En post hier....quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:14 schreef Gert het volgende:
Voor de mensen die toch benieuwd zijn hoe het er op TV uitziet:
Over 5 minuten, na de break: de catwalk en de gebeurtenissen daarna.
Zojuist was al te zien hoe Huub met gesloten ogen, zijn tong in Nadia stekend, aan het genieten was van zijn "aanranding". Je weet wel, die aanranding waardoor sommige users het logisch en terecht vonden dat Huub Nadia's slipje van d'r reet scheurde).
Ook dat, al heeft ze dat later wel gekregen dacht ik. Maar dit gaat nog een stapje verder. Doorsluizen naar familie, maar ik twijfel niet aan het feit dat ik dat helemaal fout zie.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:16 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zoals het kadotje dat Brian en Jaap van Sylvia gejat hadden. Om er vervolgens achter te komen dat het eigenlijk niets bijzonders was en het dan maar ergens in de gang neergooid hadden
Nadia wil ruwe seksquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:14 schreef Gert het volgende:
Voor de mensen die toch benieuwd zijn hoe het er op TV uitziet:
Over 5 minuten, na de break: de catwalk en de gebeurtenissen daarna.
Zojuist was al te zien hoe Huub met gesloten ogen, zijn tong in Nadia stekend, aan het genieten was van zijn "aanranding". Je weet wel, die aanranding waardoor sommige users het logisch en terecht vonden dat Huub Nadia's slipje van d'r reet scheurde).
quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brieven versturen namens heel Fok of heel Vol kan niet. Er zijn altijd fans van voor andere bewoners. Maar ja, fans voor Huub en Lieke maken zich daar ook schuldig aan.
Dan hoor ik spontaan niet meer bij fok. Want ik kan die nixnix en de andere 5 niet uitstaan en zullen nooit maar dan ook nooit post van mij krijgenquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:49 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Echt niet !! Dat is mijn kaart !! (namens heel Fok! he !!)
Hij heeft dat er wel onder gezet maar spreekt echt NIET voor heel Fok hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:20 schreef Ineke_47 het volgende:
[..]
Dan hoor ik spontaan niet meer bij fok. Want ik kan die nixnix en de andere 5 niet uitstaan en zullen nooit maar dan ook nooit post van mij krijgen
Net zoiets als het willen misbruiken van een forum (Nowlive) om je een dure horloge toe te eigenen die niet van jezelf is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook dat, al heeft ze dat later wel gekregen dacht ik. Maar dit gaat nog een stapje verder. Doorsluizen naar familie, maar ik twijfel niet aan het feit dat ik dat helemaal fout zie.![]()
Ja hoor. In ieder geval wordt die suggestie gewekt. Wat stond er op die sleep achter die vliegtuigen?quote:
Ben nu weer met een kaart bezig... Stuur iedere dag een kaartje......quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:15 schreef agter het volgende:
[..]
die moet je opsturen als kaart naar brian!!!
Huub en Lieke hebben genoeg kaarten van FOKkers gekregen, dus die zijn ook niet gek natuurlijk. Die weten heus wel dat niet heel FOK achter de 6 tokkies staat...quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hij heeft dat er wel onder gezet maar spreekt echt NIET voor heel Fok hoor.
Elly: Ik had ze allemaal inelkaar gerost als ik Huub was geweest.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
Lieke: ze hebben geen enkele spijt
Elly: Dennis wel. Die heb ik net gesproken.
De spijt die ze hebben is omgekeerd evenredig aan de mate waarin ze eraan deelgenomen hebben...quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
Lieke: ze hebben geen enkele spijt
Elly: Dennis wel. Die heb ik net gesproken.
Nowlive Huub en Lieke fansquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hoor. In ieder geval wordt die suggestie gewekt. Wat stond er op die sleep achter die vliegtuigen?
Zit veel moeite inquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ben nu weer met een kaart bezig... Stuur iedere dag een kaartje......
....Voor Dennis...........Van Fok!
Deze ga ik nu versturen:
[afbeelding]
Je hebt een pmquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Deze ga ik nu versturen:
[afbeelding]
Okay, ik ga er vanuit dat je gewoon aan t stangen bent....quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Deze ga ik nu versturen:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |