Dus omdat het zo goedkoop is, zou het niet kapot moeten gaan, volgens jouw redenering?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:38 schreef tweaktubbie het volgende:
Bij zo'n product van een dergelijk lage prijs verwacht je niet dat 't stuk gaat en je ooit een bonnetje nodig hebt...
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:38 schreef tweaktubbie het volgende:
Mijn suggestie dat ik dan maar een nieuw artikel ging kopen en volgende week met die bon wel terug zou komen werd als enigzins schokkend ervaren![]()
Want? Ook zonder bonnetje is prima aan te tonen dat er een overeenkomst bestaat tussen beide partijen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:51 schreef type_29 het volgende:
als je denkt dat je zonder bonnetje recht op garantie hebt ben je echt dom
Succes!quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:56 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Want? Ook zonder bonnetje is prima aan te tonen dat er een overeenkomst bestaat tussen beide partijen.
u is wibra adept zie ik.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:06 schreef qi_ib het volgende:
Ikea, waar iedereen originele spullen denkt te halen. Kankerwinkel.
Beschimmelde kaasquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:01 schreef tweaktubbie het volgende:
En als ik ' n afschrift kan tonen met een totaalbedrag maar geen bon, dan is de overeenkomst enigzins bewezen, maar nog steeds geen bonnetje.
Je gaat er niet voor naar de Rijdende rechter, maar het is ook geen grote schade voor een groot bedrijf om service te verlenen. Wanneer ik bij de Appie Heijn een beschimmelde kaas in al dan niet dichte verpakking terugbreng die ik een dag terug heb gekocht, geloven ze me ook - en nog waar ook overigens- zonder bonnetje.
Je verstoppen achter bonnetjes is bij grote/dure artikelen zonder meer terecht. Zou ik met een versleten, sufgekauwd en oud dingen aankomen: dan zonder meer terecht om een bon te vragen. Maar ding ziet er als nieuw uit en duidelijk niet goed. De andere slab is prima en gaat keer op keer de vaatwasser in en blijft goed.
nee, ik maak eerst op zwoele wijze oogcontact met de dame van de klantenservice, daarna lik ik sensueel doch subtiel langs mijn wenkbrouwen en daarna kom ik met het verhaal van kapot ende geen bon met een donker timbre in de stem...quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:09 schreef tweaktubbie het volgende:
@DoctorB: wellicht heeft u een gevaarlijk uitziende tronie ende voorkomen?
Bij de Albert Heijn kun je een aangebroken blikje kattevoer terugbrengen zonder bon met de mededeling "mijn kat vreet 't niet" en krijg je ook je geld terug.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:01 schreef tweaktubbie het volgende:
En als ik ' n afschrift kan tonen met een totaalbedrag maar geen bon, dan is de overeenkomst enigzins bewezen, maar nog steeds geen bonnetje.
Je gaat er niet voor naar de Rijdende rechter, maar het is ook geen grote schade voor een groot bedrijf om service te verlenen. Wanneer ik bij de Appie Heijn een beschimmelde kaas in al dan niet dichte verpakking terugbreng die ik een dag terug heb gekocht, geloven ze me ook - en nog waar ook overigens- zonder bonnetje.
Je verstoppen achter bonnetjes is bij grote/dure artikelen zonder meer terecht. Zou ik met een versleten, sufgekauwd en oud dingen aankomen: dan zonder meer terecht om een bon te vragen. Maar ding ziet er als nieuw uit en duidelijk niet goed. De andere slab is prima en gaat keer op keer de vaatwasser in en blijft goed.
Als ze een Volvo 960/940 had wel jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:10 schreef Pascal86 het volgende:
Koste de benzine niet meer dan het product die je nodig had om naar het filiaal te gaan dan die 2.50?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |