Nee, het zieke wereldje van DGK neemt zichzelf te serieus. Mishandeling blijft mishandeling, dus ik hoop dat de poltiie daar binnenkort gewoon wat mensen komt oppakken. Ook goed voor de kijkcijfers trouwens.quote:
Dit heeft niets met het programma te maken. Als ik dit op straat zie gebeuren ben ik ook geschokt. Omdat het nu om een villa gaat mag het wel?quote:
Dat moet best een leuk moment geweest zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:31 schreef schatje het volgende:
Volgens bronnen bij VOL is de politie, toen wij streamers een maandagochtend 2 uur lang een streamlock te zien kregen, langs geweest. Ook John de Mol zelf en mevr. Deborah Flens Pannekoek waren in de villa toen de miljonairs het filmpje van het voorval te zien kregen.
Met name Jaap en Dennis vonden het wel grappig ja. En Natasia en Amanda zeiden vanaochtend op de streams dat ze het zo weer zouden doen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:46 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Dat moet best een leuk moment geweest zijn.
Lord of the fliesquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:40 schreef Parzival het volgende:
Eigenlijk zouden ze alle regie moeten stoppen, alle contact moeten stoppen.. gewoon geen enekele communicatie meer.. dan krijg je pas spannende televisie.. Soort van Lord of the Flies maar dan realtime..
ja dat lijkt me ook wel logisch. we hoorden toen ook vrij veel auto's op de oprit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:31 schreef schatje het volgende:
Volgens bronnen bij VOL is de politie, toen wij streamers een maandagochtend 2 uur lang een streamlock te zien kregen, langs geweest. Ook John de Mol zelf en mevr. Deborah Flens Pannekoek waren in de villa toen de miljonairs het filmpje van het voorval te zien kregen.
En als je het in een film ziet, bel je dan ook de pliesie?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Dit heeft niets met het programma te maken. Als ik dit op straat zie gebeuren ben ik ook geschokt. Omdat het nu om een villa gaat mag het wel?
Ik vond de film beter dan het boek. Misschien omdat ik eerst de film heb gezien terwijl ik normaliter altijd eerst het boek lees.quote:
Kijk even hier Qweaquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:53 schreef Qwea het volgende:
stomme vraag misschien, maar staat dat filmpje ergens online? Link?
DGK is wel een ziek programma hoor
dank uquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Kijk even hier Qwea
daar staan veel filmpjes van het gebeuren
[DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic #2
Hoe komen hun dan weer aan hun bron?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:31 schreef schatje het volgende:
Lieke had een geintje met de naaispulletjes van Amanda uitgehaald.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:15 schreef Parzival het volgende:
Maar waarom deden ze het nou? Was ze stout geweest? had ze een innieminnierokje aan? Had ze verloren met pokeren? WHY
Nee, aangezien een film fictie is en dit real life is. Ik snap niet waarom deze mensen niet opgepakt worden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:52 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
En als je het in een film ziet, bel je dan ook de pliesie?![]()
Het is qua programma-type een RLS, een real life soap. Een Soap is het zondermeer, maar real life kan je het toch echt niet meer noemen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:41 schreef dubidub het volgende:
[..]
Nee, aangezien een film fictie is en dit real life is. Ik snap niet waarom deze mensen niet opgepakt worden.
Aah nee logisch :S .. naai je mij dan neuk ik jouquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke had een geintje met de naaispulletjes van Amanda uitgehaald.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:31 schreef schatje het volgende:
Als je getuige bent van een molestatie of een aanranding,ook al is het in het spel, moet je dit normaal vinden en neem je het spel te serieus????????????????quote:
"naaispulletjes"quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
*kuch* ... nagelspulletjesquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er wordt voor camera iemand aangerand en mishandeld, zonder dat er een vorm van script (voor zover wij weten niet iig) aan vooraf ging. Ik vind het dus real life en vind het niet meer dan reëel dat die monken in dat huis (en alle kijkers) bestraft worden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:49 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Het is qua programma-type een RLS, een real life soap. Een Soap is het zondermeer, maar real life kan je het toch echt niet meer noemen.
Kijk, daar gaat het dus om. De DGK fans willen geen geweld zien en geen dom gescheld.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:08 schreef Parzival het volgende:
Mischien moeten ze ze allemaal arresteren op basis van eeuh slechte televisie?
Zelfkennis is positief!quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Zoals het nu is kan het wel van de buis, ja.
whahahaha, bedankt ik heb mijn dagelijkse lachertje weer gehadquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:14 schreef avonne het volgende:
[..]
De DGK fans willen geen geweld zien en geen dom gescheld.
Karakterontwikkeling, spelstrategiën, dáár kijken we voor.
Kom op zeg, op het speelveld van een kleuterschool gebeurt nog meer.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:19 schreef F04 het volgende:
Gewone Jaap terror is wel leuk, maar dit gaat toch iets te ver.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:19 schreef danos het volgende:
whahahaha, bedankt ik heb mijn dagelijkse lachertje weer gehad![]()
HUH?? Echt niet SEX willen we zien.. (oke niet gedwongen).. spelstrategien boeien niet.. karakters heb je in spelletjes en ontwikkelen is voor foto's!quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Kijk, daar gaat het dus om. De DGK fans willen geen geweld zien en geen dom gescheld.
Karakterontwikkeling, spelstrategiën, dáár kijken we voor.
Zoals het nu is kan het wel van de buis, ja.
Man, elke dag tussen middernacht en 3 wordt er wat afgekonijnd. Wie kijkt daar nog naar?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:24 schreef Parzival het volgende:
[..]
HUH?? Echt niet SEX willen we zien.. (oke niet gedwongen).. spelstrategien boeien niet.. karakters heb je in spelletjes en ontwikkelen is voor foto's!
Mischien tijd voor een herhaling 7LivesXposed ipv DGK?
Dat zeg ik.. Lord of the Flies (goed boek zeg film nooit gezien).. laat ze in dat huis gewoon zonder regels, zonder plitie, zonder de Mol gewoon een nieuwe structuur opzetten.. alles mag alles kan en er zijn geen regels tenzij jullie die regels opstellen.. DAN kun je pas spreken over karakter trekjes en dat soort dingen.. dan denk ik dat het poepgooien nog het minste is wat je kunt verwachten..quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:30 schreef cerror het volgende:
Laat die lage levensvormen elkander maar uitmoorden, alles opgelost.
Dat is onder de dekens, valt niets van te zien.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:28 schreef avonne het volgende:
Man, elke dag tussen middernacht en 3 wordt er wat afgekonijnd. Wie kijkt daar nog naar?
Ja Talpa verzint ze wel hequote:Op woensdag 18 juli 2007 14:36 schreef opgebaarde het volgende:
En 112 bellen![]()
Die kijkers![]()
Gerucht![]()
Man, het lag er twee uur uit omdat er een boeing 747 de villa in was gecrasht en dat duurde even met opruimen, slachtoffers bergen en de boel fixen DÔH
quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:34 schreef danos het volgende:
de mensen hier noemden het mishandeling en aanranding, ik noem het gewoon iemand in de vijver gooien waarbij natuurlijk wat dwang nodig is en een zendertje moet worden ontfutseld. Maargoed mensen die 24/7 naar die streams zitten te loeren gaan zo op in het hele wereldje dat ze compleet doordraaien, dat blijkt maar na hoe dit forum de afgelopen maanden is veranderd. Ik heb het idee dat er op fok meer mensen aan het doordraaien zijn dan in de kooi zelf, waar mensen nog duidelijk weten dat het een spel is.
Als je sommige users al maandenlang hysterisch ziet reageren op een manier dat ik denk, bwahaha doe ff normaal zeg, bel je eigen psych eens voor een extra consultje en heb je er nog geen zoek er eens ff eentje op.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:36 schreef Lieve het volgende:
Ik heb geen enkele uitnodiging of aanmoediging nodig om los te gaan op NaPalm! Ook niet om los te gaan op Deborah of Stijn en ook niet op Natasia. De rest kan een rotschop krijgen.
Gewelddadig? Nou, dat ben ik normaliter nooit. Maar nu voel ik me een pitbull.
Dat doen sommige oneerlijke mensen met je!
Dat vind jij.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:14 schreef dubidub het volgende:
[..]
Er wordt voor camera iemand aangerand en mishandeld, zonder dat er een vorm van script (voor zover wij weten niet iig) aan vooraf ging. Ik vind het dus real life en vind het niet meer dan reëel dat die monken in dat huis (en alle kijkers) bestraft worden.
whaha APK bedankt voor het bijvoegen van een sterk voorbeeld. Al zijn die bij Lieve natuurlijk niet moeilijk te vinden, mijn hemel daar heb je meteen ook wel het pronkstuk van de DGK afdeling monsters met een steekje los te pakkenquote:
Oh, dus als iemand geen aangifte doet is het niet gebeurd?? Godzijdank werkt ons rechtsysteem niet zo .quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:43 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Dat vind jij.
Lieke blijkbaar niet, anders had ze wel aangifte gedaan.![]()
De dame in kwestie, Nadia zit aan een sperma dieet. Ze lust alleen sperma. En ze was al moedwillig en onuitgenodigd met haar tong diep in de keel van Huub bezig geweest met vissen. Toen Huub daarop dacht dat hij haar best wilde voeden, maar dan vanaf de plek waarvandaan dat het meest gebruikelijk is.( sperma in je mond of je kont is a waste of time moet hij gedacht hebben, hij is vrouwvriendelijk en wil je best blij maken met het feit dat je als meisje geboren bent. Dit in tegenstelling tot de aanranding van Eric die er ongevraagd vanuit ging dat hij best op Huub los mocht gaan in het donker van de nacht. Huub was in coma en Eric het Mannetje ging zichzelf ongevraagd en onuitgenodigd bedienen)quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Achja
Hoe wordt trouwens dat slipjesincident van Huub uitgelegd? Hij gleed uit?
Gelukkig is er in dit geval nada gebeurt dus hoeft ons rechtsysteem er niet aan te pas te komen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh, dus als iemand geen aangifte doet is het niet gebeurd?? Godzijdank werkt ons rechtsysteem niet zo .
Het is wel gebeurd, alleen ziet Lieke het niet als aanranding en mishandeling en wie zijn wij als kijker dan om dat anders te zien.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh, dus als iemand geen aangifte doet is het niet gebeurd?? Godzijdank werkt ons rechtsysteem niet zo .
Dat ziet Lieke wél. Vooral toen ze zag dat ze van boven tot onder onder de blauwe plekken zat. Ze werd er naar eigen zeggen naar van. Ná het filmpje te hebben gezien heeft ze ook hard staan huilen buiten. Zoiets dringt vaker later pas door, wat bij Lieke dus ook het geval was. Maar ik ga dit topic verder negeren. Het is echt triest hoe sommigen hun best doen om te geloven dat er niet echt iets heftigs gebeurd is zondag.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:03 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Het is wel gebeurd, alleen ziet Lieke het niet als aanranding en mishandeling en wie zijn wij als kijker dan om dat anders te zien.![]()
Zou Lieke lijden aan het gijzelaarssyndroom?quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:03 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Het is wel gebeurd, alleen ziet Lieke het niet als aanranding en mishandeling en wie zijn wij als kijker dan om dat anders te zien.![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:03 schreef lurf_doctor het volgende:
Ga jij maar weer lekker terug naar je "ja-knik vrienden" in de COSsen, wie weet kan je daar wel je sociale leven eens wat opkrikken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat ziet Lieke wél. Vooral toen ze zag dat ze van boven tot onder onder de blauwe plekken zat. Ze werd er naar eigen zeggen naar van. Ná het filmpje te hebben gezien heeft ze ook hard staan huilen buiten. Zoiets dringt vaker later pas door, wat bij Lieke dus ook het geval was. Maar ik ga dit topic verder negeren. Het is echt triest hoe sommigen hun best doen om te geloven dat er niet echt iets heftigs gebeurd is zondag.
Veel plezier nog hier.
Was de apotheker dicht of ben je door je herhalingsrecptjes heenquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:09 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]HET IS AANRANDING![afbeelding]
[afbeelding]IK HAAT NATASIA![afbeelding]
[afbeelding]NATASIA MOET NAAR HUIS![afbeelding]
[afbeelding]IK WIL HET![afbeelding]
[afbeelding]ALS WIJ HET LANG GENOEG BLIJVEN SCHREEUWEN GEBEURT HET OOK!!!![afbeelding]
Tot zover DGK-huisspych Scanman 01quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat ziet Lieke wél. Vooral toen ze zag dat ze van boven tot onder onder de blauwe plekken zat. Ze werd er naar eigen zeggen naar van. Ná het filmpje te hebben gezien heeft ze ook hard staan huilen buiten. Zoiets dringt vaker later pas door, wat bij Lieke dus ook het geval was. Maar ik ga dit topic verder negeren. Het is echt triest hoe sommigen hun best doen om te geloven dat er niet echt iets heftigs gebeurd is zondag.
Veel plezier nog hier.
Volgens mij werkt het wel zo. als iemand verkracht in elkaar geslagen wordt moet die persoon echt aangifte doen. Anders doet ons rechtssysteem niets.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als iemand is doodgeslagen of geestelijk ongezond is gemept dan wachten ze ook tot de wederopstanding voor er actie komt!quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:49 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het wel zo. als iemand verkracht in elkaar geslagen wordt moet die persoon echt aangifte doen. Anders doet ons rechtssysteem niets.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:09 schreef APK het volgende:
[afbeelding]HET IS AANRANDING![afbeelding]
[afbeelding]IK HAAT NATASIA![afbeelding]
[afbeelding]NATASIA MOET NAAR HUIS![afbeelding]
[afbeelding]IK WIL HET![afbeelding]
[afbeelding]ALS WIJ HET LANG GENOEG BLIJVEN SCHREEUWEN GEBEURT HET OOK!!!![afbeelding]
quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:52 schreef Lieve het volgende:
En moet je kijken hoe lang het heeft geduurt voor de politie ingreep bij de genocide in het voormalige joegoslavie? Volgens mij... moeten ze nog in actie komen! En de daders bevinden zich onder ons![]()
Juist. Dit geeft mijn mening over deze trieste bende ook perfect weer.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:34 schreef danos het volgende:
de mensen hier noemden het mishandeling en aanranding, ik noem het gewoon iemand in de vijver gooien waarbij natuurlijk wat dwang nodig is en een zendertje moet worden ontfutseld. Maargoed mensen die 24/7 naar die streams zitten te loeren gaan zo op in het hele wereldje dat ze compleet doordraaien, dat blijkt maar na hoe dit forum de afgelopen maanden is veranderd. Ik heb het idee dat er op fok meer mensen aan het doordraaien zijn dan in de kooi zelf, waar mensen nog duidelijk weten dat het een spel is.
Als je sommige users al maandenlang hysterisch ziet reageren op een manier dat ik denk, bwahaha doe ff normaal zeg, bel je eigen psych eens voor een extra consultje en heb je er nog geen zoek er eens ff eentje op.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:51 schreef Repeat het volgende:
Wat ben je voor zielig persoon als je de politie gaat bellen voor de gouden kooi![]()
![]()
Ik heb soms het idee dat deze "mensen" niet eens op straat komenquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:04 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
![]()
En als ze op straat iemand in elkaar geslagen zien wordeen draaien zu hun hoofd weg en lopen snel door. Hypocriet volk.
Daar heb je er weer eentje.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:13 schreef riri het volgende:
Dennix....nu is het knallen
hoelang roept hij dat al...al vanaf het begin
Nee, ik ken allleen de Lord of de Vliegenquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:38 schreef MrHoodigan het volgende:
Het lijkt gewoon een beetje op een expiriment man, kijken hoe geflipt je mensen kan krijgen zonder geweld je kan gebruiken. Uiteindelijk gaan mensen het toch oplossen door geweld te gebruiken.
DAS EXPERIMENT ANYONE???
Das Experiment was een compleet andere settingquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:38 schreef MrHoodigan het volgende:
Het lijkt gewoon een beetje op een expiriment man, kijken hoe geflipt je mensen kan krijgen zonder geweld je kan gebruiken. Uiteindelijk gaan mensen het toch oplossen door geweld te gebruiken.
DAS EXPERIMENT ANYONE???
Ja da's waar, maar je ziet nu ook gewoon dat die mensen moeite hebben om geen geweld te gebruiken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:42 schreef danos het volgende:
[..]
Das Experiment was een compleet andere settingwel interessante film/boek overigens
quote:
Sommige dingen die in het normale leven strafbaar zijn, kunnen hun strafbaarheid verliezen in het kader van een sport of een spel. Dan wordt verondersteld dat er impliciet of expliciet 'toestemming' is gegeven. Belediging kun je op die manier uitsluiten, omdat het doel van het spel is om elkaar weg te pesten, dat weet dus iedereen. Voor diefstal geldt hetzelfde, datgene dat je mee het huis in neemt, is onderdeel van het spel. Waarschijnlijk staat dat ook in het contract. Voor vernieling geldt dus hetzelfde.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:25 schreef MrHoodigan het volgende:
Volgens mij komen die niet zo gauw naar dat huis... Ik denk namelijk dat de Goude Kooi zelf een hoop beveiliging heeft om calamiteiten op de lossen. Mocht het echt rellen worden komt de politie natuurlijk wel ff kijken
Maar volgens mij zijn er al zo veel feiten gepleegd in dat huis:
-Belediging
-Diefstal
-Eenvoudige Mishandeling
-Vernieling (joh)
-En ik hoorde Aanranding (Dat is nogal wat)
En vast nog meer strafbare feiten maar ik denk dat de Gouden Kooi hier vrijstelling voor heeft ofzow en dat ze het zelf afhandelen in plaats van strafrechtelijk ???
Misschien hebben ze wel een eigen Gouden Kooi politiebureau, ja je weet het nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:25 schreef MrHoodigan het volgende:
En vast nog meer strafbare feiten maar ik denk dat de Gouden Kooi hier vrijstelling voor heeft ofzow en dat ze het zelf afhandelen in plaats van strafrechtelijk ???
Je wilt soms niet weten idd wat ieniemienie soms allemaal met Tommie uitspookt !quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:41 schreef st0mpie het volgende:
een robbertje stoeien, meer niet.
zal morgen de plizie bellen als pino te dicht op iniminie staat.
belachelijk dat die smerissen zich daar voor laten lenen
Ja als die niet kan naaien is het hek van de dam.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie? DGK kijkers? DGK sms'ers?quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:49 schreef Lieve het volgende:
Dat is een stel leeghoofdige randdebielen met een plaat voor hun kop.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:34 schreef tong80 het volgende:
Ja als die niet kan naaien is het hek van de dam.
achter... de febo? De mensen van achter de schermen. De redactie? De mensen die daar leiding zouden horen te geven maar al maanden werk weigeren, liegen en bedriegen.quote:
Geen aangifte van Lieke? Dan ook geen vervolging. Heeft absoluut niets met vrijstelling of wat dan ook te maken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:25 schreef MrHoodigan het volgende:
[knip]
Godzijdank werkt ons rechtssysteem wel zoquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij bent zeker een man?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:15 schreef cddb het volgende:
naja aanranding... ze probeerde gewoon die zender af te krijgendat lieke die nou 26 keer om der BH bandjes heen wikkelt das haar fout
maar ja alles wordt zo overdreven, op msn beginnen mensen tegen mij van wist je al dat er iemand verkracht is in de gouden kooi of iemand is zwaaaaar mishandeld maja ehhh opzich valt het nog wel mee tis maar hoe erg je het zelf maakt
ik persoonlijk vond een door de kots rollende jaap schokkender en smeriger om te zienmaar das mijn mening
Jij bent zeker zo'n hysterische huisvrouw die 112 heeft gebeld?quote:
Volgens mij was het die psycholoog die het daar over had, nova zelf had het over de beelden waarbij ze iemand in het zwembad probeerde te gooienquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:55 schreef F04 het volgende:
Volgens NOVA een bijna verkrachting.
En?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:45 schreef -x.x.x- het volgende:
ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |