Amanda is zat en weet niet meer wat ze zegt. Ik kan me niet voorstellen dat Til nog iets te maken wil hebben met dat hok.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zei Amanda net, Tilly is nu een beetje 'druk' maar volgende week is ze er weer.![]()
Wat staat er in de PARTY dan??quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Andries maakt ook geen vrienden zo...![]()
Of stoned...quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:58 schreef Zora01 het volgende:
alcoholristrictie is over zeker.. volgens mij zijn die 2 hartstikke lam
De mol kan nog zoveel geld hebben maar als hij ons in de maling neemt naaien we hem dubbel zo hard terugquote:
Ik denk dat ze straks alleen nog een wandeling op de hei kunnen doen...quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:59 schreef itsme het volgende:
In het ergste geval krijgen ze straks een ander uitje (natasia en jaap).
Er gaan iig geen uitjes meer naar H&L![]()
Huub en Lieke begrijpen heus wel waarom ze opeens veel post en 2 vliegtuig-boodschappen krijgen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:59 schreef Carloponti het volgende:
[..]
Dat zal wel niet.Als die eens precies wisten wat er buiten gaande is......Vergeet niet,dit gaat heel de wereld over en je zal maar bekend staan als aanrander![]()
Ik hoop dat op deze manier toch nog, stukje bij beetje, hoe langzaam ook, tot het zestal doordringt dat het echt niet kon wat ze zondag hebben gedaan.quote:
Toch wel in het engels hoop ik?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:57 schreef Carloponti het volgende:
Ik heb zelfs naar stations in de US mailtjes gestuurd.ABC,NBC,FOX etc.
Kijken wat dit oplevert.
Het artikel staat ergens eerder in deze COS.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:59 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Wat staat er in de PARTY dan??
Schat ik begrijp je weerquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Zijn de vrouwkes zat?![]()
Hoeren zoals Beequeen ze liefkozend noemt.
Volgens mij kan Nadia helemaal niet zitten. Ze hangt of drapeert zichzelf altijd op een bank.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:01 schreef Sporti het volgende:
[..]
Mamanadia happy met de elegante houding van haar dochter![]()
Super! Zo lees je alleen mee en zo blijk je 1 van de fanatiekste te zijn!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:57 schreef Carloponti het volgende:
Ik heb zelfs naar stations in de US mailtjes gestuurd.ABC,NBC,FOX etc.
Kijken wat dit oplevert.
ja zag ik, 2 keer deed ie dat, zag je ook hoe ze gelijk intoomdequote:Op woensdag 18 juli 2007 22:01 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
zagen jullie dat brian Amanda even aan haar haar trok om haar stil te krijgen.
DGK in de mediaquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:59 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Wat staat er in de PARTY dan??
Hoe weet je nou dat jouw mailtje de doorslag heeft gegeven?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Haha heeft mijn mailtje toch nog succes gehad:) Ze mag dus niet naar de discoparty lalalalalalalLAAAA
jij schrijft het, ik zat het te denken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Is dit niet allemaal heel erg overdreven?? Kijk ik kots met iedereen mee maar zo help je wel een programma om zeep, laat staan streams, alles wat maar wat te maken heeft met DGK wordt gelijk al een streamlock op gezet.... Streamers verpesten het toch ook voor zichzelf op deze manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |