quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik snap echt niks van dat gedoe, waar is mijn oude Hotmail gebleven????? Dat was veeeeel overzichtelijker.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:44 schreef Tegan het volgende:
Options -> More options (oid) -> Switch back!
http://emailsupport.space(...)79A79B6708!564.entryquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:07 schreef Red_85 het volgende:
graf kanker tyfus hoeren zooi, ben al mn mail kwijt van de afgelopen 2 maanden. nadat het gister is veranderd.
BEDANKT HE !! KAFFERS!
kan 100.000 keer zo moderner zijn maar ik hou er gewoon niet van. Heb dan ook wel langer rondgekeken dan 5 min. maar goed, wat doe je er aan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:24 schreef James1988 het volgende:
[..]
http://emailsupport.space(...)79A79B6708!564.entry
Overigens, als iedereen nou eens eventjes zou kijken hoe het werkt voordat ze meteen gaan klagen... als je 5 minuutjes rondkijkt zul je waarschijnlijk wel zien dat het een stuk moderner is dan het oude Hotmail...
* James1988 geen Hotmail heeft, eigen domein (+Outlook) heerst
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:07 schreef Red_85 het volgende:
graf kanker tyfus hoeren zooi, ben al mn mail kwijt van de afgelopen 2 maanden. nadat het gister is veranderd.
BEDANKT HE !! KAFFERS!
Taalinstellingen en dan Engels kiezen..quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:32 schreef grizegrijn het volgende:
Op woensdag 25 juli 2007 20:44 schreef Tegan het volgende:
Options -> More options (oid) -> Switch back!
Er zijn dus geen more options meer, of Switch to MSN Hotmail. Toen het nog Beta was, zat die optie wel in het menu maar nu niet meer. Zijn er geen andere manieren om terug te gaan?
Thanks, ik las het net in een topic in DIG ook al. Hij leeft weerquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:50 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Taalinstellingen en dan Engels kiezen..
Dan staat er direct onder 'options' : 'Switch back to Hotmail' , beetje klikken en je hebt weer je oude hotmail terug. Achteraf weer even je taal op Nederlands zetten indien gewenst
Ohjeej Roosje, WAT NU HE?!?!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik snap echt niks van dat gedoe, waar is mijn oude Hotmail gebleven????? Dat was veeeeel overzichtelijker.
Idd exact hetzelfde die livezooi vind ik zelf ook veulste troagquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:22 schreef ijsmeis het volgende:
Je kunt gewoon nog de standaard layout instellen volgens mij. Alleen staat er dan ergens Live.
Ik had ook meer spam.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:12 schreef Metro2005 het volgende:
ik heb ineens veel meer spammails nu het overgegaan is naar live, toeval?
en ik zie nergens die 'switch back' optie![]()
Meer spam, bagger layout, kutreclame in beeld. Dus dat werkt niet zoals het zou moeten voor mij.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:14 schreef HeatWave het volgende:
verandering! *ril* ! Eng!
werkt prima, zeur niet zo...
geen last van,. geen last van, geen last van. Ik weet blijkbaar HOE dingen werken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:16 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Meer spam, bagger layout, kutreclame in beeld. Dus dat werkt niet zoals het zou moeten voor mij.
Jij bent Heatwave, de kutmod. Die maakt het blijkbaar niet uit of er verplichte veranderingen zijn.
Goed hoor dat je weet hoe dingen werken. Blijkbaar heb ik spam in mijn mailbox en ik zie reclame in beeld. Jah, dat zal wel aan mijn onkunde liggen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen last van,. geen last van, geen last van. Ik weet blijkbaar HOE dingen werken.
Ja, dat ben ik, iemand die zich niet zo druk maakt als een bedrijf een gratis dienst een beetje aanpast aan de eisen van de moderne tijd. Verplicht? Niemand verplicht je hotmail te nemen jochie... Gmail is toch tha shiizzle? Of betaal ergens voor en DAN heb je recht tot klagen.
gast, ik heb het topic al helemaal doorgelezen maar ik heb die verdomde optie niet erbij staan!quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:14 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik had ook meer spam.
Ga je naar de rechterkant met instellingen, dan opties en dan de rest wat hier 8 x is beschreven. Het topic helemaal lezen is niet alleen leuk, ook nog is informatief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |