Alex Gaudino ft. Crystal Waters -Destination Calabria ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:21 schreef Shogen het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik eigenlijk bizar weinig weet. Het wordt de laatste tijd regelmatig in clubs gedraaid en op bv tmf radio. Kan verder alleen zeggen dat er veel trompet geluiden in voorkomen.
Iemand, ondanks de minimale omschrijving, enig ideee welk nummer ik bedoel??
Lenny Kravitz - Where Are We Runningquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:45 schreef Xbox_360 het volgende:
HELP! Ik kan een nummer niet vinden en wordt er helemaal gestoord van![]()
![]()
Ik hoorde em een keer tijdens de Summer Request op 3FM maar ik weet niet meer welke dag en hoe laat, anders had ik em nog op kunnen zoeken.
Het gaat zo van:
"Yeah, I'll be running..
woohiewoohiewoo ... "
en dan nog wat...
of het iets met I'll keep running. Het is volgens mij niet echt een nieuw nummer. Genre: Pop/Rock ofzo.
Iemand?![]()
deze misschien ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:45 schreef Xbox_360 het volgende:
HELP! Ik kan een nummer niet vinden en wordt er helemaal gestoord van![]()
![]()
Ik hoorde em een keer tijdens de Summer Request op 3FM maar ik weet niet meer welke dag en hoe laat, anders had ik em nog op kunnen zoeken.
Het gaat zo van:
"Yeah, I'll be running..
woohiewoohiewoo ... "
en dan nog wat...
of het iets met I'll keep running. Het is volgens mij niet echt een nieuw nummer. Genre: Pop/Rock ofzo.
Iemand?![]()
Eeuwige dank, heldquote:
MarBu was eerder, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
deze misschien ?
Lenny Kravitz - Where are we running
Dat is een hele dikke remix van Rocking With The Best, ik heb hem ook al een keer bij Luke zelf gehoord, maar ik weet niet van wie hij is...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:21 schreef Brezah het volgende:
Ik zoek ook een nummertje!!
http://youtube.com/watch?v=-JF97irr5-c
Welke plaat draait Don Diablo er in na Rocking with the Best?
Alvast überveel dank!
Zijn eigen remix van dezelfde plaat... (zie beschrijving)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:21 schreef Brezah het volgende:
Ik zoek ook een nummertje!!
http://youtube.com/watch?v=-JF97irr5-c
Welke plaat draait Don Diablo er in na Rocking with the Best?
Alvast überveel dank!
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
je doet je echt voorkomen als je username
Ik zou niet al teveel waarde aan die beschrijvingen hechten, al lijkt deze kerel wel een behoorlijke Don Diablo fan te zijn...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zijn eigen remix van dezelfde plaat... (zie beschrijving)
je doet je echt voorkomen als je username
Hoeft niet, als ie een deck gebruikt voor de vocals en de andere voor de beatquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:39 schreef Brezah het volgende:
Nu begrijp ik uiteraard dat hij zelf creatief bezig is daaro, maar dat doet ie toch met een andere plaat of ben ik echt achterlijk?
toevoeging: is me wat te binnengeschoten. Het gaat zo van: and there he goes(calls) mister mister........ on your side. weet de melodie weer maar is beetje lastig uit te leggen. Wordt gezongen door een man trouwensquote:DuvelDuvel - maandag 23 juli 2007 @ 18:46
Zoek nummer dat ze vaak op 3fm draaien vandaag nog zelfs tijdens summerrequest. Staat alleen niet bij de playlist is nog niet bijgewerkt ofzo. Weet er heel weinig van alleen dat er mister mister in wordt gezegt en het is beetje rock achtig ook iets met plane ofzo
Common - Come Closequote:Op maandag 23 juli 2007 14:08 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zoek een nummer van common, rustige videoclip ergens in de suburbs en dan gooit hij steeds (en volgens mij ook andere mensen) kaarten weg met de songteksten...
Misschien een beetje vaag, maar ik dacht dat het een clip van common was.
Ja! Dat is em.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:57 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Common - Come Close
http://www.youtube.com/watch?v=lLQf5Up-res
Tom Novy ft. Lima - Take itquote:Op woensdag 25 juli 2007 06:26 schreef Loontjah het volgende:
Ik zoek een nummer wat wordt gezongen word door een meisje. En is uitgekomen vorig jaar geloof ik.
Het is een rustig nummer.
Een zin uit het refrein is: "When it's cold outside, i know you gonna make it"
Volgens mij is er niet meer veel antwoord hierop te geven, je hebt het al helemaal zelf uitgezochtquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:39 schreef Saik0 het volgende:
Ik ben op zoek naar het Jazzy stukje van de orange commercial. Overal op het web wordt geroepen dat het de New Cool Collective betreft.
Ik heb net contact gehad met PR van New Cool Collective, er blijkt een groot misverstand te zijn. 2 blazers van de New Cool hebben meegewerkt aan het jazzy stukje, maar onder deze naam zal het niet worden uitgebracht. Ze wisten mij niet te vertellen onder welke naam het wel wordt uitgebracht ALS het al wordt uitgebracht.
Iemand een idee hoe het wel zit? Alvast bedankt.
Het nummer wordt wel regelmatig gedraait op Orangemusic.nl.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet meer veel antwoord hierop te geven, je hebt het al helemaal zelf uitgezocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |