quote:
Het is de moeite waard hoor, zonder Rihanna en met een muzikaal iemandquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kun je die link nog eens posten? Doe ik vast [afbeelding] .
Drum 'n Bass is wel lekker, maar zou het zelf nooit opzetten, en idd, als ik het zou moeten maken wordt ik er waarschijnlijk ook opgefokt vanquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Cool!
Voor miij een mix tussen Italo, Adam & The Ants, Kraftwerk, Explorer, Richie Hawtin, Fiona Apple, Den Harrow, Cybernatic Broadcasting Systems, Slayer en vooral mijn mooie dromen die ik om probeer te zetten in melodiën.
Ben nu weer ff met drum 'n bass bezig trouwens. Al word ik daar wel gigantisch opgefokt van. Breakbeats verknippen op 175 BPM.
Wehehe, amazing! Ook de snaredrum met je voetquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is de moeite waard hoor, zonder Rihanna en met een muzikaal iemand
http://nl.youtube.com/watch?v=R4Tv2MUXf8s
Dat vond ik dus ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe, amazing! Ook de snaredrum met je voet. Erg knap gedaan!
Adobe Audition, Ableton Live en Renoise. En een heleboel VSTi's.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:28 schreef D.Rose het volgende:
Welke software gebruik jij trouwens?
Ik heb Cubasis en Reason, en ook wat VSTi's die ik ooit gedownload heb, maar weet nog niet wat ik daar aan heb, want ik begin er nu pas meequote:Op woensdag 18 juli 2007 23:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Adobe Audition, Ableton Live en Renoise. En een heleboel VSTi's.
Heb genoeg vsti's en dsp's, dus mocht je nog eens geluiden nodig hebbenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb Cubasis en Reason, en ook wat VSTi's die ik ooit gedownload heb, maar weet nog niet wat ik daar aan heb, want ik begin er nu pas mee
Ik zal eerst eens kijken wat ik heb aan wat ik hebquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb genoeg vsti's en dsp's, dus mocht je nog eens geluiden nodig hebben.
Ik gebruik alleen voor beats samples (al die oude Roland kits blijven leuk); met wat distortion of wat vsti's hats ter ondersteuning.
Thankgod i missed that onequote:
AMEN !quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:51 schreef TheVulture het volgende:
Autumn Song... damn wat een heerlijke nummers hebben de Manics toch gemaakt op hun nieuwe album
Ik mis de politieke lading een beetjequote:Op woensdag 18 juli 2007 23:51 schreef TheVulture het volgende:
Autumn Song... damn wat een heerlijke nummers hebben de Manics toch gemaakt op hun nieuwe album
En dat snap ik dus niet, de DJ's bepalen de playlist toch grotendeels... dit is echt een wereldplaat gewoonquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:56 schreef -Hans- het volgende:
Bass lijn is inderdaad werelds te noemen! Vrijwel iedereen lijkt met de plaat weg te lopen, maar 3FM durft het maar niet aan om de plaat toe te voegen aan de std. playlist ! Neemt niet weg dat het werkelijk een briljante plaat is.
Heb het idee dat het 's avonds en overdag vooral het geval is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dat snap ik dus niet, de DJ's bepalen de playlist toch grotendeels...
Dat zijn de belangrijkste dagdelen, ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb het idee dat het 's avonds en overdag vooral het geval is.
Waarschijnlijk te schreeuwerig waardoor ze het niet aandurven om de plaat overdag te draaien..? Complete bullshit imo. Misschien bang om de plaat stuk te draaien? I don't know.. Vind het wel erg jammer dat zo'n plaat niet overdag is te horen. Zulke platen zouden ze met de borst voorruit moeten promoten. Onderscheid jezelf van andere stations, dat kan prima met zo'n plaat.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dat snap ik dus niet, de DJ's bepalen de playlist toch grotendeels... dit is echt een wereldplaat gewoon
En dan die ultieme crap van Rhianna wel op de playlist zetten
zapte eerder vanavond in een docu op de BBC over wildlife in Afrika. Aftiteling was voorzien van The Gossipquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:53 schreef -Hans- het volgende:
THE GOSSIP !!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat een goede request man !![]()
D.Rose wacht nog even met slapen gaan
Je was er snel bij!quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Rudo! Ik ben er om 4 uur.
als ik te vroeg wakker word zal ik de radio aanzettenquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Rudo! Ik ben er om 4 uur.
Nee, absoluut niet, hahahaha! Annemieke heeft het ooit eens geprobeerd...quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:04 schreef Toad het volgende:
[..]
Je was er snel bij!Maar het is niet te doen om van 1 tot 6 te draaien?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:02 schreef Toad het volgende:
O, euhhh...
PS: ik vond je vorige PI leuker
Hoiquote:
quote:
Doe jij die bij elke post handmatig aanvinken ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
vrijdag met ekstra weekend weer een nieuwe
Vink ze idd steeds zelf aanquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe jij die bij elke post handmatig aanvinken ?
Ik heb me ooit voorgenomen om bij elke post ook een PI te zetten, maar na 5 posts ofzo was dat alweer voorbij.
Zie mijn editquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Vink ze idd steeds zelf aanhoerenbaantje want ik vergeet het regelmatig nog
maar ik werd gedwongen door pussydeluxe
Kan ook morgenquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:15 schreef purplerose het volgende:
owjeej, moet ik stoned iets gaan downloadendat gaat niet goe komen
Ik ben er nogquote:
Ik niet weet en geen zin om op te zoekenquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:34 schreef purplerose het volgende:
ik dacht al, dit is niet DomienWie zit er tegen ons te blaten dan?
Neequote:Op donderdag 19 juli 2007 01:40 schreef purplerose het volgende:
Heb jij ook al in me transformers topic gekeken?
Hij staat in de lijst nog te lezen topicsquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:53 schreef purplerose het volgende:
Help mij aan een transformers tshirt!![]()
Zo ik heb gereageerd en nu ga ik toch slapenquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij staat in de lijst nog te lezen topics.
Van hetzelfde. En nu moet ik snel naar mijn werk toe..quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:47 schreef cosmick het volgende:
Een hele goedemorgen deze morgen.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe, jij houdt ook wel van smilies hè. [afbeelding]
Ha SC.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:37 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Ik vind dat nieuwe nummer van Timbaland wat ze net draaide echt superlekker
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hey, een toepasselijke smiley bij dit nummer.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Hey kijk, daar heb had je Coen & Sander.
Leuke smileys allemaalquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ha SC.
Really? Ik vind het net zo klinken als al die andere Timbaland-muziek.
Ah, Break Away!!! [afbeelding]
Ik vind het veel te commercieelquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind die Timbaland echt typische Los Angeles clubmuziekDaar hou ik wel van! Beter dan die tyfus club muziek die ze in NL draaien
Afhankelijk van waar je naartoe gaat natuurlijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind het veel te commercieel. Wat draaien ze in de clubs dan tegenwoordig?
Je drukt je nog erg voorzichtig uitquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:26 schreef Stienn het volgende:
Jullie vinden de Coen en Sander show een rukshow of niet?
Je doelt dan toch meer op de house getinte muziek denk ik? Nee, daar heb ook niet zoveel mee.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Afhankelijk van waar je naartoe gaat natuurlijkMaar tegenwoordig is "club" muziek helemaal hip...Tja de stjil heet zo
Ik vind't saai en allemaal op elkaar lijken...
Geef mij maar een tent waar ze van alles draaien: meezingers, hiphop, trance, oldies...
Maar dat begint steeds zeldzamer te worden door de invloed van de "club" muziek
Ik vind commercieel trouwens niet per se slechtintegendeel, er wordt voldoende goeie commerciele muziek geproduceerd!
Ik luister liever RdW.NL op 538 dan C&Squote:Op donderdag 19 juli 2007 10:27 schreef Stienn het volgende:
Why? zo erg zijn ze toch niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |