Inderdaad, en nu kan hij de Groningen-fans ook weer onder ogen komen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:40 schreef Radegast het volgende:
Verstandige beslissing, hij zou die zaak toch verliezen.
Moeten ze niet weer met een fooi aankomen natuurlijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:52 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb wel het idee dat Ajax en Groningen eruit komen.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:40 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Moeten ze niet weer met een jodenfooi aankomen natuurlijk![]()
5 miljoen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:21 schreef cultheld het volgende:
Ik ben benieuwd naar de afloop van deze eventuele transfer. Zal Van Geel met een beter bod komen?
Het leuke is dat er nu ineens wel te praten valt over een transfer.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:52 schreef MaxPower het volgende:
Het leuke aan Van Geel is dat hij uiteindelijk gewoon de vraagprijs betaalt
Dan hebben we het wel over een 'substantieel' hoger bedrag zoals de FC het noemt. Moet dus flink wat op tafel komen willen ze hem weg laten gaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het leuke is dat er nu ineens wel te praten valt over een transfer.
Klopt, maar Hans Nijland sprak in eerste instantie dat er geen enkele prijs genoemd zou worden: "Welke prijs Ajax ook zou hebben genoemd, wij willen er gewoon niet met ze over praten, wij gaan er echter dwars voor liggen." Dus in feite heeft het dreigen met een arbitragezaak er wel voor gezorgd dat FCG moest inbinden, niks geen stoere mannen-taal meer! Want als Nijland opnieuw zou zeggen niet eens in onderhandeling te willen, dan zou de arbitragezaak er alsnog komen. De bal ligt nu bij Ajax, zij moeten nu aantonen hoe graag zij Luis Suarez zien komen, al hoop ik dat men met een andere naam op de proppen komt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:09 schreef Noca het volgende:
[..]
Dan hebben we het wel over een 'substantieel' hoger bedrag zoals de FC het noemt. Moet dus flink wat op tafel komen willen ze hem weg laten gaan.
Schandalig ook hoe hij zomaar tegen de wil van het almachtige Ajax inging. Die posts van je beginnen een beetje misselijkmakend te worden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
" Dus in feite heeft het dreigen met een arbitragezaak er wel voor gezorgd dat FCG moest inbinden, niks geen stoere mannen-taal meer!
Sneijder is te koop, Suarez was dat niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:08 schreef PinhoSouza het volgende:
Kan iemand mij nou het verschil uitleggen? Waarom mag Ajax wel Sneijder behouden (of iig een belachelijk hoge transfersom vragen) en waarom is het belachelijk als Groningen Suarez niet naar Ajax wil laten gaan?
Ik bied 5 mln voor sneijder.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sneijder is te koop, Suarez was dat niet.
Ik 6 mlnquote:
Niemand houdt Sneijder en niemand houdt Suarez bij een belachelijke prijs. Wanneer er 30 geboden was voor Sneijder is hij weg. Als je zelf kan zorgen dat een speler blijft en een afspraak maakt over een schappelijke prijs voor een volgend seizoen, dan houd je iedereen tevreden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:08 schreef PinhoSouza het volgende:
Kan iemand mij nou het verschil uitleggen? Waarom mag Ajax wel Sneijder behouden (of iig een belachelijk hoge transfersom vragen) en waarom is het belachelijk als Groningen Suarez niet naar Ajax wil laten gaan?
Het is toch een feit dat er slechts één partij van mening is veranderd? FCG wilde eerst niet praten, nu wel.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:20 schreef Solstice het volgende:
[..]
Schandalig ook hoe hij zomaar tegen de wil van het almachtige Ajax inging. Die posts van je beginnen een beetje misselijkmakend te worden.
Het gaat niet om vergelijkingen en welke club groter is of niet etc.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Elke speler heeft een prijs. Ook de beste van Groningen. Ik snap het hele hooghartige van Groningen supporters trouwens niet, zeker in vergelijking met Babel. Ja, er is een belachelijke prijs voor Babel betaald, maar dat betekent niet per direct een belachelijke prijs voor Suarez. En ja, in welk opzicht je het ook bekijkt, Ajax zal altijd boven Groningen staan, en dat uit zich ook in transfersommen. Hoe oneerlijk het ook is. Ben je een speler van Groningen / Twente / Vitesse, ben je bedrag X waard. Ben je een speler van Ajax / PSV / AZ ben je bedrag Y waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |