Hij wilde ze testen in een ziekenhuis lab, maar hij kon ze niet meenemen omdat biologische dingen niet over de grens mogen.quote:Op maandag 26 november 2007 23:39 schreef Merkie het volgende:
Snap alleen niet wat Doakes nou in Port-au-Prince deed zonder bloodsamples.
Wat doet er toe of iemand neger is of niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:56 schreef Martinuz het volgende:
Wat ik alleen niet snap is hoe kan een op scherp staande militair getrainde neger het verliezen van een dexter die nota benen nog in de moederneukende boeien is geslagen????
(hij zal dat waarschijnlijk ook meerdere malen met harry geoefend hebben)
Hij had toch een zwarte band in de martial arts?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:56 schreef Martinuz het volgende:
Wat ik alleen niet snap is hoe kan een op scherp staande militair getrainde neger het verliezen van een dexter die nota benen nog in de moederneukende boeien is geslagen????
(hij zal dat waarschijnlijk ook meerdere malen met harry geoefend hebben)
Geloof het inderdaad wel. Aangezien Harry altijd overal aan dacht zal hij echt wel zelfverdedingstechnieken geleerd hebben. Zo gek vind ik het dus ook niet dat hij van Doakes wist te winnen.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hij had toch een zwarte band in de martial arts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |