hahahahaquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda : Ik ben iemand die totaal niet haat en die iemand alles gunt.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda : Ik ben iemand die totaal niet haat en die iemand alles gunt.
joh....quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik ben van het mannelijke geslacht ja. Een 'kerel' wil ik me nou niet echt noemen![]()
Sherlockquote:
2 streams op Jaap die uit zijn neus zit te peuteren en een potje schaak op de pc zit te spelen is niet echt boeiend. Ze hebben koffiepauze denk ik.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:57 schreef blomst het volgende:
regie laat Huub en Lieke nu maar even zien.
Dan heeft ze toch een hersencel meer als Amanda.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:02 schreef noekje het volgende:
Nadia vindt Brian te bezitterig. Ze vindt dat hij dingen op wil leggen bij Amanda.
Ghahaaghaaaaaahgaaaahaaaaaaaa ........quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:03 schreef petraa het volgende:
Kunnen we geen ondertiteling krijgen bij Amanda, ik versta er geen zak van.
Misschien willen ze het schuim nu een eerlijke kans geven. Zie ze enthousiast zijn over hun schamele beetje postquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:02 schreef riri het volgende:
wat zijn dit voor belachelijke streams? Dubbele op Jaap....waarom zien we niet dat Huub en Lieke de post krijgen
Ik heb Jaap al maanden geleden opgegeven. D'r zit werkelijk helemaal NIETS meer inquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:02 schreef CoT het volgende:
Hey, Jaap zit weer bij zn vrienden
Eerlijke kansen kennen ze niet daar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien willen het schuim nu een eerlijke kans geven. Zie ze enthousiast zijn over hun schamele beetje post![]()
Laat mij er lekker buiten!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:49 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Echt niet !! Dat is mijn kaart !! (namens heel Fok! he !!)
Volgens mij weten ze niet eens dat ze post hebben. De post ligt op hun bed en zelf zijn ze in de chill bij de dj's.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:02 schreef riri het volgende:
wat zijn dit voor belachelijke streams? Dubbele op Jaap....waarom zien we niet dat Huub en Lieke de post krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |