Niet voor jou met je gratis auto, maar goed, je begrijpt zelf ook wel dat dat niet echt een relevante situatie is. En dan nog: Als je het geld niet rekent is alles gratis!quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
21,10 euro per persoon, retour. Dat maal 4. Ha, Mits student is ov never nooit niet goedkoper.
het wappert aan een kant, voor zover ik kan zien, ietwat omhoogquote:
Zelfs in je eentje rij je nog goedkoper heen en weer.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet voor jou met je gratis auto, maar goed, je begrijpt zelf ook wel dat dat niet echt een relevante situatie is. En dan nog: Als je het geld niet rekent is alles gratis!
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het wappert aan een kant, voor zover ik kan zien, ietwat omhoog
Zo gortig is dat toch niet..
Ik zal als ik thuis ben eens een foto posten van mijn coupe die slecht zit, dan lach je je ballen uit je broek.
Al zou je die hebben
dat is idd zo'n 'lied' waarbij je onontkoombaar denkt: "shhhhiiittt! Er plegen met gemak mensen zelfmoord voor heeeeel veel minder!"quote:
zo'n lekker zuinig boodschappenkarretje jaquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:35 schreef Muck het volgende:
nu ik toch bezig ben:
check hoe mooi hardenberg is
[afbeelding]
let niet op de tuinkabouter bij de beek
dat ziet er best leuk uit daar jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:35 schreef Muck het volgende:
nu ik toch bezig ben:
check hoe mooi hardenberg is
[afbeelding]
let niet op de tuinkabouter bij de beek
priciesquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is idd zo'n 'lied' waarbij je onontkoombaar denkt: "shhhhiiittt! Er plegen met gemak mensen zelfmoord voor heeeeel veel minder!"
KUT lied!
kloptquote:
de mijne bij de Wavinquote:Een van me beste vrienden werkt bij de Leen Bakker daar
whehehehequote:
Je bent lief.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ja joh, ik help die wereldvreemde, enigszins verlegen meid wat op weg!![]()
Je moet wat over hebben voor je medemens...![]()
dat zeg ik, plas.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:38 schreef Muck het volgende:
[..]
whehehehe
het is overigens de Vecht lieverd
Jeweets!quote:
Het is voor mij relevant. En straks koop ik een klein autootje, zodat ik voor 20 euro incl parkeerkosten 4 man naar de jaarbeurs kan brengen. Wat de ns en/of connexion me niet kunnen bieden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet voor jou met je gratis auto, maar goed, je begrijpt zelf ook wel dat dat niet echt een relevante situatie is. En dan nog: Als je het geld niet rekent is alles gratis!
boodschappen doen met de treinquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is voor mij relevant. En straks koop ik een klein autootje, zodat ik voor 20 euro incl parkeerkosten 4 man naar de jaarbeurs kan brengen. Wat de ns en/of connexion me niet kunnen bieden.
de edah express?quote:
je moet ook gewoon zitten als je typtquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:45 schreef Certificaat het volgende:
Ik kan het toch niet bijbenen als het zo snel gaat...![]()
als je steeds van account moet wisselen niet neequote:Op woensdag 18 juli 2007 13:45 schreef Certificaat het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:46 schreef Muck het volgende:
[..]
als je steeds van account moet wisselen niet nee
Van account wisselen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:46 schreef Muck het volgende:
[..]
als je steeds van account moet wisselen niet nee
Ik heb er al 2 gezien dacht ikquote:
wasda?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:47 schreef eer-ik het volgende:
hier ga ik er ooit een halen:
[afbeelding]
ga een op zoek naar viswijfje, wordt je vast dikke vrienden meequote:Op woensdag 18 juli 2007 13:48 schreef Certificaat het volgende:
[..]
Van account wisselen?
Hoe doe je dat![]()
en naar welk account moet ik dan toe.. ik heb er maar 1![]()
Na een tijdje went het tempo wel. Overigens ben ik de enige interessante persoon hier, dus je hoeft alleen op mij te letten.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:45 schreef Certificaat het volgende:
buizenfabriekquote:
Viswijfje...quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ga een op zoek naar viswijfje, wordt je vast dikke vrienden mee
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:51 schreef Intosia het volgende:
jesus ben ik 5min weg, loop direct twee pagina's achter, spammerts!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |