quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:31 schreef OA het volgende:
[..]
Maar zoals eerder al is gezegd, kies je er ook zelf voor om te roken en verslaafd te raken...
Als je dan ergens je verslaving niet kan uitoefenen, ga je maar lekker ergens anders heen...![]()
Ik zie het probleem van een rook-vrije horeca abslouut niet...![]()
Dan gaat de helft failliet... so what? Daar kan ik echt niet mee zitten...![]()
Maar zo'n vaart zal het niet lopen, want de mensen blijven heus niet massaal weg als het rookverbod overal gelijktijdig wordt ingesteld!![]()
Dat word waarschijnlijk allen maar erger na het verbod.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:35 schreef Frutsel het volgende:
Enige nadeel wat ik zou kunnen zien aan een rookvrije horeca is de 'geur'..
Hoop niet dat je dan ZWEET gaat ruiken enzo... maar daar vinden ze vast wel op... voor de rest boeit het me niet... ik kom minder en minder in de horeca, ligt niet aan het roken (naja heul klein beetje dan), maar eerder aan de woekerprijzen
Prima samenvatting van het hele onderwerp.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:39 schreef Memento-Mori het volgende:
roken bah
goed he?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Prima samenvatting van het hele onderwerp.
vind ik ook, maar rokers hebben het recht om zich op hun manier te ontspannen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:39 schreef Memento-Mori het volgende:
roken bah
Waarschijnlijk wel, maar ook daar valt genoeg aan te doen lijkt me.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat word waarschijnlijk allen maar erger na het verbod.
neem een biertjequote:Op woensdag 18 juli 2007 12:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
vind ik ook, maar rokers hebben het recht om zich op hun manier te ontspannen.
Echt niet, er is hier alleen koffie.quote:
hier is eigenlijk altijd wel wat te doen!quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, hier is wel wat te doen:)
Auto's verbieden, fast-food verbieden....quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
rokers zijn gewoon asociaal tuig. Ontspan je maar eens op een manier waar andere mensen GEEN last van hebben, als het zo nodig moet.
En gooi de hele straat niet onder met peuken. Bah.
Fast-food verbieden? Waarom? Ik ga niet dood als iemand ketchup-geur in mijn omgeving uitademt. Ik ga WEL dood als ik lekker sta mee te roken zonder dat ik daar wat tegen kan doenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Auto's verbieden, fast-food verbieden....
Daar gaan we weer.
Hoi Kuukquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:50 schreef Kuukske het volgende:
Fok! verbieden while we're at it.
roken is volgens mij als enige van bewezen dat je 'anderen schade toebrengt door gebruik"...quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daar gaan we weer.
Dikke mensen zijn ongezond en jagen alle ziektekostenpremiebetalers op kosten. Ze hebben veel te veel ruimte nodig in het openbaar vervoer, andere stoelen in de wachtkamer en ze hijgen en stinken. En ze gooien patatbakjes op de grond. En als ze bovenop je vallen ga je dood.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fast-food verbieden? Waarom? Ik ga niet dood als iemand ketchup-geur in mijn omgeving uitademt. Ik ga WEL dood als ik lekker sta mee te roken zonder dat ik daar wat tegen kan doen
Boring discussiequote:Op woensdag 18 juli 2007 12:49 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Daar gaan we weer.
en bedankt papierquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn ongezond en jagen alle ziektekostenpremiebetalers op kosten. Ze hebben veel te veel ruimte nodig in het openbaar vervoer, andere stoelen in de wachtkamer en ze hijgen en stinken. En ze gooien patatbakjes op de grond. En als ze bovenop je vallen ga je dood.
Laat die rokers toch lekker paffen in hun stinkende café, dan gaan wij ergens anders een veel mooier feest bouwen. Of ben je bang dat het bij niet-rokers niet gezellig is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |