abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 juli 2007 @ 13:57:20 #276
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51885541
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 13:54 schreef venomsnake het volgende:

Het gaat er gewoon om dat Groningen Suarez op DIT moment nog niet wil verkopen. Als Ajax een enorme prijs wil betalen natuurlijk wel.
Zo natuurlijk was dat dus niet, getuige de ferme uitspraken van Hans Nijland, maar gelukkig is hij bijgedraaid.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 27 juli 2007 @ 13:57:20 #277
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_51885542
En aangezien Nijland aangegeven schijnt te hebben dat er met een bod van 7 miljoen nog niet eens gepraat gaat worden acht ik de kans groot dat hij komend seizoen nog bij de FC speelt.
pi_51885730
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 13:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zo natuurlijk was dat dus niet, getuige de ferme uitspraken van Hans Nijland, maar gelukkig is hij bijgedraaid.
Wat wil je ook als je met een bod komt van 3.5 miljoen
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
  vrijdag 27 juli 2007 @ 14:08:01 #279
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51885884
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 13:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

hij vond het bod schandalig, net als Ajax het bod op Sneijder schandalig vond..
Dus viel er niet te onderhandelen. Hij zegt in feite gewoon: Kom met een fantsoenlijk bod of sodemieter op.
Ajax kwam niet met dat bod, maar ''Suarez'' met de arbitragezaak.. Nou prima, daar maken we een goede kans dacht Nijland. Daar kwam het kamp Suarez ook achter en dus is dat afgeblazen, slecht voor het imago zullen we maar zeggen.
Blijkbaar is Ajax nu wel bereid een fantsoenlijk bod neer te leggen (vorige week nog niet). We zullen zien.

Voor Groningen betekent het: Of veel geld, of Suarez volgend seizoen nog bij Groningen.

Prima gedaan zou ik zeggen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 27 juli 2007 @ 14:15:51 #280
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51886127
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 14:08 schreef venomsnake het volgende:

[..]

hij vond het bod schandalig, net als Ajax het bod op Sneijder schandalig vond..
Dus viel er niet te onderhandelen. Hij zegt in feite gewoon: Kom met een fantsoenlijk bod of sodemieter op.
Ajax kwam niet met dat bod, maar ''Suarez'' met de arbitragezaak.. Nou prima, daar maken we een goede kans dacht Nijland. Daar kwam het kamp Suarez ook achter en dus is dat afgeblazen, slecht voor het imago zullen we maar zeggen.
Blijkbaar is Ajax nu wel bereid een fantsoenlijk bod neer te leggen (vorige week nog niet). We zullen zien.

Voor Groningen betekent het: Of veel geld, of Suarez volgend seizoen nog bij Groningen.

Prima gedaan zou ik zeggen.
Hans Nijland zei: "Welke prijs Ajax ook zou hebben genoemd, wij willen er gewoon niet met ze over praten, wij gaan er echter dwars voor liggen." Het management van Luis Suarez begreep hieruit dat het dus absoluut onmogelijk was voor hun cliënt om FCG te verlaten, waarop zij de arbitragezaak aanspanden. Kijk, als FCG nou een tegenbod deed of in hun statement zouden spreken over een héél groot verschil tussen vraag en aanbod, dan zou er nog steeds uitzicht zijn op een transfer en was er hoogstwaarschijnlijk nooit zo'n ophef over ontstaan. Nu zie je ook dat de arbitragezaak wordt ingetrokken, aangezien FCG nu wél bereid is te onderhandelen. Nijland kwam dus heel resoluut over, maar heeft nu moeten inbinden, omdat er anders een groot probleem zou zijn ontstaan. Waar hij de stoere man speelde, is hij nu de enige verliezer in de zaak, hij is degene die zijn ferme standpunt noodgedwongen heeft moeten wijzigen.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 27 juli 2007 @ 14:25:33 #281
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51886449
Mooie woorden op de website, maar hij zegt gewoon: wij verkopen Suarez niet, Kom maar met een gigantisch hoog bod.
Als Ajax met een bod van 15 miljoen kwam zaten ze heel snel aan de onderhandelingstafel hoor..
Dat weet Ajax ook donders goed. Oke, Nijland had direct een gigantisch bedrag kunnen noemen, maar dan was het allemaal net zo'n soap als nu geworden imo.
Ook duurt dit allemaal enorm lang zo, de tijdsfactor gaat ook een rol spelen nu, wie weet wat Ajax nu opeens wil betalen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 27 juli 2007 @ 14:28:26 #282
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51886533
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 14:25 schreef venomsnake het volgende:

Als Ajax met een bod van 15 miljoen kwam zaten ze heel snel aan de onderhandelingstafel hoor..

Mag toch aannemen dat FCG hem voor 15 miljoen euro sowieso wel zal laten gaan?

Welk bedrag vinden de FCG'ers hier een reëel bedrag voor Luis Suarez?
  vrijdag 27 juli 2007 @ 14:41:16 #283
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51886934
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 14:28 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Mag toch aannemen dat FCG hem voor 15 miljoen euro sowieso wel zal laten gaan?
dat is ook een voorbeeld natuurlijk..
quote:
Welk bedrag vinden de FCG'ers hier een reëel bedrag voor Luis Suarez?
Ik denk dat je in dit geval niet kan spreken over een reëel bedrag omdat Groningen hem in principe niet wil verkopen.

Ik denk dat Groningen zo'n 10 miljoen voor Suarez wil hebben. En ik denk niet dat Ajax dat gaat betalen.
Misschien dat ze hem laten gaan voor 7.5 met een behoorlijk hoog doorverkoop percentage oid om alsnog aan dat bedrag te komen..

Maar dat is allemaal puur speculatief. Gebasseerd op interviews met Nijland en berichten die je hoort van mensen rondom de club.
Zo zou Nijland net nog op de training hebben gezegd dat ze Suarez ABSOLUUT niet voor een bedrag van 7 miljoen laten gaan.

Ze gokken er denk ik op dat Suarez zich ook volgend seizoen in sneltreinvaart zal blijven ontwikken en dus meer geld waard gaat worden, zo'n 10 miljoen dus.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 14:42:04 #284
186558 PinhoSouza
Lighttown My Town
pi_51886964
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 13:18 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Sneijder is te koop, Suarez was dat niet.
Dus als Groningen had gezegd dat ze Suarez voor 20 miljoen konden komen ophalen, was er niets aan de hand? Geloof je hetzelf?
http://www.marcobinnekamp.nl
Lighttown Madness
  vrijdag 27 juli 2007 @ 14:48:18 #285
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51887161
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 14:42 schreef PinhoSouza het volgende:

[..]

Dus als Groningen had gezegd dat ze Suarez voor 20 miljoen konden komen ophalen, was er niets aan de hand? Geloof je hetzelf?
Pas als FCG niet bereid zou zijn om te gaan onderhandelen bij een tegenbod van Ajax, waardoor de situatie uitzichtloos zou worden. Maar nu was de situatie meteen al zo, aangezien Hans Nijland aangaf niet naar Ajax te willen luisteren, dat een vertrek sowieso niet bespreekbaar is. Het management van Luis Suarez besloot daarop een arbitragezaak aan te spannen, aangezien zij die transfer per se door willen laten gaan.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 14:50:07 #286
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51887222
Ik vind 7 a 8 miljoen euro (met een X percentage bij doorverkoop voor FCG) een realistische transfersom.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 27 juli 2007 @ 14:51:14 #287
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51887257
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 14:50 schreef PyTh het volgende:
Ik vind 7 a 8 miljoen euro (met een X percentage bij doorverkoop voor FCG) een realistische transfersom.
Wat heeft PSV eigenlijk voor Danko Lazovic betaald? Of is dat niet echt een vergelijking waard?
pi_51887295
quote:
Ik vind het teveel. Maargoed, dat vind ik bij alle transfersommen die ik de laatste jaren hoor.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 14:53:17 #289
129682 Magno
FC Grunn!!
pi_51887320
quote:
Nijland heeft vandaag op training gezegd:
'Een bod van 7 miljoen euro komt niet in de buurt van ons gevraagd bedrag. Bij een bod van 7 miljoen euro, zullen we duideljik tegen melden dat dit te laag is'

en ze zijn bezig om het contract van Suarez open te breken. Kan hij meer geld verdienen, waarschijnlijk komt er wel een gelimiteerde transfersom dan
  vrijdag 27 juli 2007 @ 14:56:54 #290
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51887444
Ach, wat Hans Nijland zegt (en vooral tijdens de trainingen, tegen supporters) boeit me niet zoveel, lijkt wel alsof hij bezig is een beetje populair te worden bij de supporters. Hij weet zelf ook wel dat hij tot een akkoord moet komen met Ajax, omdat anders de kans op een arbitragezaak aanwezig blijft.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 14:58:43 #291
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51887500
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 14:51 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat heeft PSV eigenlijk voor Danko Lazovic betaald?
6.6
quote:
Of is dat niet echt een vergelijking waard?
Van mij mag je die vergelijking wel maken al zijn het 2 totaal verschillende spelers
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 27 juli 2007 @ 15:10:58 #292
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_51887897
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 14:56 schreef M0NTANA het volgende:
Hij weet zelf ook wel dat hij tot een akkoord moet komen met Ajax, omdat anders de kans op een arbitragezaak aanwezig blijft.
Reken daar maar niet op, als ze er niet uitkomen voetbalt hij gewoon hier.
Suarez maakt dan natuurlijk ook geen schijn van kans meer.

Nijland zal dit soort dingen op dit moment niet roepen om populair te worden, mocht hij zich namelijk niet aan die dingen houden en toch verkopen voor een lager bedrag dan wordt hij hier compleet afgebrand.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 15:18:11 #293
186558 PinhoSouza
Lighttown My Town
pi_51888113
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 14:56 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, wat Hans Nijland zegt (en vooral tijdens de trainingen, tegen supporters) boeit me niet zoveel, lijkt wel alsof hij bezig is een beetje populair te worden bij de supporters. Hij weet zelf ook wel dat hij tot een akkoord moet komen met Ajax, omdat anders de kans op een arbitragezaak aanwezig blijft.
Ajax/Suarez is compleet kansloos bij een arbitragezaak
http://www.marcobinnekamp.nl
Lighttown Madness
  vrijdag 27 juli 2007 @ 18:07:38 #294
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51893946

Gewoon hier blijven kerel, die jeuden zijn niet te vertrouwen..
  zaterdag 28 juli 2007 @ 09:32:59 #295
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51908079
quote:
Ajax stelt Groningen ultimatum over Suárez

door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Als Ajax dit weekeinde geen overeenstemming bereikt met FC Groningen over de transfer van Luis Suárez, haken de Amsterdammers definitief af.

,,Suárez staat boven aan de lijst. Maar als we er niet voor maandag uitkomen, stappen we over naar plan B ", reageerde technisch directeur Martin van Geel gisteren op de beslissing van FC Groningen om toch te onderhandelen. Eerder werd een bod van 3,5 miljoen euro afgedaan als een belediging. Sindsdien waren de noorderlingen niet bereid met Ajax te praten.

Volgens trainer Henk ten Cate heeft Ajax nog zeker twee goede alternatieven achter de hand. ,,Daar zullen we dan zo snel mogelijk onze aandacht naar verleggen. Als er eventueel voor de tweede keer een arbitragezaak zou komen, gaat het weer weken duren. En daar hebben wij geen trek in. De voorronde van de Champions League staat voor de deur en dat is voor ons heel belangrijk. We willen in eerste instantie voor Suárez gaan omdat hij ten eerste jong is en ten tweede al een jaar in Nederland heeft gespeeld. Maar alles heeft een grens."

Bron: Telegraaf
  zaterdag 28 juli 2007 @ 09:39:21 #296
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_51908126
Ajax heeft dus een alternatief voor Suarez....
Ajax kennende zullen ze wel met een Rene van Rijswijk aankomen
Ik ben inmiddels overleden
pi_51908141
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 09:39 schreef Enchanter het volgende:
Den Ouden heeft gelukkig al bij Excelsior getekend.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 12:55:41 #298
82589 S-Two
barba macacu
pi_51911033
Mooi werk. Na maandag weten we dus dat hij bij Groningen blijft .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_51913632
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 09:39 schreef Enchanter het volgende:
Zal me niks verbazen als het Touma is
  zaterdag 28 juli 2007 @ 15:36:11 #300
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_51913710
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 15:18 schreef PinhoSouza het volgende:

[..]

Ajax/Suarez is compleet kansloos bij een arbitragezaak
Want?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')