Zou jij hetzelfde zeggen als Sneijder zo'n zaak aanspant om een vertrek naar Valencia of Real te forceren?quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:43 schreef M0NTANA het volgende:
Gewoon voor een mooi bedrag (2 á 3 miljoen euro) naar Ajax laten gaan, want gemotiveerd zal hij toch niet meer zijn om nog een seizoen voor FCG te spelen!
Jouw club is er anders ook niet vies vanquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zou jij hetzelfde zeggen als Sneijder zo'n zaak aanspant om een vertrek naar Valencia of Real te forceren?
Denk dat je dan ook wel anders piept.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:43 schreef M0NTANA het volgende:
Gewoon voor een mooi bedrag (2 á 3 miljoen euro) naar Ajax laten gaan, want gemotiveerd zal hij toch niet meer zijn om nog een seizoen voor FCG te spelen!
Moet je nagaan, PSV zette destijds de stap, terwijl Ajax er helemaal niets mee te maken heeft in het geval-Suarez.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:57 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Jouw club is er anders ook niet vies van
http://www.planet.nl/plan(...)tid=606515/sc=1e9a6d
Dat vond ik destijds ook beschamend, maar een zaak is er nooit gekomen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:57 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Jouw club is er anders ook niet vies van
http://www.planet.nl/plan(...)tid=606515/sc=1e9a6d
Haha daar is het clowneske figuur van weleer ook weer.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Moet je nagaan, PSV zette destijds de stap, terwijl Ajax er helemaal niets mee te maken heeft in het geval-Suarez.
Dan zijn ze echt gek.. Laat hem dan maar in het 2e ballen 4 jaar lang..quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:02 schreef Grulez het volgende:
maar hem vervolgens voor slechts 5 miljoen aan Ajax verkoopt.
Natuurlijk zou ik het niet fijn vinden als Wesley Sneijder via een arbitragezaak probeert weg te komen bij Ajax, maar Ajax stelt zich dan ook correct op richting geïnteresseerde clubs. Men heeft een vraagprijs en heeft tevens aangetoond (tijdens de transfer van Ryan babel naar LFC) dat er te onderhandelen valt, maar FCG doet dit niet. Ze geven aan dat Luis Suarez niet kan/mag vertrekken bij de club en onderhandeling is niet mogelijk, er wordt zelfs geen prijs genoemd. Kijk, dan kan ik me voorstellen dat je het als speler zijnde hogerop gaat zoeken, ook al had ik dit van Suarez niet verwacht.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Haha daar is het clowneske figuur van weleer ook weer.
Er is destijds helemaal geen zaak geweest en die komt er nu wel, en nog steeds volharden dat ajax er niks mee te maken heeft![]()
Overigens geen antwoord op mijn vraag?
Het is natuurlijk een beetje naief om te denken dat ajax helemaal niks met de arbitragezaak te maken heeft.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Natuurlijk zou ik het niet fijn vinden als Wesley Sneijder via een arbitragezaak probeert weg te komen bij Ajax, maar Ajax stelt zich dan ook correct op richting geïnteresseerde clubs. Men heeft een vraagprijs en heeft tevens aangetoond (tijdens de transfer van Ryan babel naar LFC) dat er te onderhandelen valt, maar FCG doet dit niet. Ze geven aan dat Luis Suarez niet kan/mag vertrekken bij de club en onderhandeling is niet mogelijk, er wordt zelfs geen prijs genoemd. Kijk, dan kan ik me voorstellen dat je het als speler zijnde hogerop gaat zoeken, ook al had ik dit van Suarez niet verwacht.
Persoonlijk vind ik het hele handelen van die algemeen directeur een beetje fout, hij publiceert een officieel statement op de website van FCG en geeft hierin aan dat Luis Suarez voor geen enkel bedrag te koop is. Maar waarom doet hij dat? Om (nog) populairder te worden bij de supporters? Om een signaal af te geven aan iedereen in de voetbalwereld? Waar noemt hij niet gewoon een bedrag, desnoods 10 miljoen euro? Ajax zal dan heus wel aangeven dat dat veel teveel is en eventueel met een tegenbod komen, maar nu geeft hij het management van Suarez het idee dat hij op geen enkele manier wegkomt bij FCG.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een beetje naief om te denken dat ajax helemaal niks met de arbitragezaak te maken heeft.
Had Groningen dan een 20 miljoen euro moeten noemen als transferbedrag?
Het best is gewoon als de clubs eruit gaan komen voor een bedrag van rond de 8 miljoen euro want ik betwijfel of Suarez in het gelijk gesteld gaat worden namelijk.
Het bedrag wat jij noemde, 2 a 3 miljoen euro is dat ook niet echt een realistisch bedrag voor een contract wat nog 4 seizoenen doorloopt of vind je van wel?
Rare actie inderdaad. Dat werkt alleen maar als een rode lap op de Ajax stier.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het hele handelen van die algemeen directeur een beetje fout, hij publiceert een officieel statement op de website van FCG en geeft hierin aan dat Luis Suarez voor geen enkel bedrag te koop is. Maar waarom doet hij dat? Om (nog) populairder te worden bij de supporters? Om een signaal af te geven aan iedereen in de voetbalwereld?
Misschien moet je een lachende Tony zoeken of Don't play Pictionary with me! als tekst kiezen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die 2 á 3 miljoen euro die ik noemde was puur vanwege het uitlokken van een reactie van venomsnake en dat doe ik vaker, ook bij jou. Maar goed, het schijnt dat er dan verplicht zo’n PI bij moet of één van de smilies, want iedereen neemt het veel te serieus. Af en toe ben ik ook wel serieus, maar af en toe een clown.
Dat zou misschien het beste zijn idd, alleen maak er 10 miljoen van..quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het best is gewoon als de clubs eruit gaan komen voor een bedrag van rond de 8 miljoen euro want ik betwijfel of Suarez in het gelijk gesteld gaat worden namelijk.
Ik denk eigenlijk dat 10 miljoen gezien de laatste binnen en buitenlandse transfers minder is dan je eruit kunt halen bij Suarez. Maar dan nog, Groningen is helemaal niet verplicht om een bedrag te noemen, als zij een speler die bij hun onder contract staat per se willen houden, dan is dat hun goed recht. Zou toch te gek zijn dat de ene club voor de ander beleid gaat maken, puur omdat ze meer geld hebben? De Groningen directeur heeft hier gewoon heel duidelijk en correct gehandeld.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:26 schreef M0NTANA het volgende:
Persoonlijk vind ik het hele handelen van die algemeen directeur een beetje fout, hij publiceert een officieel statement op de website van FCG en geeft hierin aan dat Luis Suarez voor geen enkel bedrag te koop is. Maar waarom doet hij dat? Om (nog) populairder te worden bij de supporters? Om een signaal af te geven aan iedereen in de voetbalwereld? Waar noemt hij niet gewoon een bedrag, desnoods 10 miljoen euro? Ajax zal dan heus wel aangeven dat dat veel teveel is en eventueel met een tegenbod komen, maar nu geeft hij het management van Suarez het idee dat hij op geen enkele manier wegkomt bij FCG.
Wat voor reden heeft Ajax dan om een speler te benaderen waarvan ze op voorhand toch al weten dat Groningen hem niet kwijt wil?quote:Daarbij heeft Ajax vorig jaar afgezien van Steven Defour, nadat deze een arbitragezaak begon richting Racing Genk. Van Ajax hoeft het allemaal niet, denk dus echt dat Ajax er niets mee te maken heeft. Maar goed, daar kan ik (heel ver) naast zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |