quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:29 schreef Jarno het volgende:
Ik heb nog zo'n oude (firewire!) iPod gehad. Ik was eigenlijk al heel vroeg hip, dus..
Nee (nog niet, komt nog welquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:52 schreef Geqxon het volgende:
Kun je dat spul op iTunes dan ook als 720p downloaden?
Ik had nog een Toffe OP nodig enzo..quote:
Daarom postte ik hem ook hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik had nog een Toffe OP nodig enzo..
Écht? Vertel er eens wat meer over!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:56 schreef Gamer_V het volgende:
Er is nu een apple ipod documentaire op discovery.
Ga maar weer lekker in je eigen hoekje met je Xbox360 spelen, kssst..quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:56 schreef Gamer_V het volgende:
Er is nu een apple ipod documentaire op discovery. Jaja, we weten dat jullie pauperdesign de consument heeft veroverd. Kssst.
Spuit11quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:56 schreef Gamer_V het volgende:
Er is nu een apple ipod documentaire op discovery. Jaja, we weten dat jullie pauperdesign de consument heeft veroverd. Kssst.
Ik kijk vaak zat 720p / 1080p op mijn CRT hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:54 schreef Jarno het volgende:
720p is voor pixelnerds.
Old school CRT FTW!
Ik heb geen 360. Kssst.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ga maar weer lekker in je eigen hoekje met je Xbox360 spelen, kssst..![]()
Vlug koop een Zune!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:56 schreef Gamer_V het volgende:
Net zo erg.quote:
nice, hoe?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:02 schreef Geqxon het volgende:
Best relaxed. Ik zit die documentaire op mijn Macbook te kijken, terwijl hij hem beneden nog aan het recorden is.
Jullie gaan mij killen, maar Windows Media Center 2005. Eerlijk waar, de beste Media Center software op de markt, en ook het beste OS dat Microsoft ooit gemaakt heeft.quote:
Sorry to say, maar dit komt niet in de buurt van MCE. In tegenstelling tot XP en Vista vind ik MCE echt een toffe userinterface hebben. En daarnaast kan ik er ook prima wat games op doen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:56 schreef Fluxi het volgende:
Zoiets kun je ook heel leuk met een eyetv van elgato doen. Dan moet je wel lid worden van tvtv.nl. Je kunt gewoon online aangeven welke programma's of series je op wilt nemen. En je Elgato kastje checkt dat bij tvtv.nl
En het heeft geloof ik een hippe frontrow interface.
Het was ook alleen maar om aan te geven dat zoiets ook wel leuk met een apple kan. Het zal idd wel wat duurder zijn jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sorry to say, maar dit komt niet in de buurt van MCE. In tegenstelling tot XP en Vista vind ik MCE echt een toffe userinterface hebben. En daarnaast kan ik er ook prima wat games op doen.
De Mac Mini alleen al zou duurder zijn dan mijn MCE kastje zeg maar.
Was deze bovenstaande docu eigenlijk ook de docu die er vanavond werdt uitgezonden op Discovery Channel?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:55 schreef Junkie het volgende:
[..]
iPod History, Discovery Channel
Deze docu is leuker...
Vannacht om 03.00 wordt hij weer herhaald.quote:iPod Revolution
Aan de hand van interviews met schrijvers, deskundigen uit de branche en de mensen die erbij waren, krijgen we het ware verhaal te horen van het ontstaan en de ontwikkeling van de iPod.
Het programma geeft een beeld van de omslagpunten in onze cultuur die ervoor zorgden dat de iPod van een technische gadget veranderde in een cultuuricoon, en laat zien hoe dit apparaatje de manier waarop mensen muziek beluisteren en kopen heeft veranderd.
Ik wil het best voor je uploaden, het is alleen jammer dat het rauwe MPEG2 bestanden van luttele gigabytes zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:23 schreef Junkie het volgende:
Vannacht om 03.00 wordt hij weer herhaald.
Geksie, programmeer jij je MCE even in.hehe...
Ik heb de docu vandaag nog een keer gezien maar hier kun je em ook bekijken het is precies dezelfde als van vandaag maar deze heb ik volgens mij al een half jaar geleden gezien..quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:23 schreef Junkie het volgende:
Als het dezelfde docu is dan kunnen we hem al op Google Video kijken. Niemand heeft hem dus gezien?
Oh he tof misschien ben ik dan nog wakker. Even kijken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:23 schreef Junkie het volgende:
[..]
Was deze bovenstaande docu eigenlijk ook de docu die er vanavond werdt uitgezonden op Discovery Channel?
[afbeelding]
http://www.discoverychannel.nl/emea/ipodrev.htm
[..]
Vannacht om 03.00 wordt hij weer herhaald.
Geksie, programmeer jij je MCE even in.hehe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |