Daar was eens een Jambers aflevering over, of kwamen die uit de Filippijnen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:37 schreef Atreyu het volgende:
In het uiterste geval, als echt niks meer lukt, dan kun je mischien een vrouw uit Thailand halen. Er zijn websites waar Thaise vrouwen een oproep doen.. ze willen dan graag trouwen en kinderen hebben van een rijke westerling. Maar mischien dat dit geen optie voor je is... het is idd wel een extreme...
Dan zou ik altijd nog voor zo'n hongaarse of russische importvrouw gaan.. Veel lekkerder. (zie: www.bride.ru).quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:37 schreef Atreyu het volgende:
In het uiterste geval, als echt niks meer lukt, dan kun je mischien een vrouw uit Thailand halen. Er zijn websites waar Thaise vrouwen een oproep doen.. ze willen dan graag trouwen en kinderen hebben van een rijke westerling. Maar mischien dat dit geen optie voor je is... het is idd wel een extreme...
Maar ze zullen niet zeuren... en ze koken, praten engels, en willen sex...
Hey, iedereen verwacht haar Brad Pitt of zijn Angelina Jolie tegen te komen via internet, dan kan maakt het niet uit hoe bloedje geil je er ook uit moge zien, je valt toch altijd tegen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:33
Na een aantal berichtjes over en weer komt het moment dat je elkaar op msn gaat spreken en dan worden natuurlijk foto's uitgewisseld en dan haken ze gewoon allemaal af. Ik wist al dat ik geen foto model was, maar dit is wel heel confronterend. Dus hoog tijd om er mee te kappen.
Wat zijn jullie ideeen hierover? En hebben jullie nog tips?
Zolang je haar maar goed zit, allereerste/-grootste prioriteit!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:36 schreef Manono het volgende:
Even langs de kapper en heel rijk worden .
Of wiet verbouwen...quote:
Waarom zou je het als eerste melden? Het hoort bij je net zoals twee ogen, twee oren en één neus. Ik zou niet zo meteen speciaal roepen dat je een handicap hebt, want dat stoot nu eenmaal af. Net zoals het afstoot of vreemd is als je in eens drie ogen, één oog of twee neuzen hebt. Klinkt hard, maar men verwacht nu eenmaal iemand die net zo er uit ziet als de rest van de gemeenschap er uit ziet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:33 schreef workkloon het volgende:
Al mijn hele leven is het een probleem: vrouwen.
Ik ben 31 en heb nog nooit een relatie gehad, wat ik probeer, alles loopt op niks uit.
Misschien is het wel goed om te vertellen dat ik een lichte beperkingen heb. Van dat laatste heb ik in het dagelijk leven weinig last, maar ik heb wel het idee mensen je er op beoordelen.
Beetje hard verwoord, maar daar komt het wel op neer...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:49 schreef Doagere het volgende:
Ik denk niet dat die vrouwen het probleem zijn, maar jezelf.
quote:Ik denk niet dat die vrouwen het probleem zijn, maar jezelf.
Zo, snelle conclusiequote:Beetje hard verwoord, maar daar komt het wel op neer...
Jij ziet het als een issue, en daar gedraag je je ook naar. Of, als dat het niet is, dan verschuil jij je achter je handicap want dat is makkelijker dan durven te accepteren dat het misschien ergens anders aan ligt. Misschien je houding ofzo, weet ik veel.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:19 schreef workkloon het volgende:
[..]
[..]
Zo, snelle conclusie
Dan kunnen jullie me vast ook wel vertellen, wat het probleem met mezelf zou moeten zijn
Dat is hierboven al uitgetikt door mij, en dat wil niet zeggen dat er iets met jou mis is, welnee joh, alleen "zoek" je teveel. En dat is alles behalve aantrekkelijk. Wees gewoon op je gemak, ga dingen ondernemen, leer mensen kennen, take it as it comesquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:19 schreef workkloon het volgende:
[..]
[..]
Zo, snelle conclusie
Dan kunnen jullie me vast ook wel vertellen, wat het probleem met mezelf zou moeten zijn
Qouted for truthquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij ziet het als een issue, en daar gedraag je je ook naar. Of, als dat het niet is, dan verschuil jij je achter je handicap want dat is makkelijker dan durven te accepteren dat het misschien ergens anders aan ligt. Misschien je houding ofzo, weet ik veel.
Maar als het hebben van een handicap daadwerkelijk (das natuurlijk per handicap anders) 100% garant zou staan voor het niet krijgen van een relatie, dan had niemand met een handicap een relatie. Die theorie kan ik dan nu al als bullshit bestempelen, aangezien ik een handicap heb, maar ook een vriendin.
Misschien wek ik in dit topic die indruk, maar dat is niet zo, ik verschuil me irl (juist) niet achter me handicap. Dat het niet loopt met vrouwen, kan met m'n handicap te maken hebben. In hoeverre dat is dat weet ik niet. Je moet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij ziet het als een issue, en daar gedraag je je ook naar. Of, als dat het niet is, dan verschuil jij je achter je handicap want dat is makkelijker dan durven te accepteren dat het misschien ergens anders aan ligt.
Ik reageerde alleen op mensen in dit topic met betweterige reacties.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat is hierboven al uitgetikt door mij, en dat wil niet zeggen dat er iets met jou mis is, welnee joh, alleen "zoek" je teveel. En dat is alles behalve aantrekkelijk.
En ik probeer je alleen te helpen, mooie wereld he?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:54 schreef workkloon het volgende:
[..]
Ik reageerde alleen op mensen in dit topic met betweterige reacties.
Dan ligt het, buiten de houding die je vanzelf krijgt, aan de volgende factoren: je komt op de verkeerde plaatsen met het verkeerde volk, of hebt de pech een beroerde timing te hebben...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:22 schreef Knipoogje het volgende:
Ik voel met je mee! Heb hetzelfde probleem. Soms is het gewoon een samenloop van omstandigheden. Het ligt niet altijd aan jezelf. Als je nu eenmaal niet veel vrouwen in je omgeving hebt, dan kun je er zelfs leuk uitzien en nog geen vriendin krijgen.
Dit zijn al zeker stappen in de goede richting, dat is al top omdat het bij veel mensen bij klagen blijft maar verder niks ondernemen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:17 schreef workkloon het volgende:
Na een nachtje slapen en een dag werken, voel ik me weer heel wat beter.
Misschien heb ik me wat te veel mee slepen, door dat internet dating gedoe. Maar ja, als je berichtjes met elkaar uitwisseld en je krijgt er een beetje een goed gevoel bij, dan is een afwijzing natuurlijk nooit leuk.
Nu zit ik wat werk/studie betreft in een drukke periode, waar ik vol voor wil gaan. Maar na de zomerperiode wil ik het volgende gaan doen:
- yoga weer oppakken (nu is het zomerstop), ik heb gemerkt dat dit een positief effect heeft op m'n beperkingen.
- laatst ben ik lid geworden van een club die activiteiten onderneemd, daar wil ik actief aan gaan deelnemen.
- afvallen, een slanker lichaam zal me sierenBen nu al goed bezig, wat dat betreft
Over het algemeen ben ik vrij positief ingesteld. Dat is heel belangerijk denk ik. Als ik toch ff in een dipje zit, ga ik alles voor mezelf op een rijtje zetten en daar op ga ik actie ondernemen.quote:Dit zijn al zeker stappen in de goede richting, dat is al top omdat het bij veel mensen bij klagen blijft maar verder niks ondernemen.
Daar merk ik anders vrij weinig vanquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:30 schreef koekiemonster het volgende:
Juist als je niet probeert komen ze met bossen tegelijk op je af.
Ik geloof dat ik al gevraagd had of je wou trouwen.quote:
Hier heb je gewoon gelijk in. Ook in het aangaan van (gewone) vriendschappen kom ik dat wel tegen. De huidige trend is dat mensen heel veel met zichzelf ben. En als mensen een bepaald (oppervlakkig) beeld van je hebben, dan veranderen ze dat niet zomaar.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:23 schreef witte_fantasie het volgende:
Mijn mening is dat mensen met wat voor een beperking dan ook, moeilijk een relatie krijgen. Maatschappij, tolerantie, verdraagzaamheid etcetera.
Toen ik nog veel uitging, had ik regelmatig iemand op het oog, waar ik dan ook regelmatig mee stond te praten. Op een of andere manier sprong de vonk nooit over. Maar de laatste tijd ga ik niet meer zoveel uit. Sindsdien kom ik eigenlijk niet meer op plekken waar ik in contact kan komen met vrouwen, dus hoog tijd om daar verandering in te brengen!quote:Maakt het er niet makkelijker op voor je.
Ik ben van mening dat je het harder moet proberen bij vrouwen dan mensen zonder beperking. Ook ben ik van mening dat je een beter een klap moet kunnen verdragen, zonder hieraan tenonder te gaan. Blauwtje-expert worden dus. Dit bedoel ik constructief. Blauwtjes loopt iedereen wel eens, maar wellicht krijg je er vaker mee te maken dan de gemiddelde hollander. Stel je hierop in, het is geen ramp, je bent zeker niet de enige en misschien leer je er van. Klote, maarja andere mensen hebben weer andere problemen en het blauwtje-gevoel zal minder worden.
Volgens mij komt er ook een portie geluk bij kijken.quote:Wees een zo leuk mogelijk persoon, uiterlijk en innerlijk. Realiseer je je beperkingen en probeer dit te accepteren. Het is niet onmogelijk om een relatie te krijgen.
Ik heb geen idee hoe ik dat moet doen. Maar dat moet ik zelf ontdekken, denk ik. Met dit soort dingen heb ik nou juist geen ervaring. Dat maakt me onzeker.quote:Bedenk goed voor jezelf wat voor iemand je zoekt, ontpop vervolgens je innerlijke haantjesgedrag en ga op zoek. Vind je iemand die je leuk vindt, ga hier dan voor, maak de dame in kwestie duidelijk wat voor speciaal iemand ze is.
Ja, zo zou ik het ook kunnen gaan zienquote:tip: mik op dames waarvan je vindt dat ze tolerant zijn. niet mensen die over zich heen laten lopen, maar mensen die anderen accepteren.
Hé, vanaf nu: "Al mijn hele leven is het een uitdaging: vrouwen".
Ja, maar ik ben gewoon zo dat als ik een leuke meid zie ik haar aanspreek.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:38 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Tegenstrijdig Jorgentol, aan de ene kant niet teveel proberen maar wel altijd aanspreken....
Kan me voorstellen dat vrouwen dat toch als versierpoging zien.
Lijntje?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:41 schreef -Numlock- het volgende:
Misschien moet je de lat wat lager leggen qua vrouwen.
En? Ik word ook weleens gevraagd: "Waarom praat je tegen me?", uuh omdat ik je lekker vind en je wil kennen, is vaak al meer dan genoeg. En sinds me het geen donder meer uitmaakt als ik afgewezen wordt, word ik nooit meer afgewezen. Oftewel: probeer geen uitkomst ergens aan te binden, de enige verwachting die ik heb is: dat ik me overal en altijd kan vermaken met of zonder de mooie vrouwen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:38 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Kan me voorstellen dat vrouwen dat toch als versierpoging zien.
Kunnen ze ook niet zeiken dat je niet eerlijk bent.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:11 schreef honderd het volgende:
[..]
En? Ik word ook weleens gevraagd: "Waarom praat je tegen me?", uuh omdat ik je lekker vind en je wil kennen, is vaak al meer dan genoeg. En sinds me het geen donder meer uitmaakt als ik afgewezen wordt, word ik nooit meer afgewezen. Oftewel: probeer geen uitkomst ergens aan te binden, de enige verwachting die ik heb is: dat ik me overal en altijd kan vermaken met of zonder de mooie vrouwen.
Daar sla je de spijker op z'n kop.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:43 schreef GM het volgende:
Ik denk niet dat je echt iets fout doet, ik denk meer dat je eigen onzekerheid over bepaalde punten je in de weg zit.
Tuurlijk zijn er mensen die dusdanig oppervlakkig zijn dat ze niet verder kijken dan hun neus lang is, maar jij hebt dat misschien ook wel? Jij voelt je toch ook niet tot iedereen aangetrokken? En ik kan me zo voorstellen dat jij mensen, tot op zekere hoogte, net als ieder ander op haar uiterlijk beoordeelt?
Dit is naar mijn mening een van de betere opmerkingen. Ik denk dat er veel mensen zijn die wel het gevoel hebben iets te willen veranderen aan zichzelf. Overheerst dit dan zit je zelf met het probleem, niet anderen. Zorg dat je dit voor jezelf kan oplossen, je hoeft niet arrogant te worden maar accepteren hoe je bent en actief bezig zijn met de dingen die je vervelend vind. Let wel op dat ik conclusies trek uit wat hierin geschreven staat. Ik ken je niet (denk ik).quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Kernwoord is TE.
Je MOET van jezelf nu een relatie, omdat het er anders volgens jou niet meer in zit. En dat forceert onbewust je natuurlijke gedrag. Je MOET grappig zijn, je MOET slim zijn en je MOET in de smaak vallen. Dat moeten zorgt ervoor dat het gemaakt is, en dus vaak krampachtig overkomt.
Je eerste drie voornemens zijn geweldig, maar laat 1 ding wel wezen: doe het vooral voor jezelf!
Hou eerst van jezelf, dan zul je zien dat mensen je ook een stuk leuker gaan vinden
Dat je bij iedere afwijzing aan jezelf gaat twijfelen lijkt mij doodnormaal. Daar is niets bijzonders aan.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:23 schreef workkloon het volgende:
Probleem is dat ik bij een afwijzing, aan mezelf ga twijfelen.
ja, en wat bedoel je hiermee?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:28 schreef Tano_Stargazers het volgende:
Serieus bedoeld: http://www.youtube.com/watch?v=VAt5TpJTMYo
Ik denk dat ik bedoeld dat je overal van leert. Maar dat bedoelde ik niet eens. Als hij het kan, dan kan iedereen het (heb je gezien hoe hij eruit ziet..).quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:08 schreef wendytje het volgende:
[..]
ja, en wat bedoel je hiermee?
ik snap er weinig van "it's not the girl, it's the proces"?![]()
blij dat je het leuk vind.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:33 schreef AgLarrr het volgende:
[offtopic]
Ik moet in dit soort topics altijd zo lachen om Jorgentrol met zijn boeken/internet community wijsheid.. Ik vraag me af hoeveel van die bullshit je in praktijk brengt.
[/offtopic]
Kijk eens links op je toetsenbord, derde knopje van onder. Die heet CAPS-LOCK.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:53 schreef -XX- het volgende:
VROUWEN ZIJN EEN BROK WAZIGHEID.
Het zijn net mannen hequote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:53 schreef -XX- het volgende:
VROUWEN ZIJN EEN BROK WAZIGHEID.
Spaar je oordeel! De combinatie van 'wendytje' met je spelling en je usericon maakt jou bij voorbaat kansloos.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:08 schreef wendytje het volgende:
[..]
ja idd vrouwen spugen op mannen.... zeker mannen zoals jij![]()
mijn spelling?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:36 schreef Paltos het volgende:
[..]
Spaar je oordeel! De combinatie van 'wendytje' met je spelling en je usericon maakt jou bij voorbaat kansloos.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |