Ik heb me al zwaar verontschuldigdquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:50 schreef superworm het volgende:
[..]
doe het zelf dan, jezus christus, ik wil al een half uur gaan pitten, ik denk, ik werk het even bij, in de OP staat IN DIKGEDRUKTE HOOFDLETTERS TOT EN MET 891, dus ik werk DRIE topics bij, en dan zitten ze allemaal te zeiken? god-ver-domme, doe het dan zélf man! klootviool!
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:50 schreef wyccie het volgende:
Tokio, Londen en New York
Oh, ok, idd. Ik heb dat topic niet meegemaakt, ik moet namelijk nog wel eens wérken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mea Culpa dat ik dat vergeten ben aan te passen naar 892 in deel 893, maar ik heb daar wel het volgende gepost:
HIER!!
OP bijwerken heb ik al zooovaak gedaan. Wat is daar nou moeilijk aanquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:50 schreef superworm het volgende:
[..]
doe het zelf dan, jezus christus, ik wil al een half uur gaan pitten, ik denk, ik werk het even bij, in de OP staat IN DIKGEDRUKTE HOOFDLETTERS TOT EN MET 891, dus ik werk DRIE topics bij, en dan zitten ze allemaal te zeiken? god-ver-domme, doe het dan zélf man! klootviool!
Nee, nee, hij had er wel meer moeite mee hoor. Ik was vergeten in deel 893 te vermelden dat de stand was bijgewerkt in de OP, dat had ik alleen in het topic gedaan, en Plasterk heeft in het vorige topic gewoon helemaal vergeten de stand bij te werken, dus de verwarring was ernstig aanwezig.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:52 schreef geenaam het volgende:
[..]
OP bijwerken heb ik al zooovaak gedaan. Wat is daar nou moeilijk aanWel leuk dat je zo makkelijk hapt
eens, zo gemakkelijk is het niet (onder deze druk) !quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, nee, hij had er wel meer moeite mee hoor. Ik was vergeten in deel 893 te vermelden dat de stand was bijgewerkt in de OP, dat had ik alleen in het topic gedaan, en Plasterk heeft in het vorige topic gewoon helemaal vergeten de stand bij te werken, dus de verwarring was ernstig aanwezig.
Compimenten voor superworm!!!!![]()
![]()
Wij hadden Jajong/Haruhi.. verhouding 9 ethisch verantwoorde koningen en 1 relnicht.. tegenwoordig is het 50/50??quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:49 schreef geenaam het volgende:
[..]
Daarom kom ik hier nog maar eens per 100 topics ofzo.
Ze is inderdaad een zangeres uit volendam, maar het punt gaat naar Berk, hij noemde haar artiestennaam. (Sorry qon. Ben echt slecht in het formuleren van vragenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:54 schreef Berkery het volgende:
Maribelle
Dan nog. De OP is verneukt. Hoe moeilijk is het nou om dat even goed te doen. Ook is er geen ruk aan om even de score bij te werken, want je hoeft alleen maar in het vorige topic te kijken en daar staat de score opgeteld. Vroegâh was het nog een stuk lastiger..quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, nee, hij had er wel meer moeite mee hoor. Ik was vergeten in deel 893 te vermelden dat de stand was bijgewerkt in de OP, dat had ik alleen in het topic gedaan, en Plasterk heeft in het vorige topic gewoon helemaal vergeten de stand bij te werken, dus de verwarring was ernstig aanwezig.
Compimenten voor superworm!!!!![]()
![]()
Niemand zegt ooit godverdomme op fok, dus als iemand het zegt, dan word ik ook erg pissig. Ik zal nóóit meer de OP bijwerken, that's the God honest truth, see if I do.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:52 schreef geenaam het volgende:
[..]
OP bijwerken heb ik al zooovaak gedaan. Wat is daar nou moeilijk aanWel leuk dat je zo makkelijk hapt
Ik herkende je niet eens Stanley. Die nieuwe usericon van je moet ik even aan wennen. Maar vroegâh was alles beter, toch?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wij hadden Jajong/Haruhi.. verhouding 9 ethisch verantwoorde koningen en 1 relnicht.. tegenwoordig is het 50/50??
Alleen de plaatjes staan nog niet helemaal goed, maar dat komt vast nog wel, en anders in de volgende.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:58 schreef geenaam het volgende:
[..]
Dan nog. De OP is verneukt. Hoe moeilijk is het nou om dat even goed te doen. Ook is er geen ruk aan om even de score bij te werken, want je hoeft alleen maar in het vorige topic te kijken en daar staat de score opgeteld. Vroegâh was het nog een stuk lastiger..TOen waren er ook soms 3 topics niet opgeteld en moest je een heel topic doorspitten en zelf de punten optellen. Superworm is gewoon een mietje..
![]()
Ach meid toch. Je hebt het wel zwaar hè? Als je daar al pissig van word.. Pfff.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:59 schreef superworm het volgende:
[..]
Niemand zegt ooit godverdomme op fok, dus als iemand het zegt, dan word ik ook erg pissig. Ik zal nóóit meer de OP bijwerken, that's the God honest truth, see if I do.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |