Lake District?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:38 schreef Gellius het volgende:
Naar het noorden van Engeland, mensen.
En dan nog een eindje naar het westen: het lake district.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:38 schreef Lienekien het volgende:
Bringing coal to Newcastle?
Ja, prima. Dan heb ik wat als ik weer terugkom, dank je.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:31 schreef Gellius het volgende:
Ik moet nog op vakantie J. In september weer, okay?
Gelukkig. Ik weet niet waarom, maar een moment bekroop me de gedachte dat je dat wellicht 'zonde' zou vinden. Dat je liever had gehad dat ik er iets anders mee deed, zoals...zoals...shit. Nu ja, laat de centen maar komen, L.!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 05:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wanneer jij mijn zuurverdiende centen, met gevaar voor eigen leven verworven, ook maar aan iets anders zou besteden dan aan alcohol, nicotine, gokken en vet zou ik een donatie niet eens overwegen!
Doet Pierre ook weer mee, Bup?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:06 schreef Bupatih het volgende:
'Morgen!
Vanavond De Vloer Op en meteen daarna ESotSM!
Naar huis.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:16 schreef Lienekien het volgende:
Lunchpauze of naar huis?
quote:
quote:Vreemdgaan
Hadewych vindt in de koffer van haar man die net een zakenreis heeft gemaakt een aangebroken pak condooms. Zij doen het zonder, want ze willen kinderen. Ze roept hem ter verantwoording.
Met Hadewych Minis en Leopold Witte
Uit de kom
Margôt wil van haar man af maar durft nauwelijks ruzie te maken. Laat staan dat ze hem kan duidelijk maken dat ze bij hem weg wil. Hadewych is coach en begeleidt Margôt bij haar echtscheiding.
Met Hadewych Minis en Margôt Ros
Inburgeringsexamen
Margôt woont al dertig jaar in Nederland, maar de overheid is erachter gekomen dat ze eigenlijk de Wit-Russische nationaliteit bezit. Om in Nederland te kunnen blijven moet ze een inburgeringsexamen afleggen. Mimoun neemt het examen af.
Met Mimoun Oaïssa en Margôt Ros
Nou, dan wens ik je heel veel succes!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:22 schreef Frollo het volgende:
En dan mogen wij straks de stad proberen uit te komen
Pierre.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:34 schreef Bupatih het volgende:
Pierre speelt pas weer mee in aflevering 9 (17 augustus).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |