Schat ik begrijp je weerquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Zijn de vrouwkes zat?![]()
Hoeren zoals Beequeen ze liefkozend noemt.
Volgens mij kan Nadia helemaal niet zitten. Ze hangt of drapeert zichzelf altijd op een bank.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:01 schreef Sporti het volgende:
[..]
Mamanadia happy met de elegante houding van haar dochter![]()
Super! Zo lees je alleen mee en zo blijk je 1 van de fanatiekste te zijn!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:57 schreef Carloponti het volgende:
Ik heb zelfs naar stations in de US mailtjes gestuurd.ABC,NBC,FOX etc.
Kijken wat dit oplevert.
ja zag ik, 2 keer deed ie dat, zag je ook hoe ze gelijk intoomdequote:Op woensdag 18 juli 2007 22:01 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
zagen jullie dat brian Amanda even aan haar haar trok om haar stil te krijgen.
DGK in de mediaquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:59 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Wat staat er in de PARTY dan??
Hoe weet je nou dat jouw mailtje de doorslag heeft gegeven?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Haha heeft mijn mailtje toch nog succes gehad:) Ze mag dus niet naar de discoparty lalalalalalalLAAAA
jij schrijft het, ik zat het te denken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Is dit niet allemaal heel erg overdreven?? Kijk ik kots met iedereen mee maar zo help je wel een programma om zeep, laat staan streams, alles wat maar wat te maken heeft met DGK wordt gelijk al een streamlock op gezet.... Streamers verpesten het toch ook voor zichzelf op deze manier.
Op het huidige tempo is het veel te langzaam. Ze hebben volgens mij nu nog TOTAAL GEEN BESEF.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat op deze manier toch nog, stukje bij beetje, hoe langzaam ook, tot het zestal doordringt dat het echt niet kon wat ze zondag hebben gedaan.
Idd heeft even geduurd maar ik wou eerst leren hoe het hier gaat.Kun je gelijk lekker meedoenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:03 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Super! Zo lees je alleen mee en zo blijk je 1 van de fanatiekste te zijn!![]()
Je krijgt een dikkequote:Op woensdag 18 juli 2007 22:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Haha heeft mijn mailtje toch nog succes gehad:) Ze mag dus niet naar de discoparty lalalalalalalLAAAA
Nee dat snap ik, die had al lang weg moeten wezen. Maar door dit soort acties, mailen naar de kamer, politie bellen enz. ja sorry maar ze zitten er nog altijd vrijwillig en ik denk dat sommige streamers een beetje over de top reageren en het een klein beetje verpesten voor streamers die gewoon kijken en alles op mute gooien wanneer het te ver gaat.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Niets overdreven, er wordt gewoon geen gehoor gegeven aan onze oproep mamma Natasia helemaal volgens de regels te laten gaan!
Nadia is enorm aan het stoken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:03 schreef noekje het volgende:
Nadia: kijk wij hebben lol en dat kan Tas dan weer niet hebben.
Dadelijk zijn wij twee tegen de rest.
Nu is Natasja aan de beurt, jaloers op Brian en Amanda.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Nadia is enorm aan het stoken.
Een uurtje geleden zat ze ook Brian zwart te maken bij Amanda.
Omdat ik zei dat mijn moeder een sluipschuttersgeweer in haar naaldhak had.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:03 schreef demins het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat jouw mailtje de doorslag heeft gegeven?![]()
Misschien moeten we idd een instructie video makenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:05 schreef Carloponti het volgende:
[..]
Idd heeft even geduurd maar ik wou eerst leren hoe het hier gaat.Kun je gelijk lekker meedoen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |