Ik noem je vaker blondie. En zodra ik toestemming heb uit Groningen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:19 schreef Ripley het volgende:
Nou U, jij noemde mij gisteren opeens wijffie. Dat vond ik gevaarlijk dicht bij een koosnaampje in de buurt komen.
Wanneer gaan we weer winkelen overigens?
2 dates en nu al onder de plakquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik noem je vaker blondie. En zodra ik toestemming heb uit Groningen.
Ach wat schattig, leen je nog steeds geld van de IBG?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik noem je vaker blondie. En zodra ik toestemming heb uit Groningen.
ik noemde je gister nog schoonheid!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:19 schreef Ripley het volgende:
Nou U, jij noemde mij gisteren opeens wijffie. Dat vond ik gevaarlijk dicht bij een koosnaampje in de buurt komen.
Wanneer gaan we weer winkelen overigens?
Wat denk je zelf?quote:
Weet hij van 'ons' dan?quote:Je denkt toch niet dat ik toestemming hoef te vragen uit australie om met jou te winkelen he?
Ik zat nog te denken, zal ik iets doen met deze mogelijkheid.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach wat schattig, leen je nog steeds geld van de IBG?
Ik denk van welquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
[..]
Weet hij van 'ons' dan?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zoet, zacht, smelt in de mond en als je ermee wiebelt, dan gaat het trillen.
Da's als sex met je ex. Je denkt dat het leuk is, maar achteraf is het toch niet helemaal hetzelfde. Dan kun je beter op zoek naar wat nieuws lekkersquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:29 schreef HeatWave het volgende:
Update voor de oud Black and Whiters, ik ben NU met Elena op MSN een doorstart aan het bespreken.
Sollicatatie rondes voor barpersoneel komt asap.
Het was trouwens een eerste date. Zo snel zit ik nou ook weer niet onder de plak.quote:
Ik vertrouw dat brabovolk niet.quote:En de brabo schrikt echt niet van "ik mocht leuke kleertjes uitzoeken voor een vriend van me. Geinig he!"
Neuh, we kopen een kroeg en doen het helemaal our way dan, dus eigenlijk geen B&W doorstart maar een verse, frisse rockkroeg.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's als sex met je ex. Je denkt dat het leuk is, maar achteraf is het toch niet helemaal hetzelfde. Dan kun je beter op zoek naar wat nieuws lekkers![]()
Ah. Gesponsord door de PL of zo? Of hebben jullie genoeg in jullie spaarvarkens zitten?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, we kopen een kroeg en doen het helemaal our way dan, dus eigenlijk geen B&W doorstart maar een verse, frisse rockkroeg.
Uiteraard vers en fris spreekwoordelijk, want we willen een donkerzuiphol.
Pachten bij Heineken is een reele optie eigenlijkquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah. Gesponsord door de PL of zo? Of hebben jullie genoeg in jullie spaarvarkens zitten?
als je met een reeel businessplan komt dan kan ik je misschien koppelen aan de investeerder van de IJsbar als je daar interesse in hebtquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pachten bij Heineken is een reele optie eigenlijk.
Probleem is vooral Horeca papieren op het moment.
dat klinkt beterrr!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:34 schreef GI het volgende:
Zo. Halverwege de dag.
Nog 4 uur en ik heb vakantie!
Nou, het is eigenlijk een soort van brainstorm, maar waarom niet? Na 15 jaar ICT'en zou ik opzich wel weer eens iets anders willen doenquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:43 schreef Paxlie het volgende:
[..]
als je met een reeel businessplan komt dan kan ik je misschien koppelen aan de investeerder van de IJsbar als je daar interesse in hebt
Grote plannen dusquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:47 schreef GI het volgende:
Ik ga naar mijn kat zitten staren.
"BEVAL! BEVAL!" Scanderen. En dan hopen dat de buren niet denken dat ik Befehl is befehl zit te roepen.
klinkt het zo deutsch dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:47 schreef GI het volgende:
"BEVAL! BEVAL!" Scanderen. En dan hopen dat de buren niet denken dat ik Befehl is befehl zit te roepen.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:47 schreef GI het volgende:
...ik ben niet gefrustreerd. Ik bén de BOFH. Mijn users durven niet eens te bellen. Maar soms komt er dan geen salaris binnen en dan heb ik er zelf ook belang bij dat het weert werkt.quote:
hahaha in thailand, roepend: fak fak fak, bitch, fak fak, fak me fak me fak me!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Grote plannen dus
Is dat vast oefenen voor het echte werk?
Die van mij komen ook altijd heel bang aangeschuifelen hier.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ik ben niet gefrustreerd. Ik bén de BOFH. Mijn users durven niet eens te bellen. Maar soms komt er dan geen salaris binnen en dan heb ik er zelf ook belang bij dat het weert werkt.
'Maarten, mag ik wat vragen?'quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:53 schreef Armageddon het volgende:
Die van mij komen ook altijd heel bang aangeschuifelen hier.
Typische kut-user die je gewoon van het dak van het kantoorpand af moet trappen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gefrustreerde systeembeheerders :D
Ik krijg vooral veel eten en thaiboksersquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:13 schreef TALIN het volgende:
Ripley,
ik wil mee! ik zocht net op google images met thai en kreeg een heleboel "interesante" plaatjes!!
je moet safe content ook uitzetten!quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik krijg vooral veel eten en thaiboksers
Jij was toch van de blondjes overigens?quote:
Nederlandsquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:00 schreef HeatWave het volgende:
@Paxlie: bedrijfsplan kan geregeld worden. Elena is daar vrij goed in ook. Pagina'tje of 25 ofzo. Nederlands of moet het in het Engels?.
OKquote:
Ikke nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:36 schreef MUUS het volgende:
Ik kan een hele kiwi in één keer in mijn mond doen.
Dawast.
Ik ook, maar ik heb gewoon hele toffe hobbies.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ikke niet
Ik heb een heel raar klein pruilbekkie![]()
Dat zijn nog eens kwaliteiten die een man in een vrouw zoekt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:36 schreef MUUS het volgende:
Ik kan een hele kiwi in één keer in mijn mond doen.
Dawast.
Ah! Dan is er misschien nog hoop!quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb gewoon hele toffe hobbies.
Zal die brabo blij mee zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ikke niet
Ik heb een heel raar klein pruilbekkie![]()
Hoe zit het met je sleutelbeenderen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:50 schreef MUUS het volgende:
Nou, ik heb net even gecheckt en eigenlijk heb ik helemaal geen klein mondje. Sterker nog, ik vertoon gelijkenissen met een breedbekkikker.
Volgens kasta heb ik een grote mond. En rare brede ogen. En rare ellebogen.
Maar ja, da's kasta, dus ik maak me geen zorgen verder. (Welke imbeciel let er nou op ellebogen?. )
Kennen jullie die mop van die breedbekkikker en die reiger?.
Mwah, het idee lijkt me al jaren wat, maar pas nu is er echt 100% een gat in de markt in Amsterdam.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:55 schreef Armageddon het volgende:
Moet je heul niet aan beginnen. Een kroeg is er om lamlazerus te worden niet om te runnen.
Volgens mij waren die ook raar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hoe zit het met je sleutelbeenderen?
Pics.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Volgens mij waren die ook raar.
Ja, vast wel.
Excuus dat ik niet gelijk reageerde, ik lag even onder tafel van het lachen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:58 schreef MUUS het volgende:
Okay, let op. Ik sta nu voor jullie en vertel de mop. Leef je even in, dan kan dit best.
Op een mooie dag komt een breedbekkikker een reiger tegen.
Vraagt die breedbekkikker aan die reiger *trekt bek wijd open* : "Lust jij gras?"
Zegt de reiger: "Nee, dat lust ik niet."
Vraagt de breedbekkikker *trekt bek wijd open* : "Lust jij groenten?"
Vraagt de breedbekkikker *trekt bek wijd open* : "Lust jij brood?"
Vraagt de breedbekkikker *trekt bek wijd open* : "Maar meneer de reiger, wat eet je dan?"
Zeg de reiger: "Breedbekkikkers."
Zegt de breedbekkikker *prakt snel mond bij elkaar* : "Daar heb ik nog nooooooooit van gehoord."
Briljant of niet dan?.
Opmerkingen over ellebogen zijn natuurlijk absurd. Wie let daar nou op? Maar sleutelbeenderen is iets geheel anders.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:58 schreef MUUS het volgende:
Volgens mij waren die ook raar.
Ja, vast wel.
En wat hij zegt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:59 schreef GI het volgende:
Pics.
* TALIN gaat even zn agenda checken of ie nog ergens een gaatje heeft om te lachen...quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:58 schreef MUUS het volgende:
Okay, let op. Ik sta nu voor jullie en vertel de mop. Leef je even in, dan kan dit best.
Op een mooie dag komt een breedbekkikker een reiger tegen.
Vraagt die breedbekkikker aan die reiger *trekt bek wijd open* : "Lust jij gras?"
Vraagt de breedbekkikker *trekt bek wijd open* : "Lust jij groenten?"
Vraagt de breedbekkikker *trekt bek wijd open* : "Lust jij brood?"
Vraagt de breedbekkikker *trekt bek wijd open* : "Maar meneer de reiger, wat eet je dan?"
Zeg de reiger: "Breedbekkikkers."
Zegt de breedbekkikker *prakt snel mond bij elkaar* : "Daar heb ik nog nooooooooit van gehoord."
Briljant of niet dan?.
Nee, ze zijn raar en ik schaam me.quote:
SunChaser?quote:
zou kunnen...quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, ze zijn raar en ik schaam me..
Jongens, ik heb al een ellebogendepressie, gooi me nou niet ook nog eens over het randje van de sleutelbeenderenafgrond.
Nee, da's een puist op pootjes, toch?quote:
?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:31 schreef Ripley het volgende:
Volgens mij heb ik niet eensJerruh is gestrand op het station en vindt treinen stom
Hoofd naar achteren, borst naar voren en hoppa.quote:En sorry U, ik heb echt geen sleutelbeenderenfoto's.![]()
Heb ik eigenlijk wel sleutelbeenderen?![]()
Kooistra-constructie schijnt nog al een eenvoudige manier te zijn om aan een kroeg met/zonder personeel te komenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:54 schreef HeatWave het volgende:
Damn, wat een werk man, een eigen kroeg beginnen. De regels stijgen me nu al boven mijn hoofd, en ik ben alleen maar een beetje aan het orienteren.
Top!quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:03 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Kooistra-constructie schijnt nog al een eenvoudige manier te zijn om aan een kroeg met/zonder personeel te komen
ik ga ff koffie halen want die gaat over mn scherm!quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:12 schreef Kreator het volgende:
Ik ken alleen maar van die onzettend magere Sunchaser mopjes...
Twee mannen zijn aan het vissen. Ineens komt er tussen het gras een slang aangekropen en kruipt bij de ene in de broekspijp en bijt hem zijn pé-nis.
"Aaauw," roept hij, "er heeft een slang in mijn pé-nis gebeten."
De andere rent naar een dokter en zegt dat zijn maat door een slang in zijn pé-nis is gebeten.
Zegt de dokter, "Zo snel mogelijk terug en uitzuigen anders is je maat morgen dood."
Als hij terug komt roept zijn maat: "En wat zei de dokter?"
"Dat je morgen dood bent!"
Die gasten hebben ook echt een SOA of worden ze daar getest?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Vergeten te melden net:
De SOA-kliniek rij was weer lang. Ongeveer 20 personen stonden om kwart voor één buiten te wachten op hun behandeling. Veel zongebruinde meisjes. Het was vast weer fantastisch in Lloret.
Getest. En dat kan net zo goed bij de huisarts, maar die domme kutjes denken dat het anoniemer is bij de GGD.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:15 schreef Armageddon het volgende:
Die gasten hebben ook echt een SOA of worden ze daar getest?
Getest en indien nodig behandeld.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:15 schreef Armageddon het volgende:
Die gasten hebben ook echt een SOA of worden ze daar getest?
En dan na afloop zelf met de grijze plastic enveloppe over straat naar het Bacteriologisch Instituutquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Getest. En dat kan net zo goed bij de huisarts, maar die domme kutjes denken dat het anoniemer is bij de GGD..
Nou nou, wat een ramp. Der komen hier dagelijks tig mensen binnenwandelen met een blauwe enveloppe. Bovendien is dat niet alleen voor soa's.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:22 schreef k_i_m het volgende:
En dan na afloop zelf met de grijze plastic enveloppe over straat naar het Bacteriologisch Instituut.
Gemeentelijk accountantskantoor. Zit tegenover de GGD. Tussen 12 en 1 is de SOA-kliniek gesloten, maar kennelijk komt het bij de bezoekers niet in hun op om later terug te komen. Dan kun je namelijk zo naar binnen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:22 schreef Kreator het volgende:
UIO_AMS. Waar werk jij dan? En wat voor werk doe je?
(ik werk bij een microbiologisch en pathologisch laboratorium)
ah kan ik die dingen bij jou kwijt!quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou nou, wat een ramp. Der komen hier dagelijks tig mensen binnenwandelen met een blauwe enveloppe. Bovendien is dat niet alleen voor soa's.
nee, dan kun je beter een uur voor de rij gaan staan buiten, om lekker anoniem te laten testen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Gemeentelijk accountantskantoor. Zit tegenover de GGD. Tussen 12 en 1 is de SOA-kliniek gesloten, maar kennelijk komt het bij de bezoekers niet in hun op om later terug te komen. Dan kun je namelijk zo naar binnen.
Wat al een garp op zich is, natuurlijk!quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:12 schreef Kreator het volgende:
magere Sunchaser
Hoezo niet anoniem? Slechte ervaring gehad?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Getest. En dat kan net zo goed bij de huisarts, maar die domme kutjes denken dat het anoniemer is bij de GGD..
Je hebt je naamtopic gemist, lul. Heb je de nieuwe beaufort al geinstalleerd?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:33 schreef Jarno het volgende:
Wat al een garp op zich is, natuurlijk!
Que? Ik gaf alleen maar aan dat je via de huisarts net zo goed anoniem getest kunt worden als via de GGD.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:37 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Hoezo niet anoniem? Slechte ervaring gehad?
Lama... ik had beter eerst op f5 kunnen drukkenquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Que? Ik gaf alleen maar aan dat je via de huisarts net zo goed anoniem getest kunt worden als via de GGD.
Alt-f4 doet het ook prima.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:40 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Lama... ik had beter eerst op f5 kunnen drukken
En daarbij, als je behandeld moet worden gaat daarvan toch een bericht naar je huisarts voor het medisch dossier.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:39 schreef Kreator het volgende:
Que? Ik gaf alleen maar aan dat je via de huisarts net zo goed anoniem getest kunt worden als via de GGD.
Wat is nieuw? Wij zitten op 3.1 en de inoudelijke patches doen de app. beheerders altijd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je hebt je naamtopic gemist, lul. Heb je de nieuwe beaufort al geinstalleerd?![]()
![]()
. Ik kan de moed nog niet opbrengen om 270 pagina's vol wanstaltige installatie-kots door te nemen.
Oh. Ja, er zit volgens mij een compleet nieuwe versie aan te komen. Dacht ik.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:41 schreef Jarno het volgende:
Wat is nieuw? Wij zitten op 3.1 en de inoudelijke patches doen de app. beheerders altijd..
Nou, het schaamrood stond me op de kaken, toen ik de eerste keer daar een envelop ging droppenquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou nou, wat een ramp. Der komen hier dagelijks tig mensen binnenwandelen met een blauwe enveloppe. Bovendien is dat niet alleen voor soa's.
Nee, niet echt. Bij de GGD geven ze standaard een anonieme code mee aan het materiaal. Bij de huisarts moet je daar gewoon even om vragen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:41 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Oja... deze GGD biedt als een van de weinige nog de test gratis aan. Mss dat daarom de anonimiteit beter bewaakt blijft?
...het is veel erger als mensen feces moeten brengen (in speciale potjes) en dat dan gewoon in een plastic boterhamzakje op de balie droppen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou, het schaamrood stond me op de kaken, toen ik de eerste keer daar een envelop ging droppen.
Maar nee, geen ramp. Het lijkt mij erger om in de rij te staan.
Lijkt me juist wel gezellig:quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:47 schreef k_i_m het volgende:
Nou, het schaamrood stond me op de kaken, toen ik de eerste keer daar een envelop ging droppen.
Maar nee, geen ramp. Het lijkt mij erger om in de rij te staan.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lijkt me juist wel gezellig:
Persoon 1: "En waar denk jij iets opgelopen te hebben?"
Persoon 2: "Antalya".
Persoon1: "OMG! Daar ben ik ook geweest! Heb ik nog een leuk blond Duits meisje uit Keulen ontmoet! *wink, wink, nudge, nudge*."
Persoon2: "Bedoel je soms Hannelore?"
Persoon1: "OMFG!"
quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Heb ik zelf maar een kruisje gezet.
Oh. Dat hoor ik hier altijd standaard 6 weken te laat. Als we het al 3 weken hadden moeten gebruiken enzo.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh. Ja, er zit volgens mij een compleet nieuwe versie aan te komen. Dacht ik.
GEWOON LATEN LOPEN EN DAN ZEGGEN DAT JE VLIEZEN GEBROKEN ZIJN!!!!11quote:
Jammer dan zeg..... gewoon gaan !quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:03 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet piesen maar er is niemand anders om de telefoon op te nemen.
Ze bellen vast wel terug.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:03 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet piesen maar er is niemand anders om de telefoon op te nemen.
L0LZ0RS!!!1!!1!!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
GEWOON LATEN LOPEN EN DAN ZEGGEN DAT JE VLIEZEN GEBROKEN ZIJN!!!!11,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Jawel hoor, Private Spice Channelquote:
Ha, die heb ik ook. Even checken hoor.quote:
Je kijkt BSG?!quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:53 schreef k_i_m het volgende:
Sci-fi channel zend weer Battlestar Galactica uit. Jammer dat ik alles al gedownload heb.
Het is geen probleem dat ik al zwanger ben?quote:
Heb ik ervaring mee. Komt goed!quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het is geen probleem dat ik al zwanger ben?.
Spice Platinum Krea. Al schakelen die binnen een paar minuten over op anaal. Schijnt.quote:
En daar de zus van.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:03 schreef k_i_m het volgende:
Ja, van de neef van de onderbuurvrouw van een bekende van het werk ja!
Kweenie. Het zit standaard bij mijn Digitenne.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:03 schreef Kreator het volgende:
PayTV is voor mensen die ook daadwerkelijk tv kijken toch?
Bij @homo moet je ervoor betalen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:04 schreef Jarno het volgende:
Kweenie. Het zit standaard bij mijn Digitenne.
Schijnt
Alle oldbies tellen mee. Wat is je punt?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:54 schreef Shivo het volgende:
Wanneer tel je mee als oldbie?
Da's toch heel suf en soft enzo?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:58 schreef k_i_m het volgende:
Wij hebben ook nog Playboychannel. Muha!
Of ik meetel natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alle oldbies tellen mee. Wat is je punt?
Beter mee dan om verlegen,quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:00 schreef Jarno het volgende:
Kim zit goed in dr pr0n dus!
en?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:29 schreef Paxlie het volgende:
goedenavond
thuiskomen na een lange dag, erachter komen dat je nog meekan met de motor-3-daagse dus gelijk hop op de motor en ff 3,5 uur rijden
lekker hoor
In Nederland je knie aan de grond zetten is gewoon gevaarlijk. Ik rij hard, maar niet zo hardquote:
dude, zelfs met 50km/h kan je je knie aan de grond zeten.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:38 schreef Paxlie het volgende:
[..]
In Nederland je knie aan de grond zetten is gewoon gevaarlijk. Ik rij hard, maar niet zo hard
Daarbij had ik geen motorbroek aan dus ik heb me enigzins ingehouden. Had haast toen ik thuis kwam en een broek aandoen kost erg veel tijd helaas
ja maar met een BMW K75S doe je dat sowieso niet echt snelquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:11 schreef TALIN het volgende:
[..]
dude, zelfs met 50km/h kan je je knie aan de grond zeten.
maar lekker gereden? et was freain mooi weer!
sjah so be it. Maar ik was al te laat en er zitten een hoop vrouwen in de ploeg die dan gelijk moeten pissen en weet ik veel wat. Het was dus alleen een spijkerbroekquote:Op donderdag 19 juli 2007 08:34 schreef Kreator het volgende:
Dude... geen tijd om je broek aan te doen.... die extra 30 seconden zijn achteraf best weinig waard als je met opengeschraapte anus op het wegdek ligt te creperen, omdat een ouwe gek je niet zag aankomen.
Dude.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:09 schreef Paxlie het volgende:
[..]
sjah so be it. Maar ik was al te laat
Ik was dan ook de enige zonder motorbroekquote:
Ben jij die DJ?!quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:31 schreef Armageddon het volgende:
Ja goedemorgen!! Ik mag niet meer posten in Klaagbaak!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:31 schreef Armageddon het volgende:
![]()
![]()
![]()
Open een topic in KLB!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:31 schreef Armageddon het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Altijd leuk, een of andere debiel met Gilles de la tourette in de tram om 8:30.
Schreeuwen die gast! Wel strak in pak en zo, maar echt een volledige debiel.
Ik ben heel veel maar geen DJ.quote:
Gasten zijn helemaal de weg kwijt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:34 schreef k_i_m het volgende:
Sinds wanneer word je geband met als reden "Harry Potter spoileren"?.
.
.
FOK! Ook voor uw zwartekousen en mensen uit Staphorst!quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:35 schreef Jarno het volgende:
't Benne allemaal homo's, A.
was bij het vorige boek ook zo, ik vind het een ietwat overtrokken reactie, maar als je bewust loopt te spoileren dan mag je van mij ook aan het gasquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:34 schreef k_i_m het volgende:
.
.
ik kom ook niet in die topicsquote:
Sommige mense motten nou eenmaal tegen hun eige in bescherming genomen worden, k.quote:
Ben je d'r gebanned of 'mag het gewoon niet meer' ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:38 schreef Armageddon het volgende:
Ow in FB mag ik ook niet meer posten.
Daar ben ik geen eens geweest.![]()
Ik had nooit verwacht dat ik het grootste zwaktebod van internet ooit nog eens zelf zou gebruikenquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Sommige mense motten nou eenmaal tegen hun eige in bescherming genomen worden, k.
Gelukkig gaan niet ál je zinnen over hetzelfde onderwerp. Zet het anders even in je sig.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:36 schreef k_i_m het volgende:
Goed. Het zullen mijn hormonen wel zijn.
Hey, ze heeft last van d'r hormonen! Laat d'r!quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gelukkig gaan niet ál je zinnen over hetzelfde onderwerp. Zet het anders even in je sig.
ik wil ook kunnen posten waar ik een stijve hark van krijg maar dan moeten jullie zo lang zonder mij...quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:42 schreef Armageddon het volgende:
Hier krijg ik nou een stijve plasser van.
[afbeelding]
Goed idee!quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gelukkig gaan niet ál je zinnen over hetzelfde onderwerp. Zet het anders even in je sig.
...het is dat ik een licht geirriteerde traanbuis heb aan mijn rechteroog, anders kwam ik je opzoeken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:46 schreef Jarno het volgende:
Hey, ze heeft last van d'r hormonen! Laat d'r!
Laat je testen op een SOA! Vlug!quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
...het is dat ik een licht geirriteerde traanbuis heb aan mijn rechteroog, anders kwam ik je opzoeken.
Wéér? Deed hij het de vorige keer ook dan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:47 schreef Armageddon het volgende:
Hij doet het weer
Nico Dijkshoorn spoilert Harry Potter op de voorpagina nu.nl
Haha, met mijn licht geirriteerde traanbuis in mijn rechteroog kan ik toch helegaar niet autorijden, je weets.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:49 schreef Jarno het volgende:
Laat je testen op een SOA! Vlug!
Paxlie zou gewoon op de motor gaan, dan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Haha, met mijn licht geirriteerde traanbuis in mijn rechteroog kan ik toch helegaar niet autorijden, je weets.
Ja, ik kwam net onder de douche vandaan en ik had geen tijd meer, dus ik ben in m'n blote reet op de motor gestapt. hahaha, ik kan goed rijden hoor, maak je niet sappel. En dat gebroken been doet me niets, ik rem wel alleen op de voorrem.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:53 schreef Jarno het volgende:
Paxlie zou gewoon op de motor gaan, dan.
Moet je mijn motor lenen Krea?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ik kwam net onder de douche vandaan en ik had geen tijd meer, dus ik ben in m'n blote reet op de motor gestapt. hahaha, ik kan goed rijden hoor, maak je niet sappel. En dat gebroken been doet me niets, ik rem wel alleen op de voorrem.
Nee mijn Fireblade gaat hard genoeg om mijn anus zover af te schuren dat ik voortaan m'n reet onder m'n oksels moet afvegen.quote:
Dank, ik zie nu Goatse met zijn anus over het asfalt krassenquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:57 schreef Jarno het volgende:
Krea. Denk aan je opengesperde anus op het asfalt men.
Zie je wel dat FOK! niet goed voor je isquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dank, ik zie nu Goatse met zijn anus over het asfalt krassen.
Dat moge duidelijk zijn inmiddels, bij oldbies zekerquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zie je wel dat FOK! niet goed voor je is
Wie was er eerder, Fok of Goatse?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zie je wel dat FOK! niet goed voor je is
fok is dacht ik van rond 2000 ( tenminste mijn reg) en hier staat iets van 2004: http://en.wikipedia.org/wiki/Goatse.cxquote:
Ik zat daar ook al te kijken, ik hou het op FOK!quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:14 schreef TALIN het volgende:
[..]
fok is dacht ik van rond 2000 ( tenminste mijn reg) en hier staat iets van 2004: http://en.wikipedia.org/wiki/Goatse.cx
quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:23 schreef Armageddon het volgende:
HeatWave!
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/959721.html
Soms blijven er stukjes in m'n wollige kontje hangen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:12 schreef Ripley het volgende:
J, ik moet nu aan de anus van K. denken. En ik heb nog niet eens ontbeten![]()
Oh, dat was bij het vorige deel ook al zo. En vertellen dat HP ni het boek voorkomt schijnt al een spoiler te zijn of zoquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:34 schreef k_i_m het volgende:
.
.
Neeeee! Gaat-ie deaud?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:38 schreef HeatWave het volgende:
Mwah. Spoileren IN het HP topic mag dan ook wel gewoon. Maar accounts aanmaken als vorig jaar als :dumbledoregaatdood! en dan topic openen is gewoon puberaal jennen.
Tsja. En aan de andere kant kun je stellen dat juist dat overtrokken gehuil juist uitnodigt tot dit soort geklooi.quote:Snap best dat je HP geen fuck aanvindt, maar mensen pesten dan gewoon anderen om het pesten en das een tikje kinderachtig he?
Volgens mij komt er dan een knokploeg aan de deur die je met je wollige kontje tot bloedens toe over het asfalt schuren. Ow, en verplichte seks met sunchaser.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:59 schreef Kreator het volgende:
Iemand een idee wat er gebeurt als ik het geweldige bedrag van 1 euro (weet niet meer waarvoor) niet aan ebay betaal voor een advertentie, die niets opleverde?
En met iteejer als ik dit zo leesquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Volgens mij komt er dan een knokploeg aan de deur die je met je wollige kontje tot bloedens toe over het asfalt schuren. Ow, en verplichte seks met sunchaser.
Maar ik kan het ook mis hebben hoor
try before you die!quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:59 schreef Kreator het volgende:
Iemand een idee wat er gebeurt als ik het geweldige bedrag van 1 euro (weet niet meer waarvoor) niet aan ebay betaal voor een advertentie, die niets opleverde?
Wat ambitieus, Kquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:18 schreef Kreator het volgende:
ja fuck em all toch?
doe je het erom?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:22 schreef Armageddon het volgende:
Ik voel dat ik weer tegen een ban ga oplopen vandaag.
Waarom ga je niet gewoon werken?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:22 schreef Armageddon het volgende:
Ik voel dat ik weer tegen een ban ga oplopen vandaag.
Ik heb alle ballen alle kanten opgeschoten. Ik zit op een bal terug te wachten. Tot die tijd zit ik hier.quote:
Kent ze je uberhaupt wel een beetje Arma?quote:
Ballen? Ik dacht dat je systeembeheerder was.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb alle ballen alle kanten opgeschoten. Ik zit op een bal terug te wachten. Tot die tijd zit ik hier.
Wat doet die vieze smiley daar?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kent ze je uberhaupt wel een beetje Arma?.
Stiekem ben ik gewoon prof voetballer.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Ballen? Ik dacht dat je systeembeheerder was.
Was het interessant?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:39 schreef UIO_AMS het volgende:
De vergadering is voorbij.
Nee. Gelukkig zat ik constant in gedachten met wat ik voor lunch zou gaan halen bij de broodjestent tegenover kantoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:52 schreef Merel het volgende:
Was het interessant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |