abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51595826

Voornaam: Luis
Achternaam: Suarez
Geboortedatum: 24-01-1987
Geboorteplaats: Salto, Uruguay
Nationaliteit: Uruguay

Voormalige clubs:
Nacional Montevideo (Uruguay)
Aantal Interlands: 1
Aantal Jeugdinterlands: 4

In zijn thuisland en bij zijn oude club (Club Nacional de Football) wordt hij beschouwd als een van de grootste talenten van het land. Met de transfer naar FC Groningen zou 1.000.000 dollar (ongeveer 800.000 euro) gemoeid zijn, de duurste speler ooit aangekocht en een grote stap qua transfers voor FC Groningen.

Luis Suarez is voor sommige mensen een irritante speler en voor anderen weer een genot om naar te kijken.
Tegen FC Utrecht was hij weer belangrijk voor een plek in de UEFA Cup. Samen met Nevland een dodelijke aanvalsduo voor elke verdediging!

Fimpjes
  • Luis Suarez FC Groningen 2006-2007
  • Suarez VS Utecht
  • Luis Suarez FCG
  • Luis Suarez FCG 2

Eerdere Topics:
    Het Grote Luis Suarez Topic #1: Wonderkind van FC Groningen
    Het Grote Luis Suarez Topic #2: De Suarez-Soap in volle gang

VS

De arbitragezaak van Suarez zal plaatsvinden op 30 Juli in Zeist.!

Hier verder...
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 18 juli 2007 @ 15:41:58 #2
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_51595999
    TVP
    Ik ben inmiddels overleden
    pi_51596001
    Luike is een jood.
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
    pi_51596035
    Ga weg met je kakkerlak
    AFC AJAX
      woensdag 18 juli 2007 @ 15:43:22 #5
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_51596041
    Gewoon voor een mooi bedrag (2 á 3 miljoen euro) naar Ajax laten gaan, want gemotiveerd zal hij toch niet meer zijn om nog een seizoen voor FCG te spelen!
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_51596173
    WHAAAH een kakkerlak!
    schrik me rot man...
    moet feyenoord hem nou ook al hebben??

niet dat ze een kans maken trouwens...
    'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
    'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
    We zullen je nooit, nooit vergeten
    1947-2016
    pi_51596261
    Mijn moraal zegt dat Groningen die zaak moet winnen. Groningen heeft de transferrechten van die jongen gekocht. En nou moeten ze hem verkopen aan een grotere club? Of nu moeten ze een absurd hoog bedrag vragen?

Helemaal belachelijk zou het zijn als die arbitragecommissie een laag bedrag gaat vaststellen, want dan gaan de arbitragezaken ons om de oren vliegen.
    PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
      woensdag 18 juli 2007 @ 15:54:31 #8
    17103 PyTh
    The Few, The Proud
    pi_51596449
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 15:43 schreef M0NTANA het volgende:
    Gewoon voor een mooi bedrag (2 á 3 miljoen euro) naar Ajax laten gaan, want gemotiveerd zal hij toch niet meer zijn om nog een seizoen voor FCG te spelen!
    Zou jij hetzelfde zeggen als Sneijder zo'n zaak aanspant om een vertrek naar Valencia of Real te forceren?
    Denk dat je dan ook wel anders piept.
    For those involved, No explanation is necessary
    For those who are not, No explanation is possible
    pi_51596558
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 15:54 schreef PyTh het volgende:

[..]

Zou jij hetzelfde zeggen als Sneijder zo'n zaak aanspant om een vertrek naar Valencia of Real te forceren?
    Denk dat je dan ook wel anders piept.
    Jouw club is er anders ook niet vies van

http://www.planet.nl/plan(...)tid=606515/sc=1e9a6d
    pi_51596612
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 15:43 schreef M0NTANA het volgende:
      woensdag 18 juli 2007 @ 15:59:45 #11
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_51596629
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 15:57 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Moet je nagaan, PSV zette destijds de stap, terwijl Ajax er helemaal niets mee te maken heeft in het geval-Suarez.
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
      woensdag 18 juli 2007 @ 16:00:30 #12
    17103 PyTh
    The Few, The Proud
    pi_51596650
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 15:57 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Dat vond ik destijds ook beschamend, maar een zaak is er nooit gekomen.
      woensdag 18 juli 2007 @ 16:02:19 #13
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_51596695
    Hup Groningen. Mijn gevoel zegt dat Groningen wint, maar hem vervolgens voor slechts 5 miljoen aan Ajax verkoopt.
      woensdag 18 juli 2007 @ 16:02:40 #14
    17103 PyTh
    The Few, The Proud
    pi_51596707
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 15:59 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Moet je nagaan, PSV zette destijds de stap, terwijl Ajax er helemaal niets mee te maken heeft in het geval-Suarez.
    Haha daar is het clowneske figuur van weleer ook weer.

Er is destijds helemaal geen zaak geweest en die komt er nu wel, en nog steeds volharden dat ajax er niks mee te maken heeft

Overigens geen antwoord op mijn vraag?
    pi_51596734
    Ik hoop dat Ajax en Groningen er nog voor een mooi bedrag uit kunnen komen (miljoen of 6) dat iedereen min of meer tevreden is. Want van deze rechtszaak ben ik ook niet kapot.
    pi_51596740
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 16:02 schreef Grulez het volgende:
    maar hem vervolgens voor slechts 5 miljoen aan Ajax verkoopt.
    Dan zijn ze echt gek.. Laat hem dan maar in het 2e ballen 4 jaar lang..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 18 juli 2007 @ 16:11:37 #17
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_51596964
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 16:02 schreef PyTh het volgende:

[..]

Haha daar is het clowneske figuur van weleer ook weer.

Er is destijds helemaal geen zaak geweest en die komt er nu wel, en nog steeds volharden dat ajax er niks mee te maken heeft

Overigens geen antwoord op mijn vraag?
    Natuurlijk zou ik het niet fijn vinden als Wesley Sneijder via een arbitragezaak probeert weg te komen bij Ajax, maar Ajax stelt zich dan ook correct op richting geïnteresseerde clubs. Men heeft een vraagprijs en heeft tevens aangetoond (tijdens de transfer van Ryan babel naar LFC) dat er te onderhandelen valt, maar FCG doet dit niet. Ze geven aan dat Luis Suarez niet kan/mag vertrekken bij de club en onderhandeling is niet mogelijk, er wordt zelfs geen prijs genoemd. Kijk, dan kan ik me voorstellen dat je het als speler zijnde hogerop gaat zoeken, ook al had ik dit van Suarez niet verwacht.
      woensdag 18 juli 2007 @ 16:17:38 #18
    17103 PyTh
    The Few, The Proud
    pi_51597159
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 16:11 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Natuurlijk zou ik het niet fijn vinden als Wesley Sneijder via een arbitragezaak probeert weg te komen bij Ajax, maar Ajax stelt zich dan ook correct op richting geïnteresseerde clubs. Men heeft een vraagprijs en heeft tevens aangetoond (tijdens de transfer van Ryan babel naar LFC) dat er te onderhandelen valt, maar FCG doet dit niet. Ze geven aan dat Luis Suarez niet kan/mag vertrekken bij de club en onderhandeling is niet mogelijk, er wordt zelfs geen prijs genoemd. Kijk, dan kan ik me voorstellen dat je het als speler zijnde hogerop gaat zoeken, ook al had ik dit van Suarez niet verwacht.
    Het is natuurlijk een beetje naief om te denken dat ajax helemaal niks met de arbitragezaak te maken heeft.
    Had Groningen dan een 20 miljoen euro moeten noemen als transferbedrag?

Het best is gewoon als de clubs eruit gaan komen voor een bedrag van rond de 8 miljoen euro want ik betwijfel of Suarez in het gelijk gesteld gaat worden namelijk.

Het bedrag wat jij noemde, 2 a 3 miljoen euro is dat ook niet echt een realistisch bedrag voor een contract wat nog 4 seizoenen doorloopt of vind je van wel?
      woensdag 18 juli 2007 @ 16:26:40 #19
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_51597423
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 16:17 schreef PyTh het volgende:

[..]

Het is natuurlijk een beetje naief om te denken dat ajax helemaal niks met de arbitragezaak te maken heeft.
    Had Groningen dan een 20 miljoen euro moeten noemen als transferbedrag?

Het best is gewoon als de clubs eruit gaan komen voor een bedrag van rond de 8 miljoen euro want ik betwijfel of Suarez in het gelijk gesteld gaat worden namelijk.

Het bedrag wat jij noemde, 2 a 3 miljoen euro is dat ook niet echt een realistisch bedrag voor een contract wat nog 4 seizoenen doorloopt of vind je van wel?
    Persoonlijk vind ik het hele handelen van die algemeen directeur een beetje fout, hij publiceert een officieel statement op de website van FCG en geeft hierin aan dat Luis Suarez voor geen enkel bedrag te koop is. Maar waarom doet hij dat? Om (nog) populairder te worden bij de supporters? Om een signaal af te geven aan iedereen in de voetbalwereld? Waar noemt hij niet gewoon een bedrag, desnoods 10 miljoen euro? Ajax zal dan heus wel aangeven dat dat veel teveel is en eventueel met een tegenbod komen, maar nu geeft hij het management van Suarez het idee dat hij op geen enkele manier wegkomt bij FCG.

Daarbij heeft Ajax vorig jaar afgezien van Steven Defour, nadat deze een arbitragezaak begon richting Racing Genk. Van Ajax hoeft het allemaal niet, denk dus echt dat Ajax er niets mee te maken heeft. Maar goed, daar kan ik (heel ver) naast zitten.

Die 2 á 3 miljoen euro die ik noemde was puur vanwege het uitlokken van een reactie van venomsnake en dat doe ik vaker, ook bij jou. Maar goed, het schijnt dat er dan verplicht zo’n PI bij moet of één van de smilies, want iedereen neemt het veel te serieus. Af en toe ben ik ook wel serieus, maar af en toe een clown.
    pi_51597470
    ik hapte niet..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_51597509
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 16:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik het hele handelen van die algemeen directeur een beetje fout, hij publiceert een officieel statement op de website van FCG en geeft hierin aan dat Luis Suarez voor geen enkel bedrag te koop is. Maar waarom doet hij dat? Om (nog) populairder te worden bij de supporters? Om een signaal af te geven aan iedereen in de voetbalwereld?
    Rare actie inderdaad. Dat werkt alleen maar als een rode lap op de Ajax stier.
    pi_51597605
    quote:

[..]

Die 2 á 3 miljoen euro die ik noemde was puur vanwege het uitlokken van een reactie van venomsnake en dat doe ik vaker, ook bij jou. Maar goed, het schijnt dat er dan verplicht zo’n PI bij moet of één van de smilies, want iedereen neemt het veel te serieus. Af en toe ben ik ook wel serieus, maar af en toe een clown.
    Misschien moet je een lachende Tony zoeken of Don't play Pictionary with me! als tekst kiezen?

Let op de PI...
    What we do in life echoes in eternity
    Just relax - It's what Jesus would do
    Wat een vrouw!
    spits!
    pi_51598051
    Dat statement werd alleen maar gegeven omdat de dag erna naar buiten zou komen dat de zaakwaarnemer van Suarez een arbitragezaak aan zou spannen. Nijland heeft op die manier alvast duidelijkheid gegeven naar iedereen. Deze zaak speelde daarvoor natuurlijk al een paar dagen achter de schermen.
    pi_51598083
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 16:17 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat zou misschien het beste zijn idd, alleen maak er 10 miljoen van..
    Al zie ik Suarez liever naar een andere club gaan..
    pi_51598781
    quote:
    Persoonlijk vind ik het hele handelen van die algemeen directeur een beetje fout, hij publiceert een officieel statement op de website van FCG en geeft hierin aan dat Luis Suarez voor geen enkel bedrag te koop is. Maar waarom doet hij dat? Om (nog) populairder te worden bij de supporters? Om een signaal af te geven aan iedereen in de voetbalwereld? Waar noemt hij niet gewoon een bedrag, desnoods 10 miljoen euro? Ajax zal dan heus wel aangeven dat dat veel teveel is en eventueel met een tegenbod komen, maar nu geeft hij het management van Suarez het idee dat hij op geen enkele manier wegkomt bij FCG.
    Ik denk eigenlijk dat 10 miljoen gezien de laatste binnen en buitenlandse transfers minder is dan je eruit kunt halen bij Suarez. Maar dan nog, Groningen is helemaal niet verplicht om een bedrag te noemen, als zij een speler die bij hun onder contract staat per se willen houden, dan is dat hun goed recht. Zou toch te gek zijn dat de ene club voor de ander beleid gaat maken, puur omdat ze meer geld hebben? De Groningen directeur heeft hier gewoon heel duidelijk en correct gehandeld.
    quote:
    Daarbij heeft Ajax vorig jaar afgezien van Steven Defour, nadat deze een arbitragezaak begon richting Racing Genk. Van Ajax hoeft het allemaal niet, denk dus echt dat Ajax er niets mee te maken heeft. Maar goed, daar kan ik (heel ver) naast zitten.
    Wat voor reden heeft Ajax dan om een speler te benaderen waarvan ze op voorhand toch al weten dat Groningen hem niet kwijt wil?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')