ik ben net zoquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:19 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik heb vaak de neiging mensen in mn msn te pleuren en dan van tijd tot tijd met ze praten, niet iedere dag ofzoDat je het weet
![]()
De vorige meet was hij wel redelijk serieus, maar S-Fquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
tuulijk wel, als jij net zo dom/grappig kan lullen als boem-dikkie
Tom chillt m gewoon kk hardquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:45 schreef enter het volgende:
[..]
De vorige meet was hij wel redelijk serieus, maar S-F![]()
Ik mis Boem wel een beetjemaar ok hij is non stop bier aan het zuipen
![]()
![]()
Gaar !!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:38 schreef TheSorrow het volgende:
Ben ff naar de shop, Nablo kreeg niet mee![]()
Hoezo? Toch niet door al dat PUB geblaat hier he? Die gasten zijn over twee maanden allang weer vergeten dat er een meet wasquote:Op donderdag 19 juli 2007 03:42 schreef RealZeus het volgende:
Ik denk toch dat het beter is dat ik een keertje oversla.
I don't think so, remlofquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoezo? Toch niet door al dat PUB geblaat hier he? Die gasten zijn over twee maanden allang weer vergeten dat er een meet was
Of is het nu te dichtbij?
Tuuk wel, die ADHDertjes hebben toch niet zo'n lange attentiespan? Bovendien zijn dan de scholen weer begonnen dus staan hun leventjes weer he-le-maal op hun kopquote:
Genoteerd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:03 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik wil best een keertje zo'n meet meemaken. Dus hou het maar op misschien!
Ik sta onderaan bij "mits Nikky".quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:15 schreef ijsmeis het volgende:
Waar sta jij dan in het lijstje, nietz.
Dus je kan bij "komers", nietz?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:14 schreef nietzman het volgende:
Ik bedoel: 'Missschien' is niet goed genoeg!
Smoesjes!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:16 schreef nietzman het volgende:
Wat nou natuurlijk 'mits ijsmeis' is.
Dat zei ik vijf topics terug ook al, maarja, luie swanz'n hè?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:17 schreef ijsmeis het volgende:
Nikky komt al. Dus jij kan ook in het lijstje van de komers.
Oepsquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat zei ik vijf topics terug ook al, maarja, luie swanz'n hè?
Hoiquote:
quote:
Tof, ondeugend komt ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:11 schreef ondeugend het volgende:
Huh wat ? wanneer ?
Nee, wat anders. Nevermind, misschien wordt het tegen die tijd anders, maar voor nu is het beter van niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoezo? Toch niet door al dat PUB geblaat hier he? Die gasten zijn over twee maanden allang weer vergeten dat er een meet was
Of is het nu te dichtbij?
ben je weer terug van vakantie ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:39 schreef Sala-adin het volgende:
Das veulste ver
Ik kom dan mischien als het regent.
Wie ben jij?quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:24 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
ben je weer terug van vakantie ?
hoe was je vakantie ?
ik hou deze reeks topics bij....quote:
aaaah zo en nee ik was niet op ''vakantie''quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:30 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
ik hou deze reeks topics bij....
en in 1 van deze topics werd over jouw gezegt dat je op vakantie was
vandaar
ok danquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:31 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
aaaah zo en nee ik was niet op ''vakantie''
Was gewoon andere dingen doen dan op FOK!![]()
denk ut niequote:Op donderdag 19 juli 2007 15:34 schreef Drummer-Itchy het volgende:
kom je wel naar de meet ?
Maar straks moet ik het in mijn eentje tegen remlof opnemenquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:32 schreef Het_Biertje het volgende:
als die gast met die dreads ook komt kom ik ook niet.
ik hoorde dat hij baby's eet
Ik ook, Lam, Kalf, enz.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:32 schreef Het_Biertje het volgende:
ik hoorde dat hij baby's eet
Wie zijn "we"?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
hmm, we staan niet op de misschien lijst?
of niet, zou ik ook niet erg vinden a.j.b.w.i.b.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:52 schreef TheSorrow het volgende:
Zo, klaar met werken
Beter is het ook nog zulk weer op de meet, dan kunnen de bikini's meegenomen worden
Trek jij er 1 aan dan ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:52 schreef TheSorrow het volgende:
Zo, klaar met werken
Beter is het ook nog zulk weer op de meet, dan kunnen de bikini's meegenomen worden
Als t ken welquote:
Moet je ook voor het zwemmen gaan poepen en niet tijdens het zwemmenquote:
Kardingequote:Op donderdag 19 juli 2007 19:15 schreef 0ttie het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar het noorderplantsoen..
![]()
Denk je dat?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:22 schreef 0ttie het volgende:
Kunnen we het samen tegen remlof opnemen @WurM![]()
Dat vermoeden had ik wel iddquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee joh, hij maakt maar een grapje, dat weet je toch ook wel
Precies, emos are for hitting immersquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:33 schreef nietzman het volgende:
Ik team anders wel up met Remlof.
It's in the town's namequote:Op donderdag 19 juli 2007 19:38 schreef enter het volgende:
Leiden heeft veel emos!
Je moet komen jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:41 schreef juiced het volgende:
Ik moet ook komen van remlof.
Ja, ik zet je vast bij de komersquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:41 schreef juiced het volgende:
Ik moet ook komen van remlof.
Ik heb er al zin in!quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik zet je vast bij de komers
Don't worry, je bent in goed gezelschap.
Daarom had ik er ook al zo'n zin in.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan ook al 's middags komen, dan kan je nog langer van enter genieten
Jij mag dan juist drinkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:52 schreef outsidr het volgende:
Ja want enter heeft ook mij toegezegd niet te gaan drinken
En ze gaat op mij laten of ik niet te veel drink
Draag/breng je me dan ook naar huis ?quote:
moet datquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:00 schreef outsidr het volgende:
[..]
Draag/breng je me dan ook naar huis ?![]()
Nee hoor, zo nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |