Zo natuurlijk was dat dus niet, getuige de ferme uitspraken van Hans Nijland, maar gelukkig is hij bijgedraaid.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:54 schreef venomsnake het volgende:
Het gaat er gewoon om dat Groningen Suarez op DIT moment nog niet wil verkopen. Als Ajax een enorme prijs wil betalen natuurlijk wel.
Wat wil je ook als je met een bod komt van 3.5 miljoenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zo natuurlijk was dat dus niet, getuige de ferme uitspraken van Hans Nijland, maar gelukkig is hij bijgedraaid.
hij vond het bod schandalig, net als Ajax het bod op Sneijder schandalig vond..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zo natuurlijk was dat dus niet, getuige de ferme uitspraken van Hans Nijland, maar gelukkig is hij bijgedraaid.
Hans Nijland zei: "Welke prijs Ajax ook zou hebben genoemd, wij willen er gewoon niet met ze over praten, wij gaan er echter dwars voor liggen." Het management van Luis Suarez begreep hieruit dat het dus absoluut onmogelijk was voor hun cliënt om FCG te verlaten, waarop zij de arbitragezaak aanspanden. Kijk, als FCG nou een tegenbod deed of in hun statement zouden spreken over een héél groot verschil tussen vraag en aanbod, dan zou er nog steeds uitzicht zijn op een transfer en was er hoogstwaarschijnlijk nooit zo'n ophef over ontstaan. Nu zie je ook dat de arbitragezaak wordt ingetrokken, aangezien FCG nu wél bereid is te onderhandelen. Nijland kwam dus heel resoluut over, maar heeft nu moeten inbinden, omdat er anders een groot probleem zou zijn ontstaan. Waar hij de stoere man speelde, is hij nu de enige verliezer in de zaak, hij is degene die zijn ferme standpunt noodgedwongen heeft moeten wijzigen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
hij vond het bod schandalig, net als Ajax het bod op Sneijder schandalig vond..
Dus viel er niet te onderhandelen. Hij zegt in feite gewoon: Kom met een fantsoenlijk bod of sodemieter op.![]()
Ajax kwam niet met dat bod, maar ''Suarez'' met de arbitragezaak.. Nou prima, daar maken we een goede kans dacht Nijland. Daar kwam het kamp Suarez ook achter en dus is dat afgeblazen, slecht voor het imago zullen we maar zeggen.
Blijkbaar is Ajax nu wel bereid een fantsoenlijk bod neer te leggen (vorige week nog niet). We zullen zien.
Voor Groningen betekent het: Of veel geld, of Suarez volgend seizoen nog bij Groningen.
Prima gedaan zou ik zeggen.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:25 schreef venomsnake het volgende:
Als Ajax met een bod van 15 miljoen kwam zaten ze heel snel aan de onderhandelingstafel hoor..
dat is ook een voorbeeld natuurlijk..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
Mag toch aannemen dat FCG hem voor 15 miljoen euro sowieso wel zal laten gaan?
Ik denk dat je in dit geval niet kan spreken over een reëel bedrag omdat Groningen hem in principe niet wil verkopen.quote:Welk bedrag vinden de FCG'ers hier een reëel bedrag voor Luis Suarez?
Dus als Groningen had gezegd dat ze Suarez voor 20 miljoen konden komen ophalen, was er niets aan de hand? Geloof je hetzelf?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sneijder is te koop, Suarez was dat niet.
Pas als FCG niet bereid zou zijn om te gaan onderhandelen bij een tegenbod van Ajax, waardoor de situatie uitzichtloos zou worden. Maar nu was de situatie meteen al zo, aangezien Hans Nijland aangaf niet naar Ajax te willen luisteren, dat een vertrek sowieso niet bespreekbaar is. Het management van Luis Suarez besloot daarop een arbitragezaak aan te spannen, aangezien zij die transfer per se door willen laten gaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:42 schreef PinhoSouza het volgende:
[..]
Dus als Groningen had gezegd dat ze Suarez voor 20 miljoen konden komen ophalen, was er niets aan de hand? Geloof je hetzelf?
Wat heeft PSV eigenlijk voor Danko Lazovic betaald? Of is dat niet echt een vergelijking waard?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:50 schreef PyTh het volgende:
Ik vind 7 a 8 miljoen euro (met een X percentage bij doorverkoop voor FCG) een realistische transfersom.
Ik vind het teveel. Maargoed, dat vind ik bij alle transfersommen die ik de laatste jaren hoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:50 schreef PyTh het volgende:
Ik vind 7 a 8 miljoen euro (met een X percentage bij doorverkoop voor FCG) een realistische transfersom.
Nijland heeft vandaag op training gezegd:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:50 schreef PyTh het volgende:
6.6quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat heeft PSV eigenlijk voor Danko Lazovic betaald?
Van mij mag je die vergelijking wel maken al zijn het 2 totaal verschillende spelersquote:Of is dat niet echt een vergelijking waard?
Reken daar maar niet op, als ze er niet uitkomen voetbalt hij gewoon hier.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:56 schreef M0NTANA het volgende:
Hij weet zelf ook wel dat hij tot een akkoord moet komen met Ajax, omdat anders de kans op een arbitragezaak aanwezig blijft.
Ajax/Suarez is compleet kansloos bij een arbitragezaakquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:56 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, wat Hans Nijland zegt (en vooral tijdens de trainingen, tegen supporters) boeit me niet zoveel, lijkt wel alsof hij bezig is een beetje populair te worden bij de supporters. Hij weet zelf ook wel dat hij tot een akkoord moet komen met Ajax, omdat anders de kans op een arbitragezaak aanwezig blijft.
quote:Ajax stelt Groningen ultimatum over Suárez
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Als Ajax dit weekeinde geen overeenstemming bereikt met FC Groningen over de transfer van Luis Suárez, haken de Amsterdammers definitief af.
,,Suárez staat boven aan de lijst. Maar als we er niet voor maandag uitkomen, stappen we over naar plan B ", reageerde technisch directeur Martin van Geel gisteren op de beslissing van FC Groningen om toch te onderhandelen. Eerder werd een bod van 3,5 miljoen euro afgedaan als een belediging. Sindsdien waren de noorderlingen niet bereid met Ajax te praten.
Volgens trainer Henk ten Cate heeft Ajax nog zeker twee goede alternatieven achter de hand. ,,Daar zullen we dan zo snel mogelijk onze aandacht naar verleggen. Als er eventueel voor de tweede keer een arbitragezaak zou komen, gaat het weer weken duren. En daar hebben wij geen trek in. De voorronde van de Champions League staat voor de deur en dat is voor ons heel belangrijk. We willen in eerste instantie voor Suárez gaan omdat hij ten eerste jong is en ten tweede al een jaar in Nederland heeft gespeeld. Maar alles heeft een grens."
Bron: Telegraaf
Den Ouden heeft gelukkig al bij Excelsior getekend.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:39 schreef Enchanter het volgende:
Ajax heeft dus een alternatief voor Suarez....![]()
Ajax kennende zullen ze wel met een Rene van Rijswijk aankomen![]()
Zal me niks verbazen als het Touma isquote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:39 schreef Enchanter het volgende:
Ajax heeft dus een alternatief voor Suarez....![]()
Ajax kennende zullen ze wel met een Rene van Rijswijk aankomen![]()
Want?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:18 schreef PinhoSouza het volgende:
[..]
Ajax/Suarez is compleet kansloos bij een arbitragezaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |