Genoteerd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:03 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik wil best een keertje zo'n meet meemaken. Dus hou het maar op misschien!
Ik sta onderaan bij "mits Nikky".quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:15 schreef ijsmeis het volgende:
Waar sta jij dan in het lijstje, nietz.
Dus je kan bij "komers", nietz?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:14 schreef nietzman het volgende:
Ik bedoel: 'Missschien' is niet goed genoeg!
Smoesjes!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:16 schreef nietzman het volgende:
Wat nou natuurlijk 'mits ijsmeis' is.
Dat zei ik vijf topics terug ook al, maarja, luie swanz'n hè?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:17 schreef ijsmeis het volgende:
Nikky komt al. Dus jij kan ook in het lijstje van de komers.
Oepsquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat zei ik vijf topics terug ook al, maarja, luie swanz'n hè?
Hoiquote:
quote:
Tof, ondeugend komt ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:11 schreef ondeugend het volgende:
Huh wat ? wanneer ?
Nee, wat anders. Nevermind, misschien wordt het tegen die tijd anders, maar voor nu is het beter van niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoezo? Toch niet door al dat PUB geblaat hier he? Die gasten zijn over twee maanden allang weer vergeten dat er een meet was
Of is het nu te dichtbij?
ben je weer terug van vakantie ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:39 schreef Sala-adin het volgende:
Das veulste ver
Ik kom dan mischien als het regent.
Wie ben jij?quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:24 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
ben je weer terug van vakantie ?
hoe was je vakantie ?
ik hou deze reeks topics bij....quote:
aaaah zo en nee ik was niet op ''vakantie''quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:30 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
ik hou deze reeks topics bij....
en in 1 van deze topics werd over jouw gezegt dat je op vakantie was
vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |