Dat is helemaal perfect, ik denk/hoop dat onze Aanvoerder zich daarin kan vindenquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:03 schreef Dylan Dog het volgende:
De meeste vrouwen in Oekraine zijn lelijk, het chickie van Aanvoerder daargelaten (al is ze niet mijnn type).
Zo?
Zo jammer van die bron, inderdaad.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:57 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Bron![]()
Ik geloof er geen reet van maar tegelijkertijd hoop ik zo dat het waar is
Meeste mensen hebben gewoon rss feeds en Headliner aanstaan.. Op headliner komen dit soort sites ook voorbij..quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Waarom checken jullie die sites als het onbetrouwbare bronnen zijn? Ik begin daar niet eens aan. Ja ok, het is komkommertijd...
Rook en vuur verhaal enzoquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Waarom checken jullie die sites als het onbetrouwbare bronnen zijn? Ik begin daar niet eens aan. Ja ok, het is komkommertijd...
Eigenlijk omdat ik van nature gewoon supernieuwschierig ben al en vaak van die sites langstruin voor geruchten. Vooral nu omdat we echt versterkingen gaan halen probeer ik alles op te pikken. En daarbij is mijn werk soms gewoon gruwelijk saai zodat ik af en toe zit te surfenquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Ze moeten eens duidelijk zijn.quote:Valencia gaat nu weer voor Lucho González’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 18 juli om 13:37
Volgens de Portugese sportkrant O Jogo heeft Valencia het bod op Lucho González van FC Porto naar achttien miljoen euro verhoogd. De nieuwe poging van de Spanjaarden zou te maken kunnen hebben met het feit dat Ajax de hoofdprijs voor Wesley Sneijder vraagt.
De transfer van de 26-jarige Argentijnse middenvelder is een ingewikkeld steekspel. De transferrechten van de speler zijn namelijk in het bezit van de Portugese topclub én het bedrijf Global Soccer. Twee jaar geleden spraken beide partijen af dat de helft van het bedrag boven de twaalf miljoen naar Global Soccer zou gaan.
Naar verluidt zaten gisteren Porto-preses Pinto da Costa en zaakwaarnemer Marcelo Simonian met Pini Zahavi, vertegenwoordiger van de firma, om de tafel om de transfer te bespreken. Mocht de transfer doorgang vinden, dan zal Porto drie miljoen aan het bedrijf moeten betalen.
De 38-voudig international hoeft zich door zijn deelname aan de Copa America pas op 30 juli bij Os Dragões te melden. Door het Zuid-Amerikaanse eindtoernooi mist hij vrijwel de gehele voorbereiding van de ploeg van trainer Jesualdo Ferreira.
Ik snap het wel. Ze willen 1 van de 2 en gaan voor de goedkoopste. Maar omdat en Porto en Ajax al veel verkocht hebben en dus niet hoeven te verkopen vangen ze telkens bot.quote:
Klopt, Ajax en Porto zijn ongeveer de clubs waar je het minst graag in zou willen kopen op het moment. En dan met name Porto natuurlijk, die hebben alleen met Anderson en Pepe al 60 miljoen verdiend op de transfermarkt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:25 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Ze willen 1 van de 2 en gaan voor de goedkoopste. Maar omdat en Porto en Ajax al veel verkocht hebben en dus niet hoeven te verkopen vangen ze telkens bot.
Anderson is toch niet voor 30/25 miljoen verkocht aan Manchester?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:42 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt, Ajax en Porto zijn ongeveer de clubs waar je het minst graag in zou willen kopen op het moment. En dan met name Porto natuurlijk, die hebben alleen met Anderson en Pepe al 60 miljoen verdiend op de transfermarkt.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Anderson is toch niet voor 30/25 miljoen verkocht aan Manchester?
De spanjaarden houden een hele lange siesta.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:03 schreef BigFire het volgende:
Waarom moet de transfer van Prieto zo lang duren?![]()
Van mij mag hij nog wel 20 jaar duren!quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:03 schreef BigFire het volgende:
Waarom moet de transfer van Prieto zo lang duren?![]()
Kom je een kratje pils naar me brengen als Ajax hem haalt en hij wél blijkt te presteren?quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Van mij mag hij nog wel 20 jaar duren!![]()
Dankzij onze goede manieren van vorig jaarquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Defour is net aanvoerder van Standard gemaakt, die zal echt niet makkelijk te halen zijn.
Presteren is een rekbaar begrip, met Tom de Mul en Mauro Rosales als voorgangers, zal hij het sowieso niet slechter doen. Maar goed, ik hoop gewoon dat hij wegblijft. Het feit alleen al dat geen enkele Spaanse subtopper interesse toont, moet ook jullie voldoende zeggen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:17 schreef Blight het volgende:
[..]
Kom je een kratje pils naar me brengen als Ajax hem haalt en hij wél blijkt te presteren?
Gabri was ook niet meer zo gewild en die bevalt ons ook prima.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Presteren is een rekbaar begrip, met Tom de Mul en Mauro Rosales als voorgangers, zal hij het sowieso niet slechter doen. Maar goed, ik hoop gewoon dat hij wegblijft. Het feit alleen al dat geen enkele Spaanse subtopper interesse toont, moet ook jullie voldoende zeggen.
Jij zit met Pascal Heije in je hoofd? Onze prima nieuwe derde keeper heet Erik.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
Uitgaande van de 4-1-2-1-2-opstelling zijn alle posities aardig bezet:
Pascal Heijblok/
Vorig jaar hadden o.a. Osassuna en Espanyol interesse in hem, Liverpool heeft zelfs een eerste optie op Prieto. Dus zo erg is het ook weer niet allemaal.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Presteren is een rekbaar begrip, met Tom de Mul en Mauro Rosales als voorgangers, zal hij het sowieso niet slechter doen. Maar goed, ik hoop gewoon dat hij wegblijft. Het feit alleen al dat geen enkele Spaanse subtopper interesse toont, moet ook jullie voldoende zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |