Omdat het echt grappig is, want die paupers van nu doen meer gore in dan schrikeffecten.En omdat je weet dat al dat bloed fake is lig je al dubbelquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:12 schreef dubidub het volgende:
Waarom zegt iedereen altijd dat ze bij The Grudge dubbel lagen, dat ze Scream wel grappig vonden en dat ze elke andere horrorfilm nou niet echt eng vonden? Ik geloof er dus echt geen bal van[afbeelding]
Dan ben je dus gewoon een Horrorfan!!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:04 schreef Dibble het volgende:
Waarom is het altijd zo dat wanneer ik een enge film kijk ik altijd in een lachbui terecht kom terwijl anderen gewoon strak staan van de angst en het niet in volledig donker willen kijken zelfs![]()
Gister ook al, keek ik naar 'The Descent' wat over 6 chicks ofso ging die naar een grot afdwalen en daar natuurlijk afgeslacht worden door de plaatselijke monstertjes etc![]()
Nooit in m'n leven heb ik eigenlijk een film eng gevonden en lijk er zowat immuun voorAlles is gewoon zo voorspelbaar met spoken, monsters en shit
![]()
Als een wijf met een fakkel door een donker gangetje loopt altijd weer standaard donker omgeving, en ze lopen altijd door om uit te zoeken om te weten te komen wie het 'geluidje' veroorzaakte en als ze het eind naderen krijgen we weer standaard hakbijl op de hoofd of iets dergelijks![]()
Wanneer komen filmmakers nou eens met een orgineel recept![]()
Klacht: Films die eng zijn bedoelt maar juist hilarisch zijn![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:20 schreef punchdrunk het volgende:
de tering, ik schrik me elke keer een driedubbele aorta-implosie.
niks voor mij, die horror.
i scream like a fucking cheerleader
white noisequote:Op woensdag 18 juli 2007 14:08 schreef AbeSapien het volgende:
Ik scheet zeven kleuren bij white noise, grudge, cannibal corps
niet gezienquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:35 schreef bas-beest het volgende:
@TS, wat vindt je dan van films als Braindead, Shaun of the Dead en bijv. de Evil Dead-reeks?
Dan heb jij geen recht van spreken.quote:
Humor ten topquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:35 schreef bas-beest het volgende:
@TS, wat vindt je dan van films als Braindead, Shaun of the Dead en bijv. de Evil Dead-reeks?
white noise 2 was wel goed :0quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:08 schreef AbeSapien het volgende:
Evil Dead!quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:35 schreef bas-beest het volgende:
Ik ook.... heel ergquote:
Die zijn voor een avondje gezellig kijken naar rondvliegende ledematen en humor.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:35 schreef bas-beest het volgende:
cannibal holocaustquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:10 schreef Magereheinus het volgende:
heb je Cannibal Holocaust of December Underground ook gezien, vergaat je t lachen misschien
"Allright you primitive screwheads, listen up!"quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:35 schreef Ferdie88 het volgende:
Evil Dead serie is gewoon beste filmserie ooit gemaakt =)
Inderdaad. Is het soms zo'n zenuwachtig giechelig lachje, TS ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:58 schreef Devlinsect het volgende:
Lachen is een onderdeel van angst. Wanneer je angstig bent, dan kan dat zich in sociale kringen zich uiten tot lachen. Dus je reactie is begrijpelijk.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:04 schreef Dibble het volgende:
Als een wijf met een fakkel door een donker gangetje loopt
"Groovy"quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:40 schreef Maisnon het volgende:
Evil Dead 2 is het beste deel uit de serie!
Evil Dead twéééhééé!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Horror i.c.m. humor wil niet werken.
"Groovy."quote:
Ja, die heb ik voor het eerst op de camping gezien toen ik 8 of 9 was. Als je hem nu weerkijkt valt ie tegen trouwensquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:48 schreef Overlast het volgende:
Of "It" ( die clown van stephen king dacht ik). Die was doodeng toen ik 10 was ofzo :p
Inderdaad, vooral het eindequote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:35 schreef Solstice het volgende:
[..]
Ja, die heb ik voor het eerst op de camping gezien toen ik 8 of 9 was. Als je hem nu weerkijkt valt ie tegen trouwens.
*fap fap fap*quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:28 schreef steeg het volgende:
Als het einde van IT de film tegenvalt moet je het boek eens lezen. Daarin is IT tenminste een echte eindbaas en hebben de kinderen seks met elkaar.
ik vond white noise echt zuigen. de grudge ging nog wel. Deel 2 van de grudge vind ik niet echt leuk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:08 schreef AbeSapien het volgende:
Zijn online ook lijstjes van te vinden: dit is er een van.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:33 schreef Handschoen het volgende:
Laatst was er een topic ergens met een lijstje van de top 10 ziekste films, moet je die is kijken![]()
Rot toch op zeg, The Descent is wel zo'n baggerfilm. De ene helft is een chick-flick dramafilm en de andere helft prentendeert horror te zijn door een stel monsters erin te gooien, rot toch opquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:03 schreef Noodly het volgende:
The Descent was juist de enige horrorfilm OOIT die ik eng vond
Niets is te eng voor onze stoere TSquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Kijk maar eens naar The Ring. als dat mens uit die waterput kruipt loopt het zelfs jou dun door de broek.![]()
idd al gezienquote:
De enige DVD die ik ooit verkocht heb. Wat een saaie flutfilm zeg. Zo gehyped en zogenaamd vreselijk, eng en walgelijk. Om dan een jaren 70 flutfilmpje zonder verhaal te zien, waar de enige gore bestaat uit het levend slachten van een schildpad en een lachwekkend slechte pop die gespietst is.... pfff wat een anticlimax.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:28 schreef CG het volgende:
[..]
cannibal holocaust![]()
![]()
had die film nooit moeten kijken
The Haunting toevallig?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:10 schreef Xenwolfie het volgende:
Het is al een tijd geleden dat ik voor het laatst een echt enge horrorfilm heb gezien. Ben helaas de naam vergeten. Ging over een spookhuis.
Er zijn echter zo veel B-films, of is dat mijn mening. Want ook ik ben dan denk ik wel vrijimmuun voor al deze films.
Nou, dat vond ik ook behoorlijk lachwekkend.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Kijk maar eens naar The Ring. als dat mens uit die waterput kruipt loopt het zelfs jou dun door de broek.![]()
Lachen is ook een manier om uiting te geven aan doodsangstquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:04 schreef Dibble het volgende:
Waarom is het altijd zo dat wanneer ik een enge film kijk ik altijd in een lachbui terecht kom terwijl anderen gewoon strak staan van de angst en het niet in volledig donker willen kijken zelfs![]()
Army of Darknessquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:07 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die zijn voor een avondje gezellig kijken naar rondvliegende ledematen en humor.
Vooral Evil Dead 3 is leuk.
grudge is ook grappig.. of the ring.. iig beide wel lachen, vooral zon stukje met een kat uit een kast ofzo..quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:12 schreef dubidub het volgende:
Waarom zegt iedereen altijd dat ze bij The Grudge dubbel lagen, dat ze Scream wel grappig vonden en dat ze elke andere horrorfilm nou niet echt eng vonden? Ik geloof er dus echt geen bal van[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |