Kun je wel zeggen, maar zelfs zo'n gast verdient alsnog 10x modaal. Dus wie is er dan kansloos?quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:37 schreef Ubbernutteloos het volgende:
Vind ik wel, ik heb het over de echte sporters, de mensen die op Wimbledon staan, Verstappen die in een auto zit ..
en dan blij zijn als iemand bijvoorbeeld in de Tour 56ste staat ... je zit nog nie met je kont in de bezemwagen ..
quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:40 schreef HeatWave het volgende:
Uitdaging voor TS: gewoon eens iets tikken zonder spelfouten, hell zelfs zijn nick is fout man.
Hoe kom je zo in godsnaam aan een baan??
Whehehequote:Op woensdag 18 juli 2007 15:40 schreef HeatWave het volgende:
Uitdaging voor TS: gewoon eens iets tikken zonder spelfouten, hell zelfs zijn nick is fout man.
Goede zinsbouw.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:57 schreef Ubbernutteloos het volgende:
Lachen is iemand die een klacht heeft, mensen die dan een klacht over de TS beginnen.
Say whatquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:07 schreef Ubbernutteloos het volgende:
Hey, bringing qualitiy back to the world .. you are welcome
Dat soort teksten zet je maar in je MSN-naam jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:07 schreef Ubbernutteloos het volgende:
Hey, bringing qualitiy back to the world .. you are welcome
uber is met een buh, sukkel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:57 schreef Ubbernutteloos het volgende:
Ik ben nummer 1, fysiek en mentaal.
Lachen is iemand die een klacht heeft, mensen die dan een klacht over de TS beginnen. Blijf bij het onderwerp ...
Ik ook.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:51 schreef Ubbernutteloos het volgende:
Ik lig in een deuk hier
Ubbernutteloos was al bezet jewetsquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:40 schreef HeatWave het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |