Wat denk je? Elly is pro Huub en Lieke, dat kunnen we niet hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Maar waarom daar nu ineens geen streams meer op.![]()
Mooie kaart!quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ben nu weer met een kaart bezig... Stuur iedere dag een kaartje......
....Voor Dennis...........Van Fok!
Deze ga ik nu versturen:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:49 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Echt niet !! Dat is mijn kaart !! (namens heel Fok! he !!)
Weet Dennis wel dat je een jongetje bent. Volgens mij houd hij niet zo van jongentjesquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Deze ga ik nu versturen:
[afbeelding]
Wat ben je ook een stokerquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Deze ga ik nu versturen:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Deze ga ik nu versturen:
[afbeelding]
Leuk dat copypasten toch?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:27 schreef PumaStreamer het volgende:
Zo...kijk net de tv uitzending..dus als ik het goed begrijp hebben ze lieke aangerand omdat hubio even half het slipje van de toch al niet gewilde gore nadia omlaag trok....wow...dan had Bush 8 atoombommen op het midden oosten moeten gooien...als vergelding.
beetje offtopic...
Die 2 dingen stonden helemaal los van elkaar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:27 schreef PumaStreamer het volgende:
Zo...kijk net de tv uitzending..dus als ik het goed begrijp hebben ze lieke aangerand omdat hubio even half het slipje van de toch al niet gewilde gore nadia omlaag trok....wow...dan had Bush 8 atoombommen op het midden oosten moeten gooien...als vergelding.
beetje offtopic...
To have doubted one's own first principles is the mark of a civilized man.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook dat, al heeft ze dat later wel gekregen dacht ik. Maar dit gaat nog een stapje verder. Doorsluizen naar familie, maar ik twijfel niet aan het feit dat ik dat helemaal fout zie.![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Deze ga ik nu versturen:
[afbeelding]
wat een vreemd verminkt stuk - alles om Huub in een slecht daglicht te zetten, da's gelukt flenskut!quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:14 schreef Gert het volgende:
Voor de mensen die toch benieuwd zijn hoe het er op TV uitziet:
Over 5 minuten, na de break: de catwalk en de gebeurtenissen daarna.
Zojuist was al te zien hoe Huub met gesloten ogen, zijn tong in Nadia stekend, aan het genieten was van zijn "aanranding". Je weet wel, die aanranding waardoor sommige users het logisch en terecht vonden dat Huub Nadia's slipje van d'r reet scheurde).
Je verdient in ieder geval een ignore van FOK ........ Anders wordt het echt nodig Lieke kaarten te sturen namens jou !quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Deze ga ik nu versturen:
[afbeelding]
huh?? die vat ik effe niet...maar liep dus effe achter wist wel wat er gebeurt is maar niet waarom... nu ben ik weer bij heur..quote:
Hoe je het ook wendt of keert: hij verdiende voor die actie geen schoonheidsprijs...quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
wat een vreemd verminkt stuk - alles om Huub in een slecht daglicht te zetten, da's gelukt flenskut!
Sorry, heb ZOJUIST dat 0900-nummer gebeld om hem definitief te laten versturen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:26 schreef Day het volgende:
[..]
Mooie kaart!
Maar haal "namens heel FOK' er maar af.
Zeker weten van nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert: hij verdiende voor die actie geen schoonheidsprijs...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |