En de oplossing is ........ Niet gaan, is er iemand die je verplicht ? Blijf lekker achter je pc zitten in het weekend en ga stoer doen tegen je moeder Kneus.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:42 schreef meneer Aart het volgende:
zeik zeik zeik zeik zzzzzz
Dus min klacht van die Hardcore feesten die geest dodend werken.
''Op stap gaan''quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:55 schreef DeBastaard het volgende:
n00b, volgens mij is de TS gewoon jaloers omdat hij niet op stap mag van papa en mama.
In ieder geval niet van Hardcore/Hardstylequote:Op woensdag 18 juli 2007 21:00 schreef DeBastaard het volgende:
[..]
Het is natuurlijk maar waar je wakker van ligt.
Ik meestal vlakbij de speakers staanquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:23 schreef HenkBenzinetank het volgende:
tot 04:00... dan ken je kenkerlang op de trein gaan wachten
@nikky
lekker voor je oren dan.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:28 schreef devvertje het volgende:
OMFG, wat een tering zwabbers allemaal in die video
Hoe kun je een zwabber (zielige uitdrukking) zijn als je niet op een gabberfeest staat?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:28 schreef devvertje het volgende:
OMFG, wat een tering zwabbers allemaal in die video
Voor een gemiddeld feest is dat zelfs best wel kort. Meestal duurt het 8 tot 10 uur.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:42 schreef dreugkleut het volgende:
Dat feest duurt van 22:00 tot 4:00.
Ik vraag me dan af, ben je na afloop niet knetter doof, en wat is er nou aan om 6 uur lang te staan hakken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |