quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:57 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Bron![]()
Ik geloof er geen reet van maar tegelijkertijd hoop ik zo dat het waar is
En gisteren stond er nog geen informatiequote:Go Ahead Eagles - Ajax
18 jul 2007
Oefenwedstrijd
21 juli 16.00 uur
De Adelaarshorst
Uitverkocht bij de Ajax supportersbalie
Er is geen specifiek Ajax-vak. Supporters zitten verdeeld over diverse vakken
Nuancering: twee wedstrijden voor het einde al kampioen moet zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waar Ajax mee op de proppen gaat komen. Zeker omdat Ten Cate dit seizoen vindt dat hij kampioen moet worden. Dus het zal iets goeds moeten zijn.
Al is het de laatste minuut, ik teken ervoor.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:36 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nuancering: twee wedstrijden voor het einde al kampioen moet zijn.
Als Sneijder blijft nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:
iemand nieuws over Boussafa? of is dat geen optie..?
quote:Mitea drie tot vier weken uitgeschakeld
Amsterdam, 18 jul 2007
Nicolae Mitea heeft in het oefenduel van Ajax met GFC de band van zijn rechterenkel beschadigd. Verwacht wordt dat hij drie tot vier weken moet revalideren.
In het door Ajax met 9-0 gewonnen oefenduel van maandag tegen de amateurclub blesseerde Mitea zich vlak nadat hij Ajax aan een 0-4 voorsprong had geholpen. Daags na het duel keerde de linksbuiten terug naar Amsterdam om aan zijn revalidatie te beginnen.
Het herstel zal naar verwachting drie tot vier weken in beslag nemen. Mitea mist derhalve in ieder geval de oefentrip van Ajax naar Schotland, waar de selectie twee oefenwedstrijden zal afwerken. De Amsterdammers gaan op dinsdag 24 juli naar Schotland.
Alsof ze daar zitten te wachten op iemand die nooit kan spelen..quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:05 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja verkoop Mitea maar aan dordrecht 90 ofzo.
Heb je gelijk in.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Alsof ze daar zitten te wachten op iemand die nooit kan spelen..![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:19 schreef TheVulture het volgende:
Hoe serieus zijn die verhalen over Delgado en Milevski nu eigenlijk? Het zou wel ergzijn als ze kwamen
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:19 schreef TheVulture het volgende:
Hoe serieus zijn die verhalen over Delgado en Milevski nu eigenlijk? Het zou wel ergzijn als ze kwamen
Ik dacht eerst dat het een douchekop wasquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |