Ik noem je vaker blondie. En zodra ik toestemming heb uit Groningen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:19 schreef Ripley het volgende:
Nou U, jij noemde mij gisteren opeens wijffie. Dat vond ik gevaarlijk dicht bij een koosnaampje in de buurt komen.
Wanneer gaan we weer winkelen overigens?
2 dates en nu al onder de plakquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik noem je vaker blondie. En zodra ik toestemming heb uit Groningen.
Ach wat schattig, leen je nog steeds geld van de IBG?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik noem je vaker blondie. En zodra ik toestemming heb uit Groningen.
ik noemde je gister nog schoonheid!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:19 schreef Ripley het volgende:
Nou U, jij noemde mij gisteren opeens wijffie. Dat vond ik gevaarlijk dicht bij een koosnaampje in de buurt komen.
Wanneer gaan we weer winkelen overigens?
Wat denk je zelf?quote:
Weet hij van 'ons' dan?quote:Je denkt toch niet dat ik toestemming hoef te vragen uit australie om met jou te winkelen he?
Ik zat nog te denken, zal ik iets doen met deze mogelijkheid.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach wat schattig, leen je nog steeds geld van de IBG?
Ik denk van welquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
[..]
Weet hij van 'ons' dan?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zoet, zacht, smelt in de mond en als je ermee wiebelt, dan gaat het trillen.
Da's als sex met je ex. Je denkt dat het leuk is, maar achteraf is het toch niet helemaal hetzelfde. Dan kun je beter op zoek naar wat nieuws lekkersquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:29 schreef HeatWave het volgende:
Update voor de oud Black and Whiters, ik ben NU met Elena op MSN een doorstart aan het bespreken.
Sollicatatie rondes voor barpersoneel komt asap.
Het was trouwens een eerste date. Zo snel zit ik nou ook weer niet onder de plak.quote:
Ik vertrouw dat brabovolk niet.quote:En de brabo schrikt echt niet van "ik mocht leuke kleertjes uitzoeken voor een vriend van me. Geinig he!"
Neuh, we kopen een kroeg en doen het helemaal our way dan, dus eigenlijk geen B&W doorstart maar een verse, frisse rockkroeg.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's als sex met je ex. Je denkt dat het leuk is, maar achteraf is het toch niet helemaal hetzelfde. Dan kun je beter op zoek naar wat nieuws lekkers![]()
Ah. Gesponsord door de PL of zo? Of hebben jullie genoeg in jullie spaarvarkens zitten?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, we kopen een kroeg en doen het helemaal our way dan, dus eigenlijk geen B&W doorstart maar een verse, frisse rockkroeg.
Uiteraard vers en fris spreekwoordelijk, want we willen een donkerzuiphol.
Pachten bij Heineken is een reele optie eigenlijkquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah. Gesponsord door de PL of zo? Of hebben jullie genoeg in jullie spaarvarkens zitten?
als je met een reeel businessplan komt dan kan ik je misschien koppelen aan de investeerder van de IJsbar als je daar interesse in hebtquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pachten bij Heineken is een reele optie eigenlijk.
Probleem is vooral Horeca papieren op het moment.
dat klinkt beterrr!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:34 schreef GI het volgende:
Zo. Halverwege de dag.
Nog 4 uur en ik heb vakantie!
Nou, het is eigenlijk een soort van brainstorm, maar waarom niet? Na 15 jaar ICT'en zou ik opzich wel weer eens iets anders willen doenquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:43 schreef Paxlie het volgende:
[..]
als je met een reeel businessplan komt dan kan ik je misschien koppelen aan de investeerder van de IJsbar als je daar interesse in hebt
Grote plannen dusquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:47 schreef GI het volgende:
Ik ga naar mijn kat zitten staren.
"BEVAL! BEVAL!" Scanderen. En dan hopen dat de buren niet denken dat ik Befehl is befehl zit te roepen.
klinkt het zo deutsch dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:47 schreef GI het volgende:
"BEVAL! BEVAL!" Scanderen. En dan hopen dat de buren niet denken dat ik Befehl is befehl zit te roepen.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:47 schreef GI het volgende:
...ik ben niet gefrustreerd. Ik bén de BOFH. Mijn users durven niet eens te bellen. Maar soms komt er dan geen salaris binnen en dan heb ik er zelf ook belang bij dat het weert werkt.quote:
hahaha in thailand, roepend: fak fak fak, bitch, fak fak, fak me fak me fak me!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Grote plannen dus
Is dat vast oefenen voor het echte werk?
Die van mij komen ook altijd heel bang aangeschuifelen hier.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ik ben niet gefrustreerd. Ik bén de BOFH. Mijn users durven niet eens te bellen. Maar soms komt er dan geen salaris binnen en dan heb ik er zelf ook belang bij dat het weert werkt.
'Maarten, mag ik wat vragen?'quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:53 schreef Armageddon het volgende:
Die van mij komen ook altijd heel bang aangeschuifelen hier.
Typische kut-user die je gewoon van het dak van het kantoorpand af moet trappen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gefrustreerde systeembeheerders :D
Ik krijg vooral veel eten en thaiboksersquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:13 schreef TALIN het volgende:
Ripley,
ik wil mee! ik zocht net op google images met thai en kreeg een heleboel "interesante" plaatjes!!
je moet safe content ook uitzetten!quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik krijg vooral veel eten en thaiboksers
Jij was toch van de blondjes overigens?quote:
Nederlandsquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:00 schreef HeatWave het volgende:
@Paxlie: bedrijfsplan kan geregeld worden. Elena is daar vrij goed in ook. Pagina'tje of 25 ofzo. Nederlands of moet het in het Engels?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |