En voor de doven onder ons zo'n extra persoontje op het scherm met alles in gebarentaal.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:03 schreef petraa het volgende:
Kunnen we geen ondertiteling krijgen bij Amanda, ik versta er geen zak van.
Iemand die de actie van die 6 aanranders steunt en dat openlijk per brief/kaart. Dus gewoon een walgelijk figuurquote:
Nou dat is echt wel normaal hoor, ik heb precies hetzelfde, dan schiet ik in de lach.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:04 schreef yellowfirst het volgende:
Ik word altijd blij als Natasia niet blij is, is dat gemeen of menselijk?![]()
Mijn vrouwelijke uiterlijk wordt overgecompenseerd door redelijk "mannelijke humor" dus samen maken we er wel wat van hoor in die villaquote:
Als het via TIEN komt moet je het niet serieus nemen. Uit andere bronnen, die NIET door TIEN gecontroleerd worden, hoor je dat alles goed is tussen Eric en Huub. Dat is ook al door Sylvia bevestigd toen ze langskwam. Hoewel er wel bijgezegd was dat Eric en Huub nog wel wat oud zeer moeten uitpraten, maar voor de rest is de vriendschap er nog steeds.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:05 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
DGK nieuwsbrief van degoudenkooi.tv
Op woensdag 18 juli 2007 19:53 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:56 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bron?
Maar volgens mij weet Eric ook wel hoe de vork precies in de steel zit. Als Huub en hij dikke mik gebleven waren was hij nooit zondermeer vertrokken. Eric was gewoon op, die was lang zo hard niet als hij pretendeerde toen hij binnenkwam.
Niemand neemt P6000 serieus....quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:01 schreef mootie het volgende:
[..]
![]()
zometeen sta ik weer in Peters sig als nazi![]()
"HUN" doen zoveel niet wat de anderen wel doen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:09 schreef CHAOS_ het volgende:
Volgens mij liggen er nog kleren in de vijver van Lieke, die heeft Amandelletje er toch ingegooid? De spullen van de nagel cursus zijn pas na het incident zondag buiten terecht gekomen, dus heeft niets te maken met het gebeuren van zondag middag, waar zijn trouwens de cp's van Lieke? Alles terug geven ja, ja, doen hun toch ook niet.
Scofield?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Help me nou even! Die met die avatar van Prisonbreak!
En niet te vergeten, erg lekkerquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:09 schreef mootie het volgende:
Mannie met haar leukheid pakt de spekkies van Lieke, dat is humor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |