Dat was een gevatte opmerking weer van Brian.........quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:09 schreef mootie het volgende:
Mannie met haar leukheid pakt de spekkies van Lieke, dat is humor!
De enige manier om CP te krijgen is via de popi-poll (sinds een paar maanden), Amanda krijgt dus per poll ongeveer 25 CP (50 CP voor de laatste poll). En die CP zijn allang op. Dus net als bij Natasja en Brian wordt er gigantisch gesjoemeld met de CP...quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:53 schreef petraa het volgende:
Ja omdat ze over 2 weken een half jaar in de kooi zit en dan mag haar zusje 9 uur komen ze vonden het zonde van haar cp.
Kan er iets gebeuren aan dat misbruiken van de goede naam van FOK! ????quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Sorry, heb hem ook namens jou aan SuperDennis gestuurd !!![]()
Volgens mij post er ook een MScofield (als ik die M goed heb) in DGK... en die heeft idd die PB avatar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Die bedoelde ik! Maar het was een ander.![]()
Danny kan de pot op ! Die wil het hier toch al sluitenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kan er iets gebeuren aan dat misbruiken van de goede naam van FOK! ????
Danny zal hier volgens mij niet blij mee zijn ! En ik ook niet !![]()
Toch een raar gezegde. Ik heb genoeg van die dingen hier in huis en er lijkt er niet een op Brian.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:13 schreef mootie het volgende:
Brian is zo gek als een deur....
Het is ook bot om rozen met ketchup te besmeuren en kadootjes te gappen die je krijgt van familie. Aangezien ze het nu hebben over what goes around comes around.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, ik vind het ook bot om iets te verduisteren en door te geven aan je familie. Het heeft niets, maar dan ook niets met het spel te maken.
Ik heb er 1 met een deuk er inquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch een raar gezegde. Ik heb genoeg van die dingen hier in huis en er lijkt er niet een op Brian.
Ik mis Danny nog steeds.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Danny kan de pot op ! Die wil het hier toch al sluiten![]()
Maar hij zegt ook dat Huub de INITIATOR is. Op dat woord is hij helemaal gek.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:07 schreef blomst het volgende:
Is brian vergeten dat hij ook mee deed bij Eric??
Hij schoof hem nog een gestolen horloge in zijn maag.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Danny kan de pot op ! Die wil het hier toch al sluiten![]()
Zoals het kadotje dat Brian en Jaap van Sylvia gejat hadden. Om er vervolgens achter te komen dat het eigenlijk niets bijzonders was en het dan maar ergens in de gang neergooid haddenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, ik vind het ook bot om iets te verduisteren en door te geven aan je familie. Het heeft niets, maar dan ook niets met het spel te maken.
het leegknijpen van een tube oogzalf is ook niet echt een strategische zetquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ga eens vanaf de hoge duikplank spijkerbedden testen....
Nee hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brieven versturen namens heel Fok of heel Vol kan niet. Er zijn altijd fans van voor andere bewoners. Maar ja, fans voor Huub en Lieke maken zich daar ook schuldig aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |