Dat zeg ik, gammaquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kon 3 keer m'n rijbewijs halen van het geld wat ik betaald heb aan een jaar trajectkaart tussen rotterdam en alphen aan den rijn (trein)
ik heb een studenten-OV, dus het kost me niks, en rijlessen heb ik gehad, vnadaar dat ik nu zo'n mooi roze papiertje hebquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je met het ov gaat dan maak je je afhankelijk. Van het geld wat een abo kost kun je makkelijk rijlessen betalen.
Ik bedoel bijvoorbeeld ouderen die slecht ter been zijn en geen rijbewijs hebbenquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je met het ov gaat dan maak je je afhankelijk. Van het geld wat een abo kost kun je makkelijk rijlessen betalen.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij bent heulemaal nie dik![]()
![]()
gewoon lekker![]()
![]()
Auto's kun je best goedkoop rijden hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:18 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb een studenten-OV, dus het kost me niks, en rijlessen heb ik gehad, vnadaar dat ik nu zo'n mooi roze papiertje heb
alleen geen auto
Die kunnen met een taxi.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:18 schreef Certificaat het volgende:
[..]
Ik bedoel bijvoorbeeld ouderen die slecht ter been zijn en geen rijbewijs hebben![]()
ik heb zelfs overigens een auto.
Mja, OV dusquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:18 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb een studenten-OV, dus het kost me niks, en rijlessen heb ik gehad, vnadaar dat ik nu zo'n mooi roze papiertje heb
alleen geen auto
Ik ben er juist voor om zo veel mogelijk toe te staan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:14 schreef Muck het volgende:
[..]
zoals medicijnen gebruiken waardoor je gigantisch aankomt?
zal ik dan maar gewoon stoppen en voor een trein/van een flat/weet ik veel springen?
dan heb je alle ruimte in de trein en de wachtkamer
Jij krijgt je auto gratis bij een rijbewijs? Tofquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb op het moment gewoon even geen cent te makken, simpel zatquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Auto's kun je best goedkoop rijden hoor.
Het hoeft allemaal niet duur te zijn.
zou je even op ib-groep.nl moeten kijkenquote:Bestaat er eignelijk de mogelijkheid om geld te krijgen ipv een OV?
Dan doe ik dat sowieso...
Mijn oma weigert dan ook...quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die kunnen met een taxi.
Mijn oma weigert met het OV te gaan
Auto rijden en OV is ongeveer even duur.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik rij inderdaad met de auto vele malen goedkoper dan met het OV.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, OV dusAls student is het prima, gratis reizen, maar daarna wordt het tyfusduur. En de regering zich maar afvragen hoe ze mensen uit de auto kunnen krijgen
Wereldvreemde gasten daar in Den Haag
Yup, mijn baas was blij en gaf me zo een spiksplinternieuwequote:Op woensdag 18 juli 2007 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij krijgt je auto gratis bij een rijbewijs? Tof
Hier niet hoor...quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Auto rijden en OV is ongeveer even duur.
mja, terwijl je, als je net van school komt, ook nog niet zo bar veel geld hebtquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, OV dusAls student is het prima, gratis reizen, maar daarna wordt het tyfusduur. En de regering zich maar afvragen hoe ze mensen uit de auto kunnen krijgen
Wereldvreemde gasten daar in Den Haag
Moet je persé voor certificaatje spreken?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:16 schreef OA het volgende:
[quote]Op woensdag 18 juli 2007 13:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dank u![]()
![]()
[/quote
Hoi Papierversnipperaar.![]()
Wanneer zulllen we weer eten?]
ik niet snap?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben er juist voor om zo veel mogelijk toe te staan.![]()
Ik ga dat wel eens even uitzoeken idd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:20 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb op het moment gewoon even geen cent te makken, simpel zat
en dat vind ik helemaal niet erg hoor, mijn fiets en de trein brengen me overal waar ik wezen moet
maar het OV blijft gewoon kut![]()
[..]
zou je even op ib-groep.nl moeten kijken
Praktijkvoorbeeld: ik ga naar de jaarbeurs met ov, 4 personen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:20 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Auto rijden en OV is ongeveer even duur.
waar werk je?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup, mijn baas was blij en gaf me zo een spiksplinternieuwe
Tof, realismequote:Op woensdag 18 juli 2007 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup, mijn baas was blij en gaf me zo een spiksplinternieuwe
ICTquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:22 schreef Muck het volgende:
[..]
waar werk je?
dan kom ik morgen nog soliciteren
Forum Opties | |
---|---|