eeuwige roem in het clipje!quote:
Daar heb je een punt, dan kan ik mezelf ook zo opvouwen tot iets leukigsquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:26 schreef Pakspul het volgende:
Wat heb je aan een tshirt?
Je moet aan z'n transformers exoskelet komen dat is toch veel vetter.
Wiens clipjequote:
Dat kun je toch al?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:31 schreef purplerose het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, dan kan ik mezelf ook zo opvouwen tot iets leukigs![]()
Maar ik wil enkel batsenquote:
Doe er een dansje op en film het voor mequote:Op woensdag 18 juli 2007 21:00 schreef Skull-splitter het volgende:
ik vind het wel vet stoere muziek
Sorry ik ga niet dansenquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:53 schreef purplerose het volgende:
Ah come on, is er nou niemand die filmpje wil maken en opsturen
Nee, ik sta nie voor lul wou je zeggenquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:51 schreef TheYoung1 het volgende:
WtF Purpleke.. De roemeense versie van de vogeltjesdans![]()
Sorry, ik kan niet dansen en zou me zelf ontzettend voor paal zetten![]()
![]()
Toevallig....quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:41 schreef Priyantha het volgende:
Transformers ?
Volgens mij heb ik iets gemist in mijn jeugd
omg dit meen je niet hequote:Op donderdag 19 juli 2007 17:41 schreef Priyantha het volgende:
Transformers ?
Volgens mij heb ik iets gemist in mijn jeugd
Jawel meen ik welquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
omg dit meen je niet he![]()
Schnabbelke, ik maak vanavond filmpje
Uh jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:13 schreef purplerose het volgende:
Het was gewoon DE tekenfilmserie van de 80er jaren! Hoe kan je dat nou gemist hebben! Was je met poppen bezig ofzo priyantha!
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:51 schreef purplerose het volgende:
Schnabbelke, ik maak vanavond filmpje
Ja, komt omdat ik hem moest verkleinenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:12 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
beetje kort, maar tijd wel besteed
![]()
Komt er ook nog een deel 2?
![]()
Wat piep je nou tis een eerlijke ruil, ik zorg voor een filmpje en doe een oproepje naar andere mensen en ik krijg van michiel een transformers tshirtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:14 schreef PlusPlus het volgende:
zelf eentje kopen is zeker te veel gevraagd? armoezaaier
Ah vandaar, ik was al 11 ofzo toen transformers op warenquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:50 schreef Priyantha het volgende:
[..]
Uh ja![]()
Maar eh ik ben geboren in 1986 héEn kwam in 1987 naar Nederland, misschien dat ik het gemist heb ?
En dus dat het niet zo raar is dat ik het gemist heb ? En ik gewoon lekker met poppen aan het spelen was zonder dat er ook maar iets meer van transformers was![]()
ah okay! in iedergeval veel plezier ermee!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:43 schreef purplerose het volgende:
Ash, ik kon op dat moment geen pic vinden van het juiste tshirt, het ging vooral erom dat het een transformers tshirt is
Ja thx! Ben echt heul blij meequote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:57 schreef Ash het volgende:
[..]
ah okay! in iedergeval veel plezier ermee!![]()
Ja, ik denk dat Optimus zich ook wel helemaal thuis gaat voelen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja thx! Ben echt heul blij meeOptimus prime die op mijn borsten rust als ik hem aanheb
Pure nostalgie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |