wel zwaar hè? Als je daar al pissig van word.. Pfff.![]()
Zoiets, ja.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:00 schreef wyccie het volgende:
A night with Liv Ullmann of zo ets?
Sowieso!! Ik zeg opdoeken de hele bende na het 1000e topic. Alleen slowchat behouden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:59 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik herkende je niet eens Stanley. Die nieuwe usericon van je moet ik even aan wennen. Maar vroegâh was alles beter, toch?
Als je gewoon je kalmte had bewaard en ff had gevraagd of het allemaal wel klopte, dan had je al deze heisa niet gehad. Maar goed opgelost nu en na één keer een OP te hebben bijgewerkt lukt het je in de toekomst binnen een paar minuten.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:59 schreef superworm het volgende:
[..]
Niemand zegt ooit godverdomme op fok, dus als iemand het zegt, dan word ik ook erg pissig. Ik zal nóóit meer de OP bijwerken, that's the God honest truth, see if I do.
Echt waar? Daar had ik nou echt nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:02 schreef qonmann het volgende:
[..]
kun je niet ergens anders gaan spelen ?
Er is een speciaal SC voor
I agree..quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Sowieso!! Ik zeg opdoeken de hele bende na het 1000e topic. Alleen slowchat behouden.
Het lijkt hier De Gouden Kooi wel met al dat opgefokte gedoe.
+ The, + show, maar allez:quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tracey Ullman
Niet grommen naar kranten-boy..quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:02 schreef qonmann het volgende:
[..]
kun je niet ergens anders gaan spelen ?
Er is een speciaal SC voor
1. jij begon zonder reden met scheldenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:59 schreef superworm het volgende:
[..]
Niemand zegt ooit godverdomme op fok, dus als iemand het zegt, dan word ik ook erg pissig. Ik zal nóóit meer de OP bijwerken, that's the God honest truth, see if I do.
2. die smiley zet geenaam er niet voor niets achterquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:38 schreef superworm het volgende:
ja, gvd, pas jij die dan maar zo weer terug, ben nu met 894 bezig.
Ach, een relletje hoort erbij af en toequote:Op woensdag 18 juli 2007 23:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Sowieso!! Ik zeg opdoeken de hele bende na het 1000e topic. Alleen slowchat behouden.
Het lijkt hier De Gouden Kooi wel met al dat opgefokte gedoe.
Niks mis met SC hier maar niet met iemand die alleen maar het topic komt verzieken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Niet grommen naar kranten-boy..
SC mag altijd, behalve in dubbele punten topic..
als jij het ook goed vindt
...en dan met zijn allen 'Met het mes op tafel' spelen. Met echte messenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
En eindigen met een grote meet, een feest.. waar alle spelers komen..
Dit is het dérde topic waar ik in post. Wat verwachten jullie nou helemaal van me?! Zoals ik al zei, ik boek 'm, en zal never nooit meer de stand bijwerken, ooit. Doe je je best, krijg je dít over je heen, en ja, alles is weer goedgepraat en zus en zo, maar ik had een kútdag op mijn werk en ben stikchagrijnig, dus laat me effe kankeren als er op me gekankerd wordt. Op mijn werk kan ik dan niks zeggen, hier ben ik een nobody, een onzichtbaar figuur, een computerpersonage, dus hier spui ik mijn gal als ik word beledigd of als mijn noeste arbeid niet wordt geäpprecieerd. The rage of hatred in my veigns, dichtte ik zelf ooit:quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Precies, tegenwoordig worden de punten tijdens het topic gewoon meegeteld..
Geschikt
Niet geschikt *
Of het moet in Ierland zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ook Superworm! Dat is gezellig.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |