Dat "Wie neukt jouw vent eigenlijk allemaal wel niet?"quote:Je lijkt wel een LP die jaren geleden is blijven hangen, ouwe graftak. Wie neukt jouw vent eigenlijk allemaal wel niet? Zou je je daar niet drukker over maken, dronken tyfushoer? ©Heiden6
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:02 schreef yvonne het volgende:
Nou kijk, het zit zo,
die sig van mij hè,
de uitspraak van m'nHeiden
6
[..]
Dat "Wie neukt jouw vent eigenlijk allemaal wel niet?"
Daar maak ik me best wel zorgen over,
Wie neukt mijn vent allemaal wel, en allemaal niet?!
En neukt ie eigenlijk ook al?!
Kan iedereen zich even komen melden
Afz: de dronken tyfushoer
Nou, maak je drukker.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:07 schreef yvonne het volgende:
Dat schiet niet op zo
Ik moest me drukker maken
Zie je mij lachen? Nou?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:06 schreef GateWayX het volgende:
Een gewaagde doch humoristische uitspraak dunkt me.
Heeft ie wel bierkratten gesjouwd?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:05 schreef Dirkh het volgende:
Ik zag hem vandaag net de poort uitrennen toen ik thuis kwam. Vermoedelijk is ie over paddestoeltje heen geweest.
Liever hij dan ik.
Afz. binnenkort vrijgezel
Ja, ze staan nu naast bed. Erg onhandig, want de koelkast staat benedenquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heeft ie wel bierkratten gesjouwd?
Ik heb hem wel goed afgericht, dat dan weer wel.
Jij was toch zwanger? Waar was Iteejer toen jouw nachtlampje uitging?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb vanmiddag nog zitten kijken of ik kon vinden waar hij dat gezegd had, wat de aanleiding was zeg maar.
In GC ergens, omdat ik z'nquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb vanmiddag nog zitten kijken of ik kon vinden waar hij dat gezegd had, wat de aanleiding was zeg maar.
Beide, we zitten nog wel op FOK! jah!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:10 schreef DarkManta het volgende:
Moeten daar pics bij of alleen namen?
Op z'n werk, zegtiequote:Op woensdag 18 juli 2007 21:08 schreef Strychnine het volgende:
Ik weet zijn naam niet
Waar was hij gisteren tussen 4 en 6 's avonds?
Eeeeeh... Iteejer, waar was jij eind Maart? Wie stond er toen op jouw agenda?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij was toch zwanger? Waar was Iteejer toen jouw nachtlampje uitging?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |